Citat:
Jag ska översätta så att ni förstår: "När mina ord tryter så hotar jag med stryk utanför. Så har jag gjort hela min uppväxt & jag tänker fan inte sluta nu". Detta är alltså sagt av moderatorn som strax innan har hävdat att denne brukar få pris för att hen är trevlig. Både jag och många med mig har förklarat för er här massor av ggr hur vi upplever att det modereras rasistiskt. Vi har förklarat att detta är möjligt eftersom reglen trams och off topic är öppen för tolkningar. Eftersom er klagoprocess är uppbyggd på ett sektliknande vis så är det nästintill omöjligt för oss att vinna. Våra klagomål ska diskuteras av moderatorn som har begått felet plus dennes kollegor & om vi inte får gehör där ska vi ta upp det med er chef. Om våra bevis då trots allt efter den processen leder till att våra inlägg återinsätts har det passerat väldigt många nya inlägg i den tråden och då har våra återinsatta inlägg tappat sin effekt. Genom att systematiskt göra såhär nöts alla icke-rasister ned för att till slut ge upp. Jag har gett upp som jag har sagt några ggr nu. Alla andra goda krafter på Flashback har gett upp eller är på väg att ge upp. Ni får ett forum som ni vill ha. Ni får ett samhälle som ni vill ha. Du är 50 snart & du slänger dig med uttryck som Allan-ballan och skrämmer mig med att min trovärdighet på Flashback är skjuten i sank för all evighet. Men kära du jag står inte & faller med Flashback. Du borde fundera på om du skulle skaffa dig en identitet utanför Flashback. Nu tackar jag för mig återigen i denna tråd. Ni får leka vidare på egen hand. Även detta får ni göra på egen hand. Hejhej.
Jag ska översätta för er som inte förstår.
"Jag har egentligen inga bevis utan ville bara spela Allan-ballan". Du är dom snubben som står och puttas på krogen men bangar när man frågar om du vill ta det utanför eftersom du bara är snack och ingen action. "
Det är ju liksom svårt att bemöta det du säger när du bara antyder.
Istället för att fåna dig så kan du väl istället argumentera för din sak? Antingen så har du bevis som du tror på eller så har du det inte. Oavsett så är din trovärdighet skjuten i sank för alla evighet. Det är god sed att den som kommer med ett påstående ska visa belägg för att det faktiskt är så.
"Jag har egentligen inga bevis utan ville bara spela Allan-ballan". Du är dom snubben som står och puttas på krogen men bangar när man frågar om du vill ta det utanför eftersom du bara är snack och ingen action. "
Det är ju liksom svårt att bemöta det du säger när du bara antyder.
Istället för att fåna dig så kan du väl istället argumentera för din sak? Antingen så har du bevis som du tror på eller så har du det inte. Oavsett så är din trovärdighet skjuten i sank för alla evighet. Det är god sed att den som kommer med ett påstående ska visa belägg för att det faktiskt är så.
Sök hjälp, allvarligt mannen, sök hjälp om du inte fattar.