Det är vid 130 IQ som ett sinne har kapacitet att tänka abstrakt och utanför boxen om man skall utgå från teorier och min egna erfarenhet jag har haft med ''icke-begåvade''. Det är inte meningen att alla kommer förstå eller ge det jag skriver om en chans.
Bogomil är en all-vetare och en negativ människa som har spenderat en avsevärt överdriven tid framför datorn (50 000 inlägg) för att skriva och vinna argument till vilket pris som helst i strävan efter att utveckla sin bristande självkänsla, som jag indikerar att han har utifrån hans brutalt negativa kränkande inlägg på en individ som har bristande kunskap. Omogen karaktär.
Jag tänker försöka ge er en koppling nu och förhoppnigsvis kan ni relatera till den. Etablissemanget är en occultisk elit. De driver massiva organisationer som religion, media, företag, utbildning och kontrollerar regeringar. Allt det här sker i skuggan. Mäktiga män undviker rampljuset i order för att de skall förbli oövervinnliga. Medvetande om vem som har makten är halva jobbet till att ta över makten.
I en bok the
Elders of Zion, går dessa mäktiga occultiser detaljerat igenom hur de kontrollerar vetenskapen genom att lära ut teorier som saknar grund i faktist vetenskap. Detta gör de genom att strypa all form av forskning som leder till förståelse om någoting som skulle leda till förbättring av samhället och planeten.
Ett sådant ämne är det ''occulta''
I en redan ung ålder börjar hjärntvätten. Program på tv ger oss ideer om att magi det är trams som finns i sagor. Barnböcker etc.
De är mästare på manipulation och väldigt få individer ser igenom det. Det behövs kunskap men också ett sinne som är kapabelt till att se samband och som förstår sig väl på människans psyke.
''Only a mastermind can understand a mastermind''
Jag kan ärligt talat inte bevisföra det jag påstår, det bästa jag kan göra är att ge er logiska samband. Förhoppningsvis önskar ni också se för er själv om det jag påstår en människa kan göra.
Här är en länk på meditationer som aktiverar dina ''chakror'' som på en biologisk plan är de sju körtlarna en människa har i sin kropp. På en metafysisk plan är det chakror som ''läker energi'' alltså själva körtel ger ifrån sig ett hormon på en biologisk plan.
>
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/OpeningChakras.html