Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-31, 18:43
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Dubbelavsnitten "Mac and Charlie Die ", "A Very Sunny Christmas" och "The High School Reunion" är också några riktiga guldkorn.

Avsnitten där McPoyle's och Frank debuterar bör också nämnas("Charlie Got Molested" och "Charlie Gets Crippled")
Har letat efter a very sunny christmas men ej hittat av någon anledning. Eller, jag vet att jag har sett den i en torrent någongång men laddade inte ner den och hittar den inte igen.

Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
En favoritscen är den där Dennis berättar för Mac hur man raggar på tjejer genom att ta ut dem till havs och få dem att känna sig hjälplösa THE IMPLICATION

https://www.youtube.com/watch?v=ar9spNzOFPk&feature=kp
Haha jag älskar när Dee dansar med dendär "bilförsäljar"-grejen (kan inte alls komma på vad den kallas). Och när Dennis och Mac inser att dom är the tasty treat

Älskar för övrigt detta klipp: https://www.youtube.com/watch?v=T_5sRe_3oGQ . Människan som filmade detta och la upp och som sitter och garvar igenom klippet gör det fan ännu bättre hahah. Jag och min sambo bryter ofta ut i sång hemma (troll toll har varit en favorit, eller I once was a boy but now i am a maa-aa-aa-aan, eller vad som helst från nightman cometh egentligen), men annars blir det ofta "i always wonder what is cheese, where does it coBLAUGJAGHHATHTHT". Och "goddammit Charlie" är nog numera min standard-svordom. (obs pratar engelska med min sambo så det är inte alls lika krystat som det låter haha).

Nu blev jag väldigt sugen på att kolla så jag ska nog dra ner säsong 1
Citera
2014-05-31, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Har letat efter a very sunny christmas men ej hittat av någon anledning. Eller, jag vet att jag har sett den i en torrent någongång men laddade inte ner den och hittar den inte igen.

Ladda ner säsong 6 bara. Kanske inte räknas som dubbelavsnitt men det är lika långt som två iaf. Episod 13, sista på den säsongen.
Citera
2014-05-31, 21:33
Medlem
Tycker personligen allt med Frank och Charlie är jävligt bra.
Citera
2014-06-01, 16:25
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ladda ner säsong 6 bara. Kanske inte räknas som dubbelavsnitt men det är lika långt som två iaf. Episod 13, sista på den säsongen.
Jaha, jag visste inte att det faktiskt var ett avsnitt på en säsong. Trodde att det var ett specialavsnitt, typ extramaterial.

Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Tycker personligen allt med Frank och Charlie är jävligt bra.
Håller med. Frank och Charlie är en sjukt rolig duo. Älskar när de ska hjälpa Dee att få ut sin katt från väggen, naturligtvis kan den enda lösningen vara att slänga in fler katter i väggen!
Och att de delar säng - underbart.
Citera
2014-07-29, 13:36
Medlem
Hola!

Är det någon som vet en bra sid där man kan streama denna eminenta serie? Jag hade en as bra innan men nu hittar jag den inte längre...
Citera
2014-07-29, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F1A
Hola!

Är det någon som vet en bra sid där man kan streama denna eminenta serie? Jag hade en as bra innan men nu hittar jag den inte längre...

Här finns alla säsongerna.
http://watchseries.lt/serie/its_always_sunny_in_philadelphia

Ser att säsong 10 inte kommer förrän Januari 2015, fick för mig att den skulle komma någon gång under hösten Det blir en lång väntan.
Citera
2014-08-07, 19:44
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ser att säsong 10 inte kommer förrän Januari 2015, fick för mig att den skulle komma någon gång under hösten Det blir en lång väntan.
Vaaa? Jag är säker på att det har sagts att säsong 10 skulle komma nu till hösten. Tråkigt

Kollade på avsnittet Charlie got molested idag förresten, visst är det Charlies morbror som är med någon annan gång när gänget behöver en advokat och han tjatar konstant om vilka små händer han har? Eller är det någon annan?
Citera
2014-08-07, 19:50
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Vaaa? Jag är säker på att det har sagts att säsong 10 skulle komma nu till hösten. Tråkigt

Kollade på avsnittet Charlie got molested idag förresten, visst är det Charlies morbror som är med någon annan gång när gänget behöver en advokat och han tjatar konstant om vilka små händer han har? Eller är det någon annan?
Det är samma karaktär, ja!
Citera
2014-08-08, 00:03
Medlem
Citat:

Är väl det avsnitten då han sitter med värsta peddoblicken när Dennis(?) ska illustrera på en liten docka var Charlie blev antastad
Citera
2014-08-08, 16:23
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Är väl det avsnitten då han sitter med värsta peddoblicken när Dennis(?) ska illustrera på en liten docka var Charlie blev antastad
Haha precis! Charlie kommer in i sin mammas vardagsrum och där sitter massor med folk. Hans morsa kommer fram, gråtandes, med en docka och ber honom visa var han blev antastad. Samtidigt sitter morbrorn och muttrar små kåta meningar typ "oh yeah, turn it over" och "sloooowwwllyyy" med världens peddoblick indeed.

Roligt avsnitt! McPoyle-bröderna är så jävla vidriga.
"We just got out of the shower, so he'll be down in a minute."
"Yeah thats fine but.. Hey, did you say 'we just got out of the shower'?"
"Eh... No. I said he."

Väldigt roligt att Liam (tror jag att det är) är med i House of Cards och spelar en seriös roll. (Sen är han ju med i how i met your mother oxå men där är han inte jätteseriös).
Citera
2014-08-10, 03:05
Awaiting Email Confirmation
Älskar verkligen Sunny in Philadelphia. Jag blir tokig på mina vänner som inte förstår storheten i serien.
Citera
2014-08-10, 12:11
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Älskar verkligen Sunny in Philadelphia. Jag blir tokig på mina vänner som inte förstår storheten i serien.
Haha, jag har exakt samma problem! Fullkomligen älskar serien men få av mina vänner har fastnat/inte tittat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in