Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-20, 00:08
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Såg fram till säsongen där Mac blev fet men tyckte att de hade tappat ganska mycket. Har det blivit bättre sen dess?

Ganska galet ändå att han tjockade till sig så för seriens skull

Det var en säsong som jag tyckte var lite svagare. Kan ha varit den med Macs fetma (även om just det var jävligt kul) men minns inte riktigt.

Denna säsong är hur bra som helst dock
Citera
2015-03-20, 01:16
Medlem
JutomenPepsis avatar
Det sjukaste och roligaste med hela den säsongsavslutningen och början på den andra var ju att Dee var gravid och ingen brydde så så länge det inte var deras. Sen efter ny säsongen så har det väl på riktigt inte ens sakt ett ord om hennes kiddo i serien? Fan vad dom fullständigt skiter i henne haha
Citera
2015-03-20, 01:22
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
Det sjukaste och roligaste med hela den säsongsavslutningen och början på den andra var ju att Dee var gravid och ingen brydde så så länge det inte var deras. Sen efter ny säsongen så har det väl på riktigt inte ens sakt ett ord om hennes kiddo i serien? Fan vad dom fullständigt skiter i henne haha

Hela grejen med Dee är ju att hon blev inskriven för att tv-bolaget tyckte de behövde en kvinnlig karaktär. I första säsongen är hon ju knappt synlig, men därefter verkar de helt enkelt skämta om hennes värdelöshet som person och karaktär.

Jag älskar Dee, för övrigt.
Citera
2015-03-20, 01:33
Medlem
JutomenPepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hela grejen med Dee är ju att hon blev inskriven för att tv-bolaget tyckte de behövde en kvinnlig karaktär. I första säsongen är hon ju knappt synlig, men därefter verkar de helt enkelt skämta om hennes värdelöshet som person och karaktär.

Jag älskar Dee, för övrigt.

Hade fått för mig att dom fyra kände varandra sen innan och gjorde det för en kul grej som sedan blev en succé. Mac och Dee är ju gifta och har barn på riktigt och the waitress och Charlie är i vart fall tillsammans irl. Sjukt om Charlie och hans brud skulle börja data efter att ha dom rollerna mot varandra

Älskar Dee också, första gångerna när jag såg hennes nervösa hulkningar och nästan spyor på scenen vid hennes Stand up höll jag på att avlida. Fy fan vad bra det är Frank håller dock nästan högst klass av alla. Eller inte klassmässigt då, men tillför otroligt mycket till serien.
Citera
2015-03-20, 01:40
Medlem
William Hainess avatar
Avsnittet när Dee och Dennis blir beroende av crack får mig alltid gråta av skratt. Så bisarrt, så underbart!

Bättre än The Nightman Cometh, vilket givetvis är det självklara favoritavsnittet för de flesta.
Citera
2015-03-20, 07:32
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Avsnittet när Dee och Dennis blir beroende av crack får mig alltid gråta av skratt. Så bisarrt, så underbart!

Bättre än The Nightman Cometh, vilket givetvis är det självklara favoritavsnittet för de flesta.

Ja det avsnittet är stor humor Älskar när Frank läxar upp Charlie och Mac i slutet för att de har stulit Franks pengar och Mac blir degraderad till nummer 4. "You are a thief AND a follower"
Citera
2015-03-20, 08:12
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Såg fram till säsongen där Mac blev fet men tyckte att de hade tappat ganska mycket. Har det blivit bättre sen dess?
)

Ja fortsätt titta, serien blir inte sämre. Tycker tvärtom den varit svagare vissa tidigare säsonger emellanåt.
Citera
2015-03-21, 14:55
Medlem
Kickexs avatar
Kul att dom hånade sekter. Trots att det är ett barnsligt lätt mål
Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
Fast o Dee fick ju barn IRL så antog att han la på sig ett par pappa kilon Men dee verkade ha klarat sig...
https://www.youtube.com/watch?v=nl3DKsWNZU0
Citera
2015-03-24, 12:11
Medlem
swimp78s avatar
När exakt började det antydas lite mer på riktigt att rollkaraktären Mac är gay?

Jag ser de tidigare säsongerna nu, och fortfarande i säsong 5 är det ganska mycket plottar som går ut på att Mac jagar tjejer och är intresserad av sånt. Typ som i avsnittet med billboarden där Mac "intervjuar" storbystade tjejer som han spänner på. Han har ihop det med servitrisen också.

Kan det vara från s6?
Citera
2015-03-24, 12:17
Medlem
whosgotthecracks avatar
Skulle tro att det började nånstans efter han knulla med trannyn
Citera
2015-03-24, 18:29
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
När exakt började det antydas lite mer på riktigt att rollkaraktären Mac är gay?

Jag ser de tidigare säsongerna nu, och fortfarande i säsong 5 är det ganska mycket plottar som går ut på att Mac jagar tjejer och är intresserad av sånt. Typ som i avsnittet med billboarden där Mac "intervjuar" storbystade tjejer som han spänner på. Han har ihop det med servitrisen också.

Kan det vara från s6?

Tycker det har legat i bakgrunden sedan piloten när han raggade på den där transsexuella tjejen och att en hel del av hans kvinnojagande snarare är ett symptom på hans förvirrade sexualitet. Vet inte när de började bli så uppenbara med det men första avsnittet i säsong sex är Mac Fights Gay Marriage, så det kan ha hänt då...
Citera
2015-03-24, 19:01
Awaiting Email Confirmation
Blir det inte mer än 10 avsnitt i säsong 10?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in