2020-12-10, 20:11
Medlem
Alltid innan jag brukar ta amfetamin eller något annat centralstimulerande så brukar jag alltid förbereda mig med en jävla vitamin-cocktail.

Den här cocktailen fungerar utmärkt både om du ska ta E eller tjack.

- Två C-vitaminbrustabletter. Drick dem!
- En C-vitamintablett som man sväljer.
- Magnesiumtabletter. Käkar två st. Förhindrar käkspänningar, har man god framförhållning så ska man helst ta det några timmar innan.
- Salivproducerande. Två olika varianter, en som man suger på. Brukar använda den när jag väl är vaken och inne i ruset. Sedan finns det en spray variant som jag brukar ta innan jag ger mig för kvällen så man inte somnar med en torr mun.

Innan jag började köra med den här cocktailen så brukade jag vakna upp med världens huvudvärk, stel käke och i värsta fall en söndertuggad tunga. Nu när jag faktiskt börjat förbereda mig inför varje rus så mår jag betydligt bättre dagen efter. Lindrar även ATn för mig, men vi alla är ju olika!

Btw - kan underlätta med lite resorb dagen efter.
Senast redigerad av Dr.Apotek 2020-12-10 kl. 20:15.
Citera
2020-12-11, 09:20
Medlem
Kan man göra någonting åt den jävligt skumma känslan man får i munnen när man gått på tjack ett tag? Vet inte riktigt om det beror på muntorrhet, eftersom jag har läkemedel för det. Bombar i kapsel och rövpannar, tar stora mängder magnesium, dricker mycket vatten och resorb. Ändå är jag jävligt öm i munnen,
Citera
2020-12-11, 23:33
Medlem
Hur fan slutar jag upp med detta äckliga jävla övertänket när jag tar tjack....?
Allt jag gör när jag är påverkad är att försöka se så normal ut som det går, tänker te.x som när man sitter på tvärbanan påväg till jobbet så tänker jag över min nästa kroppsrörelse hur den ska se så normal ut som möjligt så ingen misstänker något...så då sitter man istället skit stel och obekväm och tänker över då igen när man ska behöva ändra position.
Jag blir helt enkelt bara en ångestfylld icke presterande person när jag tar, vilket jag är medvetenen om men ändå måste jag ta det varje dag för annars blir allt så mycket tråkigare på jobbet och allt vad livet nu innebär.
Har inte åstadkommit ett dugg i mitt liv är ångestfylld konstant och haft kasst självförtroende....aldrig vågat vara social och ba kännt mig utanför samhället, den där lyckan och spontana vardagsglädjen och gemenskapen folk har, ba inte behöva övertänka och brottas med dessa orostankar varje sekund av mitt liv....allt jag gör måste förberedas i min hjärna, tänker ut alla slags scenarion som kan hända och hur jag ska agera om dessa nu uppstår...har bara en sådan skevvärldsbild och ljuger för mig själv hela tiden när jag inte tar tag med saker i livet....
Vill bara vara lugn i själen för en dag, ba kunna vara mig själc å bara veta att det är helt okej! Du är fanimej grym som du är, fuck att hata sig själv hela tiden.
Vet direkt inte hur folk egentligen tyckr å tänker om mig, är väldigt reserverad av mig och ganska fåordig vågar ej uttrycka mina känslor eller åsikter till folk i allmänhet.
Har ba kännt sån frustration till livet så länge jag kan minnas, att aldrig kunna få leva som en lycklig människa.
Allt hat som man bär inombords vet ej vad man kan vara kapabel till i adrenalinets fulla verkan...? Mörda för att få ut alla känslor och tankar man brottats med hela livet....skulle ba va så skönt att ba kunna åka till något ställe proppfullt med människor och skjuta ner alla, fyfan vad häftig jag skulle kännt mig, vara helt bortom vettet ba göra massförstörelse och kunna ta bort hela fuking världen....
Vet ej vad jag får för svar på mitt inlägg. Ville ba skriva av mig lite, hur jag som person tänker.oron.ångest.frustration.sorg.ensamheten.för tvivlan.avundsjukan.nedstämdheten.
Fan vet jag alla känslor jag känner, vet inte ens vad jag känner ?! Shit asså...
Vet ej...
På återseende!
Citera
2020-12-12, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av struman
Hur fan slutar jag upp med detta äckliga jävla övertänket när jag tar tjack....?
Allt jag gör när jag är påverkad är att försöka se så normal ut som det går, tänker te.x som när man sitter på tvärbanan påväg till jobbet så tänker jag över min nästa kroppsrörelse hur den ska se så normal ut som möjligt så ingen misstänker något...så då sitter man istället skit stel och obekväm och tänker över då igen när man ska behöva ändra position.
Jag blir helt enkelt bara en ångestfylld icke presterande person när jag tar, vilket jag är medvetenen om men ändå måste jag ta det varje dag för annars blir allt så mycket tråkigare på jobbet och allt vad livet nu innebär.
Har inte åstadkommit ett dugg i mitt liv är ångestfylld konstant och haft kasst självförtroende....aldrig vågat vara social och ba kännt mig utanför samhället, den där lyckan och spontana vardagsglädjen och gemenskapen folk har, ba inte behöva övertänka och brottas med dessa orostankar varje sekund av mitt liv....allt jag gör måste förberedas i min hjärna, tänker ut alla slags scenarion som kan hända och hur jag ska agera om dessa nu uppstår...har bara en sådan skevvärldsbild och ljuger för mig själv hela tiden när jag inte tar tag med saker i livet....
Vill bara vara lugn i själen för en dag, ba kunna vara mig själc å bara veta att det är helt okej! Du är fanimej grym som du är, fuck att hata sig själv hela tiden.
Vet direkt inte hur folk egentligen tyckr å tänker om mig, är väldigt reserverad av mig och ganska fåordig vågar ej uttrycka mina känslor eller åsikter till folk i allmänhet.
Har ba kännt sån frustration till livet så länge jag kan minnas, att aldrig kunna få leva som en lycklig människa.
Allt hat som man bär inombords vet ej vad man kan vara kapabel till i adrenalinets fulla verkan...? Mörda för att få ut alla känslor och tankar man brottats med hela livet....skulle ba va så skönt att ba kunna åka till något ställe proppfullt med människor och skjuta ner alla, fyfan vad häftig jag skulle kännt mig, vara helt bortom vettet ba göra massförstörelse och kunna ta bort hela fuking världen....
Vet ej vad jag får för svar på mitt inlägg. Ville ba skriva av mig lite, hur jag som person tänker.oron.ångest.frustration.sorg.ensamheten.för tvivlan.avundsjukan.nedstämdheten.
Fan vet jag alla känslor jag känner, vet inte ens vad jag känner ?! Shit asså...
Vet ej...
På återseende!

Låter som att du bör sluta med tjacket nu, direkt. Och gå till en psykolog, dina tankar är väldigt obehagliga och farliga.
Citera
2020-12-12, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av struman
Vet ej...
På återseende!

Det låter som det triggar igång för mycket ångest hos dig just nu. Gör ett uppehåll och vill du prova igen så var i en bra sinnesstämning och i bra sällskap om möjligt.
Hoppas du mår bättre snart.
Citera
2020-12-12, 03:49
Medlem
En fråga: Tog fram ca 1 gram ut frysen, la det i en äggkopp och ställde i köksskåpet med porslin.
Meningen var att jag skulle fixa iordning det senare den dagen på varm tallrik.
Men jag glömde bort det för jag stannade hos en kompis.
Det är aningens fuktigt, eller ja, mer lite små klumpar i nu.
När jag tar ut det från frysen är det inte kladdigt, mer som fuktiga klumpar/massa.

Är det okej att ta och använda nu eller har det blivit förstört att stå utan lock i skåpet en vecka?
Citera
2020-12-12, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
En fråga: Tog fram ca 1 gram ut frysen, la det i en äggkopp och ställde i köksskåpet med porslin.
Meningen var att jag skulle fixa iordning det senare den dagen på varm tallrik.
Men jag glömde bort det för jag stannade hos en kompis.
Det är aningens fuktigt, eller ja, mer lite små klumpar i nu.
När jag tar ut det från frysen är det inte kladdigt, mer som fuktiga klumpar/massa.

Är det okej att ta och använda nu eller har det blivit förstört att stå utan lock i skåpet en vecka?
Funkar precis som innan, så svar nej - du har inte förstört det.
Citera
2020-12-12, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etskimor
Funkar precis som innan, så svar nej - du har inte förstört det.
Tack snälla för snabbt svar.
Citera
2020-12-12, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterlicious
Provade flytande Affe för några månader sen. Ser ut som lite över 1g. Glöm inte att du behöver väldigt lite av Affe för att känna av det

Tack! Jag måste då ha fått rejäl övervikt sist gång. Kanske var det någon typ av välkomstbonus

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag tänkte besvara en av dina frågor och det är om man kan via lukt, smak eller utseende avgöra hur bra tjacket är. Nej. Ibland när man har fått tjack som doftat underbart "kemisk blomsterfabrik" så har det vissa gånger varit näst intill verkningslöst, sen andra dagen får man ett helt luktlöst pulver som ser ut som en krossad alvedon men som var potent och bra så in i helvete

Tack, det förklarar alla olika åsikter om saken!
Citera
2020-12-12, 18:27
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristofones
Tack, det förklarar alla olika åsikter om saken!

Hur menar du? Att vissa påstår att man via lukt och utseende kan avgöra om tjacket är bra?
Citera
2020-12-19, 04:21
Medlem
Indos avatar
Jag har hört några gånger om nåt tjack som fanns för länge sen som var gjort på eter om jag inte minns fel..

Har ni nån aning om vad jag pratar om??

Mvh Indo 💯
Citera
2020-12-19, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag har hört några gånger om nåt tjack som fanns för länge sen som var gjort på eter om jag inte minns fel..

Har ni nån aning om vad jag pratar om??

Mvh Indo 💯
Vet inte vilket ämnet är/var men min vän sa att någon ingrediens ändrades när dom började göra mer E på 90 talet. Tydligen produceras denna ingrediens i Kina sedan dess och används sedan dess också i Amfetamin.

Detta är bara hörsäg med hon som sa det har bra koll och bott i många olika länder och festat på tjack sedan 80 talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in