Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
Orkade inte bemöta de eftersom du la upp inlägg från några dagar bakåt men för mig handlade det om inlägg några månader bakåt. Något ni inte förstår är att vi inte alltid bara talar för vår egen sak utan för alla andra som vi ser eller får höra bli drabbade av rasistmodereringen. Hur som helst som jag har sagt typ 5 ggr nu så lägger jag ner mitt tjafsande i denna tråden eftersom det inte leder någon vart. Ge fan i att komma med korkade kommentarer med detta inlägget citerat så slipper ni mig. Jag skiter fullständigt i om det pågår rasistmoderering eller inte. Lycka till nu med ert projekt som sagt var. Hejhej.
OK, så samtliga raderade inlägg i den tråden från den senaste månaden räckte inte. Eller var fel tidsperiod eller vad din ursäkt nu var denna gången.
Vänligen specificera då vilken period du vill att jag ska söka i så lägger jag upp dom. Du förstår rimligen att det inte går att lita på något du säger som inte är exakt definierat, så "några
månader bakåt" duger inte när det gäller dig.
Det krävs ju att en oerhörd mängd anti-rasistinlägg ska ha raderats för att väga upp den trend som verkar råda nu enligt de FAKTA som jag presenterade, dvs att i princip bara rasisternas inlägg verkar raderas.