Citat:
Ursprungligen postat av
graffdatshit
Sorry för ännu en post, men har sökt och inte funnit svar!
Om bumset luktar kalk/anis mdmaisch... Vad kan det vara då måntro? Har beskrivit ruset lite i mitt senaste inlägg här, det jag tänker direkt är någon rc... Fick det som vit sten som luktade väldigt lite och som var mjuk när man mosa den med kort!
Känns rätt lite och håller länge! Känns inte lika euforiskt tvår rent Affe tyvärr dock! Detta påminner mig om för ett par år sedan när man löste i div skepnader/utföranden och det kunde lukta som detta ibland. Under den perioden så var det mångas som klaga på att bumset ofta var rc trampat. Mvh
Tycker du ska ha mer koll på vad det är du tar. Själv fick jag 2kg florsocker att stinka tjack genom att hälla i lite ammoniumklorid, fenylaceton och lite fenylnitropropen men mest var det bara vanlig metylamin i det. 1g totalt på 2kg o det stank så mycket så min vän snackade skit om att han var fjuttad på det
Och så självklart lite dietylamin i för doftens skull så det luktar fisk och ammoniak istället för nåt som dött
För övrigt har jag aldrig sett rent amfetaminsulfat i annan form än doftlöst lite småkristallint pulver som bildar perfekta kristaller när man droppar lite av en 125mg/ml lösning på en yta.
Har aldrig varit i annan form än så. Metamfetaminsyntesen är inte alls samma sak som p2p och ammoniak under tryck och värme, över lite tid.
Meta följer mdma syntesen. Det bildas en imin istället för en amin iaf en stund, amfetamin bildar direkt amin + vatten som man fäller ut med opolärt neutralt lösningsmedel då de har samma densitet och går ej separera riktigt. De ser ju likadana ut i fribasform h2o och 2c9h13n.
Lösningen är som ovan plus HCl i gasform som man bubblar genom sörjan. Affet lägger sig då i vattenfasen ist för T.ex Xylenelagret. Sen tillsätter man NaOH och det återgår till Xylenelagret och vattnet baxxar Natriumet och bildar NaCl som höjer dess densitet.
Då ska man lägga i H2SO4, svavelsyra, i koncentrerad form.
Sen antingen destillerar man det eller separerar faserna med en tratt eller motsvarande.
Bom. Amfetaminsulfat