2023-06-08, 16:47
Medlem
swimp78s avatar
Brjade se p ssong 15, men det frstrkte den obehagliga knslan jag fick av att se casten i nn sorts Q&A-serie p youtube dr de helt verkar sakna personkemi utanfr rutan. De verkar ocks blivit OTROLIGT ngsliga. Vilket inte r s kul fr en serie som haft avsnitt typ "Dee dates a retarded person", har en huvudperson (Dennis) som i princip vldtar kvinnor och dr Charlie , i alla fall i tidigare avssnitt, var i princip utvecklingsstrd och bodde i kllaren och ddade rttor och skrev drmdagbok med pictogram.

I youtube-serien ber de om urskt och tassar p t kring allt mjligt de gjort.Som om de vore super-woke. Jag menar - det r ju synd. Alla i publiken fattar ju ironi, vi fattar att det r bisarrt med Mac i blackface , att vi inte som publik anses tycka illa om retards. Det r ju gnget som r knppa. Men det frtroendet fr publiken verkar inte finnas mer.

I ssong 15 ser alla groomade och snygga ut Kaitlin Olsonser ut att ha plastikopererat sig. (vad hnde med Rob McElhenneys diss mot Bing bang theory-grejen att karaktrer blir mer och mer "frscha" ju mer rika skdisarna blir? Han motverkade ju det genom att bli fet en ssong!

Den dr varma galna grnslsa stmningen r borta. Den knns numera artificiell.

Man undrar vad som hnt. Tyckte inte det var s fr sg 5 r sen. Har det varit interna brk och skit?
Senast redigerad av swimp78 2023-06-08 kl. 16:52.
Citera
2023-06-08, 16:55
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Brjade se p ssong 15, men det frstrkte den obehagliga knslan jag fick av att se casten i nn sorts Q&A-serie p youtube dr de helt verkar sakna personkemi utanfr rutan. De verkar ocks blivit OTROLIGT ngsliga. Vilket inte r s kul fr en serie som haft avsnitt typ "Dee dates a retarded person", har en huvudperson (Dennis) som i princip vldtar kvinnor och dr Charlie , i alla fall i tidigare avssnitt, var i princip utvecklingsstrd och bodde i kllaren och ddade rttor och skrev drmdagbok med pictogram.

I youtube-serien ber de om urskt och tassar p t kring allt mjligt de gjort.Som om de vore super-woke. Jag menar - det r ju synd. Alla i publiken fattar ju ironi, vi fattar att det r bisarrt med Mac i blackface , att vi inte som publik anses tycka illa om retards. Det r ju gnget som r knppa. Men det frtroendet fr publiken verkar inte finnas mer.

I ssong 15 ser alla groomade och snygga ut Kaitlin Olsonser ut att ha plastikopererat sig. (vad hnde med Rob McElhenneys diss mot Bing bang theory-grejen att karaktrer blir mer och mer "frscha" ju mer rika skdisarna blir? Han motverkade ju det genom att bli fet en ssong!

Den dr varma galna grnslsa stmningen r borta. Den knns numera artificiell.

Man undrar vad som hnt. Tyckte inte det var s fr sg 5 r sen. Har det varit interna brk och skit?
Jag delar ditt intryck.
Citera
2023-06-11, 10:37
Medlem
Falcos avatar
Jag tycker serien dippade rejlt under ett par ssonger men den lyfte sedan igen under frra ssongen dr de kte till Irland. Gillade ocks de tv nya avsnitten som kom nu. Srskilt avsnitt tv var jkligt rolig.
Citera
2023-06-11, 11:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag tycker serien dippade rejlt under ett par ssonger men den lyfte sedan igen under frra ssongen dr de kte till Irland. Gillade ocks de tv nya avsnitten som kom nu. Srskilt avsnitt tv var jkligt rolig.
Hller med om hela inlgget.

Men jag str mig p Mac's utseende i de senaste avsnitten, han ser ljlig ut, r det filter eller har han lyft sig?
Citera
2023-06-16, 11:52
Medlem
Harpys avatar
Svag start med ett av seriens smsta avsnitt som ssongspremir. Den som drmt ihop The gang inflates mste ha varit ganska frnvarande. Lg standard i klass med Franks Brother och Boggs ladies reboot. Den hade skert fungerat som en filler om de haft 10+ avsnitt, men antar att vi bara fr tta nu - och ja... det kan bara bli bttre nu. Gillade grdagens iaf!

Har ni ngra avsnitt ni verkligen ogillar?
Senast redigerad av Harpy 2023-06-16 kl. 12:00.
Citera
2023-06-24, 12:14
Medlem
VoktorDodkas avatar
S16E04, ter ett bra avsnitt, jag tycker dom har repat sig bra gentemot de senaste ssongerna, iaf s gott det gr i dessa woketider.
Citera
2023-06-30, 17:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
I senaste avsnittet; Breaking Bad, jag menar Malcolm in the Middle-cameo. i vrigt ett helt normalt IASIP-avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in