Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Förstår du inte?
IR5:s inlägg är borta även hans sista inlägg i tråden och några till.
Kan du sluta försvara moderatorn för det är nog dags att han avsätts.
Alltså, den här tråden handlar om huruvida Moderatorer är rasister och TS i tråden om Amerikanska Hangarfartyg används som exempel. Du menar att ett av hans inlägg är borta och såvitt jag förstår att detta är ett exempel på denna rasism.
Jag har kollat tråden från det ni länkade (moderatorsmeddelandet med USA-Irak-kriget) och två sidor bakåt (40 inlägg per sida + de raderade) och då är statistiken vad gäller raderade inlägg som följer
Sammanlagt är 34 inlägg raderade från 17 olika FB:are på dessa 2.5 sidor.
Av dessa har TS (IR5) fått 2 inlägg raderade, där för övrigt det aktuella inlägget inte raderats av T-80U utan en annan moderator.
Fördelningen är:
FB1 = 5
FB2= 5
FB3 = 3
FB4 = 3
FB5 = 2 (IR5)
FB6 = 2
FB7 = 2
FB8 = 2
FB9 = 2
FB10 = 1
FB11 = 1
FB12 = 1
FB13 = 1
FB14 = 1
FB15 = 1
FB16 = 1
FB17 = 1
Det tycker jag inte tyder på att just IR5 skulle vara förfördelad pga rasistisk moderering. Eller menar ni att alla som fått inlägg raderade tillhör någon ras moderatorerna diskriminerar. IR5 har 478 inlägg i tråden så han verkar ju inte precis vara belagd med munkavle.
När jag kollade tråden framåt 2-3 sidor hittade jag inga inlägg av IR5 som raderats.
Citat:
Ursprungligen postat av
AVSYNAREN
TS:Gränsen
Jämförelsen med Irak var inget nytt!
Nej, jag såg att det på de 2-4 sidor jag kollade fanns minst tre moderatorsmeddelande om att gå tillbaka till ämnet, så att folk virrar OT verkar vara legio i den tråden.