Citat:
Ursprungligen postat av
knArke
Sopade i mig först en bomb på 250mg, sedan påsen som pastan skickats hit i och doppa i ett glas och drack upp, och sen en näsa på kanske 150mg för att få känna av skiten fortare.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, 30 minuter efter näsan (lär vara 1 timme sedan jag bombade här oxå) så ska jag ut och ta en rök på balkongen, hade börjat känna av skiten i alla fall. Då smäller det till i bakhuvudet, det gör hyvens ont. Hela tiden till en början, efter en stund så börjar det pulsera HÅRT istället. BOOM... BOOM... BOOM.., kändes först som att jag inte skulle klara av smärtan och på sättet de skedde i skallen på mig. Kändes som jag var tvungen att blunda då jag fick svarta prickar i mitten utav synen, som blinkade till när dem hårda pulsslagen kom. Gick iaf in och la mig, 15 minuter senare så började jag spy. Har spytt kanske 25-30 gånger tills nu, och än mår jag riktigt, riktigt dåligt. Har försökt käkat alvedon mot skallen, men de funkar ju inte eftersom jag spyr upp dem.. Vet fan inte vad jag ska göra?! Dem senaste gångerna jag spytt nu så har jag blivit att må OK efteråt, men bara en kort stund ca 5min. Sedan behöver jag lägga mig ner för att kunna ställa mig upp, låter weird men det är så det fungerar just nu.
Har en polare som skriver detta åt mig nu, i försök om att få hjälp faktist. För såhär jävla dåligt har jag aldrig blivit att må av knark
Alla personer tål inte alla droger, hallucinogena droger (även LSD) mår jag fruktansvärt illa på minsta lilla lapp och det är knappt så man vill göra om det (upplevelsen är dock så häftig att det är värt det, men inte för ofta). Alla andra känner sig mest lite kvalmiga i början och sedan går det över men jag spyr och mår illa nästan ett dygn på en liten lapp typ (nej det är inte 2c-x jag fått haha, sådana har jag käkat till förbannelsen och de är ännu värre, gud vilken mardröm.... inte för att ruset var läskigt utan för det extrema illamåendet)
Nu vet jag inte kvaliteten på ditt tjack (doserna jag skriver nu är ju inte på dundertjack direkt), men jag tar dubbelt så mycket mer rektalt (där 30-40% mer tas upp dessutom och det går rätt fort) och jag blir fint tjackad, pulsen går upp lite och jag kanske svettas lite på sin höjd. Har överdoserat typ ett par gånger på tjack. En gång tog jag typ 2/3 av en femma på tolvtimmar (inte direkt superkvalitet, men ändå) och avslutade med en ett grams+ rövpanna, då spydde jag och var väldigt förvirrad i några timmar (men sedan blev det skönt igen lol). Och då använder jag tjack kanske två gånger i månaden max, så allt är inte bara "inducerad" tolerans. Jag tål stimulanter rätt fint, tog typ piller motsvarande ett halvt gram MDMA på en kväll tredje gången jag tog det (och en liten brud jag känner tog 400 milligram direkt andra gången hon någonsin använde droger och tog det fan bättre än mig lol, stora killar skall ju golvas på 200 mg sägs det). Men psykadelia, usch! Andlig magsjuka typ.... Hade de inte varit så coola i effekterna, hade jag aldrig rört dem någonsin.
Så håll dig till droger du tål är mitt tips, eller lär dig just hur du skall använda drogen, det behöver ju inte vara så att du reagerar såhär alltid

Amfetamin är dock (även för känsliga) sällan farligt, utan det du upplever är en vanlig amfetaminöverdos som mycket mycket sällan är skadlig (enstaka gånger alltså, tjackar man regelbundet blir man lite knepig) och ännu mer sällan dödlig.
Eller har du haft migrän? Tjacket kanske triggade ett extremt migränanfall? Men nu spekulerar jag bara.