Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-29, 15:03
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Dennis is asshole. Why Charlie hate?

Klockrent! I stil med när Charlie skrev valtalet till Dennis i "Dennis runs for office"!

Kram.
Citera
2011-10-29, 16:04
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Senaste avsnittet var jävligt skönt, måste spela detta spel själv någon gång
Citera
2011-10-29, 16:19
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazed-and-confused
Senaste avsnittet var jävligt skönt, måste spela detta spel själv någon gång

Finns att köpa! http://shop.fxnetworks.com/its-always-sunny-in-philadelphia/index.php?v=fx_shows_its-always-sunny-in-philadelphia&ecid=SMM-FX-00003&pa=SMM-FX-00003

Kram.
Citera
2011-10-29, 18:44
Medlem
lendrygghs avatar
Gott avsnitt! Kanske inte IASIP i högform, men likväl fullgod underhållning i tjugo minuter.

Men Frank/Danny måste verkligen klippa sig, det ser förjädrigt ut.
Citera
2011-10-29, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh
Gott avsnitt! Kanske inte IASIP i högform, men likväl fullgod underhållning i tjugo minuter.

Wörd, ekliga Frank. Men skön serie oavsett.
Citera
2011-10-29, 19:10
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendryggh

Det ser fan inte bra ut när det sprätar åt alla håll men vad fan, det hela blir ju roligt med tanke på hur fan han ser ut!

Kram.
Citera
2011-10-29, 20:41
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGreger
Wörd, ekliga Frank. Men skön serie oavsett.

Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Det ser fan inte bra ut när det sprätar åt alla håll men vad fan, det hela blir ju roligt med tanke på hur fan han ser ut!

Kram.
Som tur var så klippte han av det efter säsongsavslutet, enligt den här intervjun: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=MCSV-pB3zcE#t=115s
Citera
2011-10-29, 22:23
Medlem
Vaffan, jag får nog se om S07 avsnitten. Förväntade mig nästan uteslutande negativa inlägg här iom S07... Får nog testa och se några avsnitt i soffan och inte när jag lagt mig. Fast jag har alltid kollat på skiten i sängen på natten. Tidigare säsonger resulterade det i att jag inte kunde somna sen och t.om såg om samma avsnitt igen direkt. Nu får jag nästan kämpa för och hålla mig vaken genom hela.

Tycker bara rent spontant att det känns så mycket mer krystat på något vis, att det har bytt karaktär lite. Men det är kanske meningen? Älskar simpel mongo-humor, gärna lite småäckligt också. Sålänge det det inte blir för överdrivet och overkligt. Våldsamma blodspyor och näsblod genom ett halvt avsnitt känns knappt kul. Garvar betydligt mer när Dee skickar ut en burk piss genom rutan som hamnar i huvet på Mac. Eller av att Mac vaknar och får reda på att han haft Dennis kulor i flabben när han sov.

Annars fullkomligt älskar jag denna serien. Finns nog ingen serie jag räknat dagarna till nästa avsnitt/säsong. Kanske det som är problemet... att jag byggt lite för höga förhoppningar. Helt enkelt
Citera
2011-11-01, 03:03
Medlem
ccoonnyys avatar
Dem senaste två avsnitten har ju vart i världsklass. Nu börjar det komma igång som vanligt igen

Avsnittet med Frank var helt okej. Fortfarande bättre än Jersey shore och allt det där med spyorna Osv.
Dem senaste avsnitten lutar mer åt dem klassiska avsnitten. Där det är konversationerna som är det största fokus. Precis som det ska vara.
Senast redigerad av ccoonnyy 2011-11-01 kl. 03:10.
Citera
2011-11-01, 17:23
Medlem
Citat:
Finns att köpa! http://shop.fxnetworks.com/its-always-sunny-in-philadelphia/index.php?v=fx_shows_its-always-sunny-in-philadelphia&ecid=SMM-FX-00003&pa=SMM-FX-00003

Kram.
Ah perfekt julklapp till sig själv sen!
Citera
2011-11-01, 17:53
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazed-and-confused
Ah perfekt julklapp till sig själv sen!

Frågan är om man får med instruktioner eller om det bara är brädet man betalar för.

Kram.
Citera
2011-11-03, 13:33
Medlem
Citat:
Frågan är om man får med instruktioner eller om det bara är brädet man betalar för.

Kram.
Ser ut att bara vara brädet ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in