2017-02-25, 21:06
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
78%.
73,4% i sulfat form och runt 78% i hcl-form. Värt att tillägga att fosfat också finns men vet inte renheten den kan uppnå, skulle anta samma som sulfat då båda är salter.

Det kan defenitivt göras 99,99% amfetamin-sulfat, men då är det alltså runt 73% amfetamin i det, resten salt/sulfat.
Citera
2017-02-26, 18:47
Medlem
Phobiazis avatar
Det här är nog sånt som bara händer mig, baserat på mina sökningar.
Anyways - Finns det något vanligt ämne tjack är blandat med som går att variera och kan orsaka allergisk reaktion? Inte så viktigt om ni inte vet då det ej hänt ofta, men ett fåtal inköp har gett mig allergiska utslag... Min hjärna gillar att fixera därav funderingen.

Och en lite enklare fråga: Jag får ofta ont i ögonen under eller efter tjack-ruset. Beror det på att man glömmer blinka när man låser sig på saker eller är det typ uttorkning t.ex? Tänkte om ögondroppar eller något hjälper
Citera
2017-02-26, 22:52
Medlem
Har grym AT idag efter tre dagar med stora mängder affe. Helt flaxig, tics oavbrutet och jag ska försöka sova! All benzo är slut så jag tog ett gäng theralen. Det är det jävligaste jag upplevt! Theralen förstärker ju alla tics, myrkrypningar mm! I alla fall på mig! Har nu hällt i mig ett glas vin och hoppas att det ska ha någon muskelavslappnande effekt!?
För övrigt har jag Tavegyl och Atarax. Någon av dessa som är lönt att ta?
Citera
2017-02-27, 12:16
Medlem
Har brukat vaket i cirka ett år och brukar få ganska hög puls när jag aktiverar mig; typ går. Bör man kolla upp hjärtat på något sätt? Är jag i riskzonen för att få "förstorat hjärta" tror ni?

mvh
Citera
2017-02-27, 12:45
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantannorlunda
Har grym AT idag efter tre dagar med stora mängder affe. Helt flaxig, tics oavbrutet och jag ska försöka sova! All benzo är slut så jag tog ett gäng theralen. Det är det jävligaste jag upplevt! Theralen förstärker ju alla tics, myrkrypningar mm! I alla fall på mig! Har nu hällt i mig ett glas vin och hoppas att det ska ha någon muskelavslappnande effekt!?
För övrigt har jag Tavegyl och Atarax. Någon av dessa som är lönt att ta?

Pröva röka gräs kanske? Tar i princip bort 100% av bakisheten från E för mig åtminstone, men det är inte lika fysiskt ansträngande som tjack-AT visserligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Har brukat vaket i cirka ett år och brukar få ganska hög puls när jag aktiverar mig; typ går. Bör man kolla upp hjärtat på något sätt? Är jag i riskzonen för att få "förstorat hjärta" tror ni?

mvh

Om du har AT så är det inte konstigt att det känns fysiskt anstängt. Men har du inte t.ex använt på en vecka och det fortfarande känns ansträngt och hög puls så fort du rör dig lite så låter det ju inte särskilt bra.
Citera
2017-03-01, 13:40
Medlem
Inhalators avatar
Varför får jag ingen kroppslig energi på amf? Allt jag upplever är ökat fokus/skärpa samt en jävla vilja att porrsurfa. Städa känns ljusår bort
Citera
2017-03-01, 17:37
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Varför får jag ingen kroppslig energi på amf? Allt jag upplever är ökat fokus/skärpa samt en jävla vilja att porrsurfa. Städa känns ljusår bort

Jag känner precis likadant, 50 flikar i Google Chrome med porr som bara blir knepigare för varje flik.

Har du provat ta tag i några av sysslorna du inte känner dig sugen på? För min del så brukar det släppa bara jag aktiverar mig även om det tar emot i början, annars är det väl bara att göra det bekvämt för dig framför datorn och acceptera ditt öde.
Citera
2017-03-01, 19:29
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Jag känner precis likadant, 50 flikar i Google Chrome med porr som bara blir knepigare för varje flik.

Har du provat ta tag i några av sysslorna du inte känner dig sugen på? För min del så brukar det släppa bara jag aktiverar mig även om det tar emot i början, annars är det väl bara att göra det bekvämt för dig framför datorn och acceptera ditt öde.

Nja, det har jag ärligt talat inte. Men jag känner mig typ orkeslös för allt som inte är att bara sitta vid datorn. Det känns värdelöst
Citera
2017-03-02, 08:57
Medlem
Vill man ha energi och bli taggad så är min erfarenhet dom gamla ECA stackers som naturensdroger sålde. Tyvärr finns det bara värdelösa kopior med massa skit i som ska ge samma effekt som effedrinet men tyvärr är skit i jämförelse med dom gamla stackersen. Effedrin verkar omöjligt att köpa nu för tiden.
Citera
2017-03-02, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinhead75
Vill man ha energi och bli taggad så är min erfarenhet dom gamla ECA stackers som naturensdroger sålde. Tyvärr finns det bara värdelösa kopior med massa skit i som ska ge samma effekt som effedrinet men tyvärr är skit i jämförelse med dom gamla stackersen. Effedrin verkar omöjligt att köpa nu för tiden.

ECA= EFFEDRIN KOFFEIN OCH ASPIRIN.
Citera
2017-03-03, 01:52
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinhead75

Visst är det sjukt hur kvaliteten på efedrin förefaller ha sjunkit till de lägsta nivåerna i mannaminne? Efterfrågan råder det ingen brist på, men likväl tvingas vi stoppa i oss något vara effekt (med lite tur) överträffar valfritt sockerpiller.
Citera
2017-03-03, 12:46
Medlem
bananajoe33s avatar
Köpte nått gulbrunt tjack idag, fungerar riktigt bra.. Hur länge är det tills ni har tagit en till lina efter första? Ska försöka hålla mig så länge som det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in