2015-10-02, 18:58
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Beror nog mest på att det kan vara meta, rc, koffein etc i... Annars så får man nog i sig lite olika stor dos från gång till gång med!
Hur utvilad, mätt osv man är, har också påverkan!

Lite svårt kanske att räkna ut en lagom dos, det bästa är väl att ta lite i taget såvida man inte är lite desperat som här tex.

https://youtu.be/9iavPCXgwGY
Citera
2015-10-02, 19:28
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Lite svårt kanske att räkna ut en lagom dos, det bästa är väl att ta lite i taget såvida man inte är lite desperat som här tex.

https://youtu.be/9iavPCXgwGY

Wtf? Man bör nog inte dra en 0,2a som många verkar göra! Jag brukade ha en halv gubbe över en natt för mig själv när jag körde!
Citera
2015-10-05, 12:08
Medlem
smellyproofs avatar
Vilka doser rekommenderas om man vill ta amfetamin för att få mycket energi och bli produktiv UTAN att verka påverkad? Talar om någon person som bombar och inte har någon tolerans.
Citera
2015-10-05, 12:18
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Vilka doser rekommenderas om man vill ta amfetamin för att få mycket energi och bli produktiv UTAN att verka påverkad? Talar om någon person som bombar och inte har någon tolerans.

Jag vet att många kommer att hävda att detta är en mesig dos, men jag tar lite finhackat på en fingertopp och drar upp i näsan, och sen samma i andra borren. Bättre än att bomba, mindre biverkningar. Jag får inga rysningar eller eufori, men jag blir grymt fokuserad och klarar att hålla på med monotona sysslor tills jag är klar, (måste bara bli färdig). Sen brukar det gå så där med arbetslusten och så sitter jag och tjackrunkar i ett par timmar istället. En fördel med att inte bomba är att det är lättare att få stånd.
Citera
2015-10-05, 20:42
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag vet att många kommer att hävda att detta är en mesig dos, men jag tar lite finhackat på en fingertopp och drar upp i näsan, och sen samma i andra borren. Bättre än att bomba, mindre biverkningar. Jag får inga rysningar eller eufori, men jag blir grymt fokuserad och klarar att hålla på med monotona sysslor tills jag är klar, (måste bara bli färdig). Sen brukar det gå så där med arbetslusten och så sitter jag och tjackrunkar i ett par timmar istället. En fördel med att inte bomba är att det är lättare att få stånd.
Nej tack ingen nasalt för mig. Vad skulle din dos motsvara i mg oralt?
Citera
2015-10-06, 14:41
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Nej tack ingen nasalt för mig. Vad skulle din dos motsvara i mg oralt?

Ingen aning, men jag har minskat min dos sen jag slutade bomba. Samma effekt, snabbare verkan och mindre biverkningar. Vad grundar sig din aversion mot nasalt i?
Citera
2015-10-06, 14:57
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ingen aning, men jag har minskat min dos sen jag slutade bomba. Samma effekt, snabbare verkan och mindre biverkningar. Vad grundar sig din aversion mot nasalt i?
Du får snabbare, men kortare, verkan när du tar det nasalt jämfört med oralt.
Citera
2015-10-06, 16:45
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ja kanske för att det är pundigt och lite äckligt rent ut sagt.
Citera
2015-10-06, 22:27
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Du får snabbare, men kortare, verkan när du tar det nasalt jämfört med oralt.

Det här är microdosing, jag är inte alls ute efter de vanliga effekterna. Bara fokuset och kåtheten. Räcker hela dan, röker på på kvällen för att bli hungrig och kunna sova.
Citera
2015-10-06, 22:28
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ja kanske för att det är pundigt och lite äckligt rent ut sagt.

Med den här mängden känns det rent fysiskt inget, bara som att andas genom näsan. Vilka vanföreställningar man har har inte med saken att göra.
Citera
2015-10-07, 23:18
Medlem
Hur får jag den bästa rövpannan? Detta har inte kickat så bra alls.. blanda med alkohol i pumpen???! Göra en fetare?
Citera
2015-10-07, 23:19
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jochanan
Hur får jag den bästa rövpannan? Detta har inte kickat så bra alls.. blanda med alkohol i pumpen???! Göra en fetare?
Blanda med vatten och öka dosen. Då kommer det att sjunga på helt ok, så till vida det inte är druvsocker kranen lurat på dig förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in