2014-05-31, 18:43
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Dubbelavsnitten "Mac and Charlie Die ", "A Very Sunny Christmas" och "The High School Reunion" r ocks ngra riktiga guldkorn.

Avsnitten dr McPoyle's och Frank debuterar br ocks nmnas("Charlie Got Molested" och "Charlie Gets Crippled")
Har letat efter a very sunny christmas men ej hittat av ngon anledning. Eller, jag vet att jag har sett den i en torrent ngongng men laddade inte ner den och hittar den inte igen.

Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
En favoritscen r den dr Dennis berttar fr Mac hur man raggar p tjejer genom att ta ut dem till havs och f dem att knna sig hjlplsa THE IMPLICATION

https://www.youtube.com/watch?v=ar9spNzOFPk&feature=kp
Haha jag lskar nr Dee dansar med dendr "bilfrsljar"-grejen (kan inte alls komma p vad den kallas). Och nr Dennis och Mac inser att dom r the tasty treat

lskar fr vrigt detta klipp: https://www.youtube.com/watch?v=T_5sRe_3oGQ . Mnniskan som filmade detta och la upp och som sitter och garvar igenom klippet gr det fan nnu bttre hahah. Jag och min sambo bryter ofta ut i sng hemma (troll toll har varit en favorit, eller I once was a boy but now i am a maa-aa-aa-aan, eller vad som helst frn nightman cometh egentligen), men annars blir det ofta "i always wonder what is cheese, where does it coBLAUGJAGHHATHTHT". Och "goddammit Charlie" r nog numera min standard-svordom. (obs pratar engelska med min sambo s det r inte alls lika krystat som det lter haha).

Nu blev jag vldigt sugen p att kolla s jag ska nog dra ner ssong 1
Citera
2014-05-31, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Har letat efter a very sunny christmas men ej hittat av ngon anledning. Eller, jag vet att jag har sett den i en torrent ngongng men laddade inte ner den och hittar den inte igen.

Ladda ner ssong 6 bara. Kanske inte rknas som dubbelavsnitt men det r lika lngt som tv iaf. Episod 13, sista p den ssongen.
Citera
2014-05-31, 21:33
Medlem
Tycker personligen allt med Frank och Charlie r jvligt bra.
Citera
2014-06-01, 16:25
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ladda ner ssong 6 bara. Kanske inte rknas som dubbelavsnitt men det r lika lngt som tv iaf. Episod 13, sista p den ssongen.
Jaha, jag visste inte att det faktiskt var ett avsnitt p en ssong. Trodde att det var ett specialavsnitt, typ extramaterial.

Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Tycker personligen allt med Frank och Charlie r jvligt bra.
Hller med. Frank och Charlie r en sjukt rolig duo. lskar nr de ska hjlpa Dee att f ut sin katt frn vggen, naturligtvis kan den enda lsningen vara att slnga in fler katter i vggen!
Och att de delar sng - underbart.
Citera
2014-07-29, 13:36
Medlem
Hola!

r det ngon som vet en bra sid dr man kan streama denna eminenta serie? Jag hade en as bra innan men nu hittar jag den inte lngre...
Citera
2014-07-29, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F1A
Hola!

r det ngon som vet en bra sid dr man kan streama denna eminenta serie? Jag hade en as bra innan men nu hittar jag den inte lngre...

Hr finns alla ssongerna.
http://watchseries.lt/serie/its_alwa...n_philadelphia

Ser att ssong 10 inte kommer frrn Januari 2015, fick fr mig att den skulle komma ngon gng under hsten Det blir en lng vntan.
Citera
2014-08-07, 19:44
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ser att ssong 10 inte kommer frrn Januari 2015, fick fr mig att den skulle komma ngon gng under hsten Det blir en lng vntan.
Vaaa? Jag r sker p att det har sagts att ssong 10 skulle komma nu till hsten. Trkigt

Kollade p avsnittet Charlie got molested idag frresten, visst r det Charlies morbror som r med ngon annan gng nr gnget behver en advokat och han tjatar konstant om vilka sm hnder han har? Eller r det ngon annan?
Citera
2014-08-07, 19:50
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Vaaa? Jag r sker p att det har sagts att ssong 10 skulle komma nu till hsten. Trkigt

Kollade p avsnittet Charlie got molested idag frresten, visst r det Charlies morbror som r med ngon annan gng nr gnget behver en advokat och han tjatar konstant om vilka sm hnder han har? Eller r det ngon annan?
Det r samma karaktr, ja!
Citera
2014-08-08, 00:03
Medlem
Citat:

r vl det avsnitten d han sitter med vrsta peddoblicken nr Dennis(?) ska illustrera p en liten docka var Charlie blev antastad
Citera
2014-08-08, 16:23
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
r vl det avsnitten d han sitter med vrsta peddoblicken nr Dennis(?) ska illustrera p en liten docka var Charlie blev antastad
Haha precis! Charlie kommer in i sin mammas vardagsrum och dr sitter massor med folk. Hans morsa kommer fram, grtandes, med en docka och ber honom visa var han blev antastad. Samtidigt sitter morbrorn och muttrar sm kta meningar typ "oh yeah, turn it over" och "sloooowwwllyyy" med vrldens peddoblick indeed.

Roligt avsnitt! McPoyle-brderna r s jvla vidriga.
"We just got out of the shower, so he'll be down in a minute."
"Yeah thats fine but.. Hey, did you say 'we just got out of the shower'?"
"Eh... No. I said he."

Vldigt roligt att Liam (tror jag att det r) r med i House of Cards och spelar en seris roll. (Sen r han ju med i how i met your mother ox men dr r han inte jtteseris).
Citera
2014-08-10, 03:05
Awaiting Email Confirmation
lskar verkligen Sunny in Philadelphia. Jag blir tokig p mina vnner som inte frstr storheten i serien.
Citera
2014-08-10, 12:11
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
lskar verkligen Sunny in Philadelphia. Jag blir tokig p mina vnner som inte frstr storheten i serien.
Haha, jag har exakt samma problem! Fullkomligen lskar serien men f av mina vnner har fastnat/inte tittat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in