2025-05-30, 20:50
Medlem
mangolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenskrapad
tja jag har överdoserat lite på amfetamin och känner mig väldigt nojjig nu. Jag började med att snorta ca 0.3g och sen någon halvtimme senare tog jag ytterligare 0.1-0.2g. Nu 4 timmar senare så känner jag att jag har svårt att andas och måste andas med munnen fastän jag sitter ner, har svettiga handflator, när jag ställer mig upp och börjar gå så blir jag yr, får lock för öronen och tinnitus och min puls blir jättesnabb. När jag sitter ner så är min vilopuls ungefär 75 men har andnöd trots det. Jag underskattade tjackets renhet den här gången. ska jag vila bara eller är jag riktigt illa ute? kan jag dricka alkohol? bor på behandlingshem så åker jag in på sjukhus meddelas därefter personalen här och då ser de till att det blir en husrannsakan.

Du har inte tagit en överdos du har bara fått en effekt du inte förväntade dig och har nu ångest.
Drick kallt vatten, försök ät något lätt och lägg dig ner så kommer det bli bättre ska du se. Nån öl eller två hjälper nog också!
Citera
2025-05-30, 21:23
Medlem
Finns det en tröskeln på tjack man behöver över för att få ruset?

Senaste gångerna
bombat 0.3
Rövpanna 0.3
Ytterligare en 0.2
Men inte fått något riktigt rus alls,
Men påverkad helt klart.

Tänker det kanske är bättre att satsa på en större dos på en gång?

För några år sen kände jag mer rus och ändå kände mer lugn på natten på tjack.
Jag har ADHD och äter Elvanse dagligen
Citera
2025-05-30, 21:50
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangoloco
Du har inte tagit en överdos du har bara fått en effekt du inte förväntade dig och har nu ångest.
Drick kallt vatten, försök ät något lätt och lägg dig ner så kommer det bli bättre ska du se. Nån öl eller två hjälper nog också!
ja, min kommentar var lite onödig. mår mycket bättre nu
Citera
2025-05-30, 22:00
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selfstorage
Finns det en tröskeln på tjack man behöver över för att få ruset?

Senaste gångerna
bombat 0.3
Rövpanna 0.3
Ytterligare en 0.2
Men inte fått något riktigt rus alls,
Men påverkad helt klart.

Tänker det kanske är bättre att satsa på en större dos på en gång?

För några år sen kände jag mer rus och ändå kände mer lugn på natten på tjack.
Jag har ADHD och äter Elvanse dagligen
du får antagligen inget rus för att du ha tolerans, du nämnde att du kände mer rus för några år sen. Du har adhd och är medicinerad så du har tolerans för cs preparat, då kommer inte tjack ha lika mycket effekt. Kan också vara så att du köpt dålig kvalité. Jag får bara rus av tjack när jag drar de första linorna efter att ha varit utan i någon vecka och jag har varken adhd eller tar adhd-medicin. fortsätter jag sen dagligen ett tag så försvinner ruset mer dag efter dag och jag blir bara påtänd oavsett dos, ju högre dos, ju fler biverkningar men fortfarande inget rus. Men hur lång tid gick det mellan alla återdoseringar du nämde och hur ofta använder du?
Senast redigerad av bottenskrapad 2025-05-30 kl. 22:09.
Citera
2025-06-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatjenahalleo
Hello!

Nån som vet varför amfetamin kommer i så olika former o färger? Borde det inte va samma ingredienser? Jg menar, ska jag baka en kaka så inte fan lägger kag i nått annat än vad som står i receptet

Det är flytande i sin renaste basform. Men då är det dödligt så man måste banka ut det med något för att det inte ska vara farligt. Det bankas ut i olika färg och form beroende på vem som köpt det av vem och till vilket pris samt beroende på profit som personen ifråga som säljer det vill göra på grejerna. Vissa ämnen är billigare att banka ut med än andra helt enkelt. Vissa pundare vill inte ha vanligt heller, medicintjack typ utan uppskattar när det har vissa orenheter i sig eftersom dessa i sig ger en lite annorlunda upplevelse utöver det normala amfetaminruset. Det går att experimentera litegrann med olika substanser för att få den där klassiska vakenheten men ändå med nån typ av extra touch som många "missbrukare" ofta vill ha. En sådan blandning kan automatiskt reagera så med affet att slutprodukten får en annan färg då. Alltså amfetamin i Sverige är en gigantisk marknad och säljarna tävlar ju typ om att kunna sälja mest av sitt eget så alla dom letar efter något speciellt i sin produkt.

Det är lätt också att faktiskt bli blåst och få en amfetaminliknande produkt som är väldigt utblandad eller att det rentav inte är något amfetamin eller väldigt lite "amfetamin" i produkten. Det visar sig ofta i att vakenheten överhuvudtaget inte håller i sig och man får fylla på ofta trots ganska låg tolerans. Om man inte kör på dagligen och hela tiden under så lång tid att man både kan äta och sova normalt, så ska du kunna dra ner en liten vit kula i kaffet eller hacka upp ett par stadiga linor och det ska du kunna stå dig på en hel dag, pigg och skön i kroppen utan hungerkänslor eller trötthet typ, tills du laddar på ett par till, linor på kvällen och sitter uppe då hela natten, och det känns skönt då i huvudet och kroppen, kreativitet med mycket vilja till att göra saker eller sånt pirr i kroppen.
Citera
2025-06-01, 21:12
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Det är flytande i sin renaste basform. Men då är det dödligt så man måste banka ut det med något för att det inte ska vara farligt. Det bankas ut i olika färg och form beroende på vem som köpt det av vem och till vilket pris samt beroende på profit som personen ifråga som säljer det vill göra på grejerna. Vissa ämnen är billigare att banka ut med än andra helt enkelt. Vissa pundare vill inte ha vanligt heller, medicintjack typ utan uppskattar när det har vissa orenheter i sig eftersom dessa i sig ger en lite annorlunda upplevelse utöver det normala amfetaminruset. Det går att experimentera litegrann med olika substanser för att få den där klassiska vakenheten men ändå med nån typ av extra touch som många "missbrukare" ofta vill ha. En sådan blandning kan automatiskt reagera så med affet att slutprodukten får en annan färg då. Alltså amfetamin i Sverige är en gigantisk marknad och säljarna tävlar ju typ om att kunna sälja mest av sitt eget så alla dom letar efter något speciellt i sin produkt.

Det är lätt också att faktiskt bli blåst och få en amfetaminliknande produkt som är väldigt utblandad eller att det rentav inte är något amfetamin eller väldigt lite "amfetamin" i produkten. Det visar sig ofta i att vakenheten överhuvudtaget inte håller i sig och man får fylla på ofta trots ganska låg tolerans. Om man inte kör på dagligen och hela tiden under så lång tid att man både kan äta och sova normalt, så ska du kunna dra ner en liten vit kula i kaffet eller hacka upp ett par stadiga linor och det ska du kunna stå dig på en hel dag, pigg och skön i kroppen utan hungerkänslor eller trötthet typ, tills du laddar på ett par till, linor på kvällen och sitter uppe då hela natten, och det känns skönt då i huvudet och kroppen, kreativitet med mycket vilja till att göra saker eller sånt pirr i kroppen.
Har du någon aning om varför tjacket har blivit orange och som en deg?
Senaste jag köpte var vitt och kletblöt, dagen efter orange.
Nu har jag provat torka en del degklumpar i över ett dygn och händer inget. Går inte snorta
Citera
2025-06-02, 08:57
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Nu har jag provat torka en del degklumpar i över ett dygn och händer inget. Går inte snorta

Koffein som oxideras. Förmodligen.
Citera
2025-06-02, 16:33
Medlem
Citat:

Faktiskt inte. Har aldrig varit med om att någon erbjudit mig det du beskriver. Har du testat typ skära av litegrann från själva "klumpen" och bomba det. För att se vad som händer alltså, ger för effekt?

Jag har varit med om såna där degklumpar som du beskriver. Men dom torkade efter ett tag när jag öppnade påsen och då gick det göra linor av det.
Citera
2025-06-02, 17:13
Medlem
Citat:
Funderar på börja bomba tjack men har ingen våg.

Hur mycket ska man ta ungefär?
Dubbla mängden som jag snortar per gång?
Samma mängd som jag snortar?
Tripla?

Bara på ett ungefär tänkte jag

Alltså, spelar ingen roll om du bombar det dubbla mot vad du snortar initialt, det utsöndras långsammare av magens slemhinna än näsans dito. Du får alltså ett snabbare upptag av drogen och snabbare effekt. M en effekten dalar också snabbare och du vill ha mer. Spelar ingen roll alltså, ta samma som du brukar snorta eller det dubbla så kommer du få en långsammare utsöndring av drogen, men känslan och effekten kommer hålla i sig längre. Du kommer alltså inte få samma effekt som om du drar det i näsan oavsett om du tar dubbla eller trippla dosen i magen. Men du kommer få en utsöndring från magens slemhinna som ger ett mer långvarigt och "stabilare" rus eller vad man ska säga. Det passar bra att bomba när man typ ska jobba och inte villl bli direkt snabbt kickad eller påtänd av det.
Citera
2025-06-10, 07:41
Medlem
Phobiazis avatar
Går det inte att använda aceton för att få bomullstjack att sluta formas i pumpen? Jag körde en tvätt och fick bort vad jag antar är innehållet i tabletterna, men bindesmedel verkar ej ha följt med då det fortfarande formas ”bomull” i pump.
Citera
2025-06-11, 17:15
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Går det inte att använda aceton för att få bomullstjack att sluta formas i pumpen? Jag körde en tvätt och fick bort vad jag antar är innehållet i tabletterna, men bindesmedel verkar ej ha följt med då det fortfarande formas ”bomull” i pump.
Länge sedan jag stötte på bomullstjack men vad jag kan minnas så hjälpte inte en aceton-tvätt överhuvudtaget. Utan det man får göra om man bestämt måste ta det är att värma lösningen och skjuta i sig det fort men jag hade valt att slänga det du har och köpa nytt.

Förstår inte hur man kan snorta dos? smakar så fruktansvärt illa och bara tanken får mig lätt illamående. Klarar inte av ångorna i munnen när man IV:ar dos heller men fan amfetamin nasalt måste vara någon form av tortyr?
Citera
2025-06-11, 17:30
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Länge sedan jag stötte på bomullstjack men vad jag kan minnas så hjälpte inte en aceton-tvätt överhuvudtaget. Utan det man får göra om man bestämt måste ta det är att värma lösningen och skjuta i sig det fort men jag hade valt att slänga det du har och köpa nytt.

Förstår inte hur man kan snorta dos? smakar så fruktansvärt illa och bara tanken får mig lätt illamående. Klarar inte av ångorna i munnen när man IV:ar dos heller men fan amfetamin nasalt måste vara någon form av tortyr?

Snorta förstår inte jag heller... bara tanken på att ha lukten fast i näsan och glida ned i halsen får mig att vilja kräkas som fan.. jag kan fan inte köra något annat än iv på dos! Varmare vatten hjälpte, jävla skjuts så det var fan bra ändå men min kran ska få fan för vad han håller på med, hade det bästa tjacket i staden förut men nu har han börjat göra skit.. först bomulls och sedan ett som sved som inåthelvete... han ska då fan ge mig pengar tillbaka för det här!

Snåla jävlar som bankar skiten, det är så jäkla billigt att man inte behöbver hålla på med sånt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in