2017-08-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Tvärtom om något, förutom vid överdos.

Precis min tanke eftersom de aldrig hänt mig innan. Det var ingen överdos. Jag undra väl mer om det ens fanns en chans så jag kan utesluta om jag blev ilurad någat annat.
Jag hade blandat med en heldel olika preparat men det var så tidigt på morgonen och så små doser så de känns nästan omöjligt...jag vet inte vad som hände faktiskt. Sjukt var det, helt väck.
Citera
2017-08-06, 18:49
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Tjack man helt tappar motoriken/balanssinnet på, har någon vart med om de?
Jag har då aldrig hört eller vart med om det förr, förens i helgen typ.

Mycket möjligt så var det blandat med ketamin, en del som gillar den kombon
Citera
2017-08-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Precis min tanke eftersom de aldrig hänt mig innan. Det var ingen överdos. Jag undra väl mer om det ens fanns en chans så jag kan utesluta om jag blev ilurad någat annat.
Jag hade blandat med en heldel olika preparat men det var så tidigt på morgonen och så små doser så de känns nästan omöjligt...jag vet inte vad som hände faktiskt. Sjukt var det, helt väck.

Är ju möjligt att du helt enkelt festat för hårt så att kroppen säger ifrån.
Citera
2017-08-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Mycket möjligt så var det blandat med ketamin, en del som gillar den kombon

Vafan hittar du på för skit? Ketaminbankat amf låter som en helt enorm skröna.
Citera
2017-08-06, 19:01
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Vafan hittar du på för skit? Ketaminbankat amf låter som en helt enorm skröna.
Hittar på för skit? Ännu vanligare mix är kola + keta, det är inte så att man bankar ut det med keta för att tjäna pengar, utan för man isf gillar kombinationen. Stötte på några i helgen som hade blandat i sitt keta med tjoet..
Citera
2017-08-06, 19:21
Medlem
storpungens avatar
Hur tillförlitlig är acetontvättningmetoden?

Jag tvättade 7,35 gram varav påsen väger 0,35 g. Strödde det i en kopp. Sprutade i aceton och rörde runt det i några minuter. Hällde över allt i ett kaffefilter som jag placerat ovanpå en kopp. Lät det droppa. Acetonet hade inte ändrat färg. Lät det avdunsta och torka. Kvar blev 6,35 g med påsen. Ett gram borta. Färgen både innan och efter är vit och ogenomskinlig och luktar inget. Tjackpasta. Är det bra?
Citera
2017-08-06, 19:54
Medlem
Citat:
Är ju möjligt att du helt enkelt festat för hårt så att kroppen säger ifrån.

Ja det är väl de, vart mycket i veckan helt klart. Jävla mes kropp.
Citera
2017-08-06, 20:52
Medlem
Pandarns avatar
Jag undrar om det finns något sätt att korta ner ett tjackrus? Jag skulle vilja kunna ta någon/några linor på kvällen, utan att vara uppe hela natten?

Ser alltid till att äta en normalstor måltid innan och få i mig mat efter också så att jag inte går och lägger mig på tom mage. Har imovane att försöka sova på men upplever att det inte alltid funkar, kan inte röka weed då det sitter kvar i urinet för länge, har däremot ksalol men tycker ofta att imovane funkar bättre att somna på.

Finns det något mer jag kan göra för att kunna sova 4-5h efter intag eller är det meningslöst att ens försöka? Älskar tjack första 3-ish h men därefter tycker jag att energin försvinner lite (speciellt om jag är själv och är inomhus). Men kan ju fortfarande inte somna även om jag känner mig trött då verkningstiden är så lång.

Notera att jag snackar inte om ett tjackrace utan snarare ifall jag kanske skulle kunna dra någon lina hemma på kvällen och ha det lite trevligt utan att behöva dygna eller vända på min dygnsrytm helt och hållet
Citera
2017-08-06, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Hittar på för skit? Ännu vanligare mix är kola + keta, det är inte så att man bankar ut det med keta för att tjäna pengar, utan för man isf gillar kombinationen. Stötte på några i helgen som hade blandat i sitt keta med tjoet..

Så du tror att han har snubblat över en av en otroligt liten subgrupp av människor gör den blandningen, utan att säga något, för att han blev hängig? För det första är ketamin jävligt ovanligt på gatan, och att blanda det i påsen är något jag aldrig sett trots att jag kört i mig en jävla massa gram av båda, och sen att dom skulle gett det till honom utan att säga till? Helt orimligt. Om vi snackar mixar så är benzo och tjack en oerhört mycket vanligare blandning.
Citera
2017-08-07, 12:27
Medlem
szabos avatar
Tjackpasta + vatten i nässpray, blir det något bra av det?
Citera
2017-08-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Hur tillförlitlig är acetontvättningmetoden?

Jag tvättade 7,35 gram varav påsen väger 0,35 g. Strödde det i en kopp. Sprutade i aceton och rörde runt det i några minuter. Hällde över allt i ett kaffefilter som jag placerat ovanpå en kopp. Lät det droppa. Acetonet hade inte ändrat färg. Lät det avdunsta och torka. Kvar blev 6,35 g med påsen. Ett gram borta. Färgen både innan och efter är vit och ogenomskinlig och luktar inget. Tjackpasta. Är det bra?

Den metoden är ju en "hemkoksvariant" och kan nog sällan ses som en kemisk rening till 100%.
Citera
2017-08-07, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Jag undrar om det finns något sätt att korta ner ett tjackrus? Jag skulle vilja kunna ta någon/några linor på kvällen, utan att vara uppe hela natten?

Ser alltid till att äta en normalstor måltid innan och få i mig mat efter också så att jag inte går och lägger mig på tom mage. Har imovane att försöka sova på men upplever att det inte alltid funkar, kan inte röka weed då det sitter kvar i urinet för länge, har däremot ksalol men tycker ofta att imovane funkar bättre att somna på.

Finns det något mer jag kan göra för att kunna sova 4-5h efter intag eller är det meningslöst att ens försöka? Älskar tjack första 3-ish h men därefter tycker jag att energin försvinner lite (speciellt om jag är själv och är inomhus). Men kan ju fortfarande inte somna även om jag känner mig trött då verkningstiden är så lång.

Notera att jag snackar inte om ett tjackrace utan snarare ifall jag kanske skulle kunna dra någon lina hemma på kvällen och ha det lite trevligt utan att behöva dygna eller vända på min dygnsrytm helt och hållet

Rejält med benzo eller ännu hellre GHB/GBL. Det sistnämnda är det bästa man kan ha om man vill sova då sömn är garanterat vid en dos på ca. 3 ml GBL utan tolerans, även skönt att ta tillsammans med tjacket då man varit vaken ett par dagar då det tar udden av alla nojor samt ångest och man har bara kvar det bra med tjacket samt lite av det trevliga från GBL, det suddar inte heller ut eller dämpar effekten av amfetaminet vilket jag tycker att benzo gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in