Citat:
Ursprungligen postat av Zippo123
EDIT: Verkar som alla jenkare tycker greenman r s extremt kul, kan ngon frklara lite varfr det blev en s stor grej?

Det som r bst med sunny r ju dom extremt roliga dialogerna inte nr charlie dansar runt i en grn mask. Aja kanske har missat ngot.
Det finns i mitt tycke tv st sidor av sunny. Den frsta r den lite mera sublima humorn som kommer fram allra bst i Dennis och Macs dialoger. Ofta rr det sig om skev verklighetsuppfattning och terkommande persondrag i karaktrerna. Ett bra exempel p denna humor tycker jag r i ett avsnitt frn senaste ssongen, "The gang hits the road":
Mac - I'm talking about breaking down the security situation, clearing an individual, and making it safe for passage
Dennis - How exactly do you view yourself within the context of this group?
Mac - The sheriff of Paddy's
Ovanstende dialog fr mig att skratta rakt ut varje gng. Det r s genialt att det grnsar p galenskap.
Den andra delen r den lite mer banala humorn. Den kommer fram allra mest frn Charlie och Frank och dribland finner vi Greenman, Charlie's efterblivenhet och Franks revolver i luften. Denna humor kommer fram allra mest i avsnittet "The gang gets taken hostage".
Nu sger jag inte att jag inte uppskattar den enklare delen, jag lskar den extremt mycket ocks eftersom det grs s jkla bra och smart, men det r punkt nummer 1 som gr att jag stmplar serien som ett modernt msterverk.
Mrks det att jag r besatt av denna serie?