2013-09-19, 07:08
Medlem
von_Ss avatar
nnu inget toppenavsnitt denna ssong men nattens var klart bttre n frra veckan. "I stand for noone."
Citera
2013-09-19, 22:48
Medlem
Fyfan, senaste avsnittet var ju sinnessjukt roligt.
Nr Charlie brjar spotta vid synthen r ju helt klockrent.

Knns som denna serien brjade fr bara 3-4 r sedan, men de r fan inne p ssong 9!
Den knns fortfarande otroligt frsch.

Tror iof det tog ngra r innan folk brjade fatta hur brilliant den r, tror den fr lika mnga nya fans idag som den fick fr 6 r sedan.
Citera
2013-09-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ui
Fyfan, senaste avsnittet var ju sinnessjukt roligt.
Nr Charlie brjar spotta vid synthen r ju helt klockrent.

Tror iof det tog ngra r innan folk brjade fatta hur brilliant den r, tror den fr lika mnga nya fans idag som den fick fr 6 r sedan.

Japp gillade senaste avsnittet, kndes som att det var skn gammal phillystil Favoritscenen var nog nr Mac skulle frska va en skn och avslappnad bartender och dr Dennis ska dra ett skmt om att han aldrig ftt en orgasm och det brister efter 0.1 sek. Redigt kort stubin p Mac.

Fastnade sjlv fr serien sent och tror att mycket i storheten i att de kan hlla det frscht och producera bra avsnitt gng p gng r att det verkar vara ett riktigt sammansvetsat gng dr de verkligen lever fr serien. Om man bortser frn deVito s dyker vll inte de vriga upp i s mnga andra filmer och serier utan de ger allt fr IASIP. r nog en vldigt familjr stmning vilket bidrar positivt, Rob (Mac) r ju tillsammans och har barn med Kaitlin (Dee), samma med Charlie och Waitress och ven Dennis fru har vart med i avsnitt i serien.

F han som spelar Rickety Cricket som skrev det senaste avsnittet s ven snna karaktrer r ju med p flera hll!
Citera
2013-09-19, 23:42
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ui
Det r rtt otroligt att de har hllit en s pass jmn niv under alla ssonger, till skillnad frn mnga andra sitcoms.
Citera
2013-09-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breezyy
Favoritscenen var nog nr Mac skulle frska va en skn och avslappnad bartender och dr Dennis ska dra ett skmt om att han aldrig ftt en orgasm och det brister efter 0.1 sek. Redigt kort stubin p Mac.

Jag brjade sjlv asgarva t det hela Gillar nr Mac fr sina dampryck.
Citera
2013-09-20, 18:42
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jag brjade sjlv asgarva t det hela Gillar nr Mac fr sina dampryck.

Samma hr. Det r ju s typiskt Mac att vara spass explosiv
Men det fanns vl subtila tecken p att han sjlv inte var okej med det avslappnade gay-bar-scenariot som Dennis freslog sedan tidigare; att han helt enkelt bara krde sin egen grej och verdrev det?
Jag har verkligen ingen aning om vad som "stmmer" lngre, vet inte heller om jag ngonsin har vetat. Men man kan ocks brja ana en viss frndring p tiden i deras humorkoncept nr dom lter tittarna hnga i en pressad situation ngra 5-10tals sekunder innan dom frlser skmtet.
Saknar inte du ocks den gamla, ra och stundvis kaotiska stmningen som fanns?
Citera
2013-09-21, 17:48
Medlem
Stormakts avatar
Tyckte ltt det bsta var alla skmt om svarta. Typ som nr dom var p den innekrogen och det dom hngde upp sig p var att ingen uppmrksammade den svarta, och att man borde gra det hela tiden. sen att dom failade s hrt nr dom skulle ha en egen svart snubb

Fyfan vad bra senaste var!
Citera
2013-09-22, 02:25
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Jag tycker likadant. Frstr inte alls varfr s mnga r negativa till det. Slutet nr Charlie har sneat och sjunger om spindeln r ju helt fantastiskt bra, och som dessutom blir nnu bttre nr han brjar spotta mot publiken. Och s har vi Mac som ska frklara fr tanten hur god drinken r med all jizz.
Citera
2013-09-23, 01:30
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Stackaren verkar g ner sig mer och mer fr varje ssong. Ska bli intressant och se om han lyckas sjunka nnu lgre Och sjlvklart mste vi f se McPoyles. Dessa tv kan nog vara bland dom obehagligaste karaktrer jag sett i en komediserie.

http://www.youtube.com/watch?v=XZGiczmT_0c
frn 1:20
YOU'LL CALL HEEEER!!!

Citat:
Hller med Avsnitten med advokaten brukar hlla hg klass.

Senaste var faktiskt bsta hitills enligt mig.
Citera
2013-09-26, 21:30
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Tyckte ltt det bsta var alla skmt om svarta. Typ som nr dom var p den innekrogen och det dom hngde upp sig p var att ingen uppmrksammade den svarta, och att man borde gra det hela tiden. sen att dom failade s hrt nr dom skulle ha en egen svart snubb

Vacker teranvndning p den 'under the bridge'-figuren. Han r s jvla intensiv och obehaglig i sin lgmlda ton. Det skr sig otroligt bra mot den glada bakgrundsmusiken som de var ndgade att kra p Paddy's (call me maybe)
Citat:
You ain't gotta worry 'bout me, cause i'm gonna be chattin' up these fools like a mud'...
Visst var han en av alternativen till faderskapet nr Dee klckte fram sin avkomma?

Fick frvrigt lnkat till mig att alla utom DeVito var och stkade hos Conan O'Brien i ngon nylig afton. Finns en rtt intressant spoiler till det som verkar vara frn The Gang Saves the Day (9 Oct. 2013): http://www.youtube.com/watch?v=vdvbslUnruU
[1:10 in ifall ngon vill spola fram]
Senast redigerad av Harpy 2013-09-26 kl. 22:03.
Citera
2013-09-27, 17:14
Medlem
pyttefnaxs avatar
Dom verkar ha kul mellan scenerna ocks, varning fr full frontal nudity dock; https://www.youtube.com/watch?v=67iYjNWHsHU
Citera
2013-09-30, 19:59
Medlem
jamesdeans avatar
Senaste var inte lika bra som frra, men Charlie var rolig, och det r alltid lika kul nr de gr en "hemmavideo"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in