2016-07-19, 13:03
Medlem
graffdatshits avatar
Seriöst... Jag hade skit att stå i idag men jag avbokade det jag kunde, har ju inte kunnat slagga förstår herrskapet! Men nu efter ett par nya snokar känner jag hur jag slappnar av och hade lätt kunnat slagga om jag velat nu!

Bara jag som har tröttnat på att inte kunna förutse hur det blir med sömnen på de olika sorters tjarre man konsumerar? Detta är rätt rent och man får vara försiktig, vilket jag kanske inte riktigt var... ...IGÅR EFTERMIDDAG?! Wtf, är erfaren men det blir djävligt störande när man aldrig somnar när man på vanligt standard har full koll på sånt, visserligen synd att klaga kanske... Men men
Citera
2016-07-20, 01:22
Medlem
graffdatshits avatar
Sorry för ännu en post, men har sökt och inte funnit svar!
Om bumset luktar kalk/anis mdmaisch... Vad kan det vara då måntro? Har beskrivit ruset lite i mitt senaste inlägg här, det jag tänker direkt är någon rc... Fick det som vit sten som luktade väldigt lite och som var mjuk när man mosa den med kort!
Känns rätt lite och håller länge! Känns inte lika euforiskt tvår rent Affe tyvärr dock! Detta påminner mig om för ett par år sedan när man löste i div skepnader/utföranden och det kunde lukta som detta ibland. Under den perioden så var det mångas som klaga på att bumset ofta var rc trampat. Mvh
Citera
2016-07-21, 02:21
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Om bumset luktar kalk/anis mdmaisch... Vad kan det vara då måntro? Har beskrivit ruset lite i mitt senaste inlägg här, det jag tänker direkt är någon rc... Fick det som vit sten som luktade väldigt lite och som var mjuk när man mosa den med kort!
Känns rätt lite och håller länge! Känns inte lika euforiskt tvår rent Affe tyvärr dock! Detta påminner mig om för ett par år sedan när man löste i div skepnader/utföranden och det kunde lukta som detta ibland. Under den perioden så var det mångas som klaga på att bumset ofta var rc trampat. Mvh

Tycker du ska ha mer koll på vad det är du tar. Själv fick jag 2kg florsocker att stinka tjack genom att hälla i lite ammoniumklorid, fenylaceton och lite fenylnitropropen men mest var det bara vanlig metylamin i det. 1g totalt på 2kg o det stank så mycket så min vän snackade skit om att han var fjuttad på det

Och så självklart lite dietylamin i för doftens skull så det luktar fisk och ammoniak istället för nåt som dött

För övrigt har jag aldrig sett rent amfetaminsulfat i annan form än doftlöst lite småkristallint pulver som bildar perfekta kristaller när man droppar lite av en 125mg/ml lösning på en yta.

Har aldrig varit i annan form än så. Metamfetaminsyntesen är inte alls samma sak som p2p och ammoniak under tryck och värme, över lite tid.

Meta följer mdma syntesen. Det bildas en imin istället för en amin iaf en stund, amfetamin bildar direkt amin + vatten som man fäller ut med opolärt neutralt lösningsmedel då de har samma densitet och går ej separera riktigt. De ser ju likadana ut i fribasform h2o och 2c9h13n.

Lösningen är som ovan plus HCl i gasform som man bubblar genom sörjan. Affet lägger sig då i vattenfasen ist för T.ex Xylenelagret. Sen tillsätter man NaOH och det återgår till Xylenelagret och vattnet baxxar Natriumet och bildar NaCl som höjer dess densitet.

Då ska man lägga i H2SO4, svavelsyra, i koncentrerad form.

Sen antingen destillerar man det eller separerar faserna med en tratt eller motsvarande.

Bom. Amfetaminsulfat
Senast redigerad av uuy1851 2016-07-21 kl. 02:31.
Citera
2016-07-22, 04:00
Medlem
distanss avatar
Undrar hur detta påverkar marknaden den närmsta tiden?!

(FB) Malmöbor hjärnor bakom internationellt knarksyndikat
http://www.sydsvenskan.se/2016-07-21...nell-knarkliga

Citera
2016-07-23, 04:34
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Undrar hur detta påverkar marknaden den närmsta tiden?!

(FB) Malmöbor hjärnor bakom internationellt knarksyndikat
http://www.sydsvenskan.se/2016-07-21...nell-knarkliga

Minimalt. Det är inte en aktör som styr hela amfetaminmarknaden i Sverige.
Citera
2016-07-23, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Ja luktar det kalk så är det väl ingen höjdare, tjack lukten ska väl iallafall dominera. Har nog hört talas om kalklukten en gång innan och vad jag förstod så vart dom helt enkelt hasslade som det så fint heter i branschen. Själv köper jag bara tjack som stinker tjack så blir det bra sen liksom
Citera
2016-07-23, 07:11
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinhead75
Jag får nästan aldrig avtändning....fler som upplever samma? Avtändning ska ju normalt sett va ganska jobbig!!

Jag känner inte heller av någon större avtändning på amfetamin. Visst, lite trött och sliten, men det försvinner efter en dag med mat och sömn. Det har minimal påverkan på humöret efter det.
Citera
2016-07-24, 01:15
Medlem
caecos avatar
Citat:
Jag får nästan aldrig avtändning....fler som upplever samma? Avtändning ska ju normalt sett va ganska jobbig!!
Var mycket värre de första gångerna. Nu upplever jag ingen avtändning i form av att allt känns värdelöst och tråkigt. Ångest kan jag däremot känna av ändå efter några dagar på amfetamin.
Citera
2016-07-25, 18:15
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:

I många fall tror jag att kroppen vänjer sig och alla e olika,jag tex får ångest från helvete efter koks och spyr ibland...andra länsar lugnt o fint.

Jag har en annan teori oxå och det är att folk hör att det e så hemsk at så de liksom förväntar sig det och därför får de det. .. någon som tror det kan vara lite så?psykosomatiskt?
Däremot får jag lite psykisk ångest när det sinar och måste alltid ha nytt innan det andra tar slut men det där sitter i huvudet på mig och inget annat
Citera
2016-07-25, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
I många fall tror jag att kroppen vänjer sig och alla e olika,jag tex får ångest från helvete efter koks och spyr ibland...andra länsar lugnt o fint.

Jag har en annan teori oxå och det är att folk hör att det e så hemsk at så de liksom förväntar sig det och därför får de det. .. någon som tror det kan vara lite så?psykosomatiskt?
Däremot får jag lite psykisk ångest när det sinar och måste alltid ha nytt innan det andra tar slut men det där sitter i huvudet på mig och inget annat

Får aldrig at efter jag började dricka och äta nästan lika mycket som jag gör normalt. Tufft ibland men man får förbereda och ha lättätna saker hemma, yoghurt, banan, näringsdrycker osv funkar för mig. Sen lite benso inför kvällen är ju aldrig fel.
Citera
2016-07-25, 20:59
Medlem
wasabi84s avatar
är det någon som vet varför man bara får den där hemska tjack-svetten ibland? jag får det inte så ofta och jag kan gå på samma batch och ändå skiljer det sig ibland...skumt?
Citera
2016-07-26, 12:22
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Får aldrig at efter jag började dricka och äta nästan lika mycket som jag gör normalt. Tufft ibland men man får förbereda och ha lättätna saker hemma, yoghurt, banan, näringsdrycker osv funkar för mig. Sen lite benso inför kvällen är ju aldrig fel.

Benso e guld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in