2014-05-24, 21:19
Medlem
bsta avsnittet r utan tvekan the gang cracks the liberty bell:

https://www.youtube.com/watch?v=EZlI9-9-qjo
Citera
2014-05-24, 21:20
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs

Du r ju knall du.
Citera
2014-05-24, 22:25
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Har inte sett alla avsnitt men en hel del frn varje ssong (frutom s1). Ngon som kan tipsa om favoritavsnitt? Lr antagligen se om alla ssonger frn brjan om nn mnad men laddar grna ner ngra av era favoriter!

Ngra av mina favoriter r The Nightman Cometh, Who pooped the bed och Dennis Reynolds: en erotic life.

r inget jttefan av Dennis, har svrt att tla hans sjuka jvla narcissism haha. lskar Charlie ("How much cheese is too much cheese?") och drmmer om att han ntligen ska f sin waitress haha - det var s fint i avsnittet i Jersey Shore haha. Tycker att det r roligt att Mac&Dee och Charlie&Waitress r gifta p riktigt. Speciellt eftersom att alla(inklusive Mac) r s jvliga mot Dee.

Mina favoriter r fljande:
s03e02. Hela slkten McPoyle och gnget frsker bli fotbollsproffs.
S02e03. Dee och Dennis frsker scamma till sig socialbidrag genom att bli knarkare. Frank, charlie och Mac skaffar sig slavarbetare till baren.
s03e03. Dee's och Dennis' mamma dr och bara scenen hos advokaten r vrd en Oscar och Frank reagerar lite illa angende AIDS.
s05e12. Gnget frsker ragga medtvlare till en flipcup-tvling. Dennis narcisism nr nya hjder.
...
....

Eller vafan. I ssong 2-5 r nstan varje avsnitt guld. Sedan gr det lite nert men fortfarande bttre n det mesta p TV
Citera
2014-05-24, 22:42
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
"Sweet dee's dating a retarded person" och avsnittet nr hon och dennis ska fejka att bli beroende av crack och sedan blir det p riktigt r jvligt roliga har jag fr mig.
Haha! Dom har jag sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs

Tror inte att jag har sett det avsnittet, ska kolla!

Citat:
Ursprungligen postat av Funke
S02e03. Dee och Dennis frsker scamma till sig socialbidrag genom att bli knarkare. Frank, charlie och Mac skaffar sig slavarbetare till baren.
s03e03. Dee's och Dennis' mamma dr och bara scenen hos advokaten r vrd en Oscar och Frank reagerar lite illa angende AIDS.
s05e12. Gnget frsker ragga medtvlare till en flipcup-tvling. Dennis narcisism nr nya hjder.
...
....

Eller vafan. I ssong 2-5 r nstan varje avsnitt guld. Sedan gr det lite nert men fortfarande bttre n det mesta p TV
Har bara sett avsnittet dr Dee och Dennis blir crack-pundare, ska kolla upp resten!

Tycker faktiskt att i princip alla avsnitt jag har sett har varit vldigt roliga. Det enda avsnittet som jag faktiskt blev besviken av var avsnittet som hette typ Kittenmittens fr jag hade skyhga frvntningar p grund av namnet p avsnittet haha. Det r avsnittet dr Charlie uppfinner kittenmittens som katter ska ha p sig fr att inte lta s mycket nr dom gr. Vad r grejen med Charlies besatthet av katter, ost och att vara nere i avloppet?

Uppskattar alla era svar! Det mrks att Sunny har en stark fanbase! Glmde fr vrigt att sga att jag lskar Charlie och Frank som par - att dom delar sng och allt haha
Citera
2014-05-26, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
...
....

Haha vi verkar gilla samma avsnitt, de dr r ven mina favoriter.

Kan vl lgga till s2 ep5 hundred dollar baby tror de var frsta avsnittet jag sg och skrattade som fan genom hela avsnittet.
S2 ep6: The gang gives back r ocks en riktig goding.
S3 ep6: The Gang Solves the North Korea Situation
Tar vl ven ett avsnitt frn en lite senare ssong
S6 ep5: Mac and Charlie: White Trash.
Men som sagt frn ssong 2-5 r det nstan bara bra avsnitt, speciellt ssong 3 r guld.
Lite avis p dig som inte sett alla avsnitt, hoppas du njuter riktigt ordentligt.
Citera
2014-05-26, 21:36
Medlem
KattPerssons avatar
Man blir ju sugen p att dra igenom serien fr en tredje gng bara man lser namnen p episoderna!
Citera
2014-05-26, 23:20
Medlem
Dubbelavsnitten "Mac and Charlie Die ", "A Very Sunny Christmas" och "The High School Reunion" r ocks ngra riktiga guldkorn.

Avsnitten dr McPoyle's och Frank debuterar br ocks nmnas("Charlie Got Molested" och "Charlie Gets Crippled")
Citera
2014-05-28, 00:17
Medlem
Jag lskar avsnittet "The gang hits the road" (s5e2). Gnget ska ka p resa till Grand canyon (utan Dee sklart) men kommer inte riktigt ivg s lngt. Det r fruktansvrt roligt nr Charlie berttar att han ej varit utanfr Philadelphia och heller ej smakat varken ett pron eller en jordgubbe

Annar r ngra favoriter "The gang solves the gas crisis", "The gang gets extreme home makeover edition" och "D.E.N.N.I.S system".

EDIT: h, fan hela serien r fantastiskt. Det roligaste jag sett definitivt.

Frresten, r det ngon som vet om man kan f tag i Chardee Macdennis-spelet ngonstans?
Senast redigerad av taugenichts 2014-05-28 kl. 00:20.
Citera
2014-05-28, 01:58
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taugenichts
Charlie berttar att han ej varit utanfr Philadelphia och heller ej smakat varken ett pron eller en jordgubbe

I eat stickers all the time dude!
Citera
2014-05-28, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
I eat stickers all the time dude!

Haha s jvla bra. Charlie vet inte hur man ter pron :P

"-Charlie give him the pear.
-Again I just ate it.
- The whole thing?
-Yeah, it was pretty gross."
Senast redigerad av taugenichts 2014-05-28 kl. 02:19.
Citera
2014-05-28, 02:22
Medlem
gottmospahedens avatar
Det bsta avsnittet r utan tvekan Frank's pretty woman. Gnget r som vanligt splittat p olika ventyr - Mac och Dennis planerar att kpa Crack - och allting knyts ihop s jvla bra i slutet, gngets olika psykopatiska drag kommer verkligen fram.

Mac och Dennis planerar att kpa crack (youtube, filmad mot TV, kass kvalitet).
Citera
2014-05-28, 07:52
Medlem
swimp78s avatar
En favoritscen r den dr Dennis berttar fr Mac hur man raggar p tjejer genom att ta ut dem till havs och f dem att knna sig hjlplsa THE IMPLICATION

https://www.youtube.com/watch?v=ar9spNzOFPk&feature=kp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in