2014-08-06, 19:41
Medlem
Tunnan och Anknäbben har väl snarare VÄLDIGT mycket gemensamt - båda har de t.ex. ätstörningar - den ena lever på ett salladsblad, och den andra äter som en industridammsugare. De får båda ringa upp kvällspressen för att tipsa om nyheter om sig själva. Ingen av dem fattar att de inte längre är "riktiga" kändisar. De har båda barn med flera olika fäder - och har båda vuxna barn såväl som sladdisar. Båda saknar jobb. Båda bor i förort. Tycker nog att de har rätt mycket gemensamt..........
Citera
2014-08-06, 21:49
Medlem
Har hon stängt ner sin instagram nu?! Sidan kan inte hittas står det.
Citera
2014-08-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Tunnan och Anknäbben har väl snarare VÄLDIGT mycket gemensamt - båda har de t.ex. ätstörningar - den ena lever på ett salladsblad, och den andra äter som en industridammsugare. De får båda ringa upp kvällspressen för att tipsa om nyheter om sig själva. Ingen av dem fattar att de inte längre är "riktiga" kändisar. De har båda barn med flera olika fäder - och har båda vuxna barn såväl som sladdisar. Båda saknar jobb. Båda bor i förort. Tycker nog att de har rätt mycket gemensamt..........
Håller nog med här. Skillnaden är dock att Rosing inte stjäl sina vänners prylar och erkänner att hon ibland är ett vrak.

Industridammsugaren var träffande och stämmer väl överens med hur världsstjärnan inmundigar födan. Hur kan man annars vara rund som en badboll trots flertalet magoperationer? Äcklar mig att personen fortfarande får vara med i TV och annat skit då hon visat prov på att misshandla sina barn psykiskt med sitt levnadsätt. Tidigare tyckte jag hon enbart var en clown men numera att hon är riktig obehaglig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-06 kl. 22:04.
Citera
2014-08-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Hoppas att människan försvinner överhuvudtaget och börjar ta hand om sina barn istället. Kanske hon vaknat och inser att hennes beundrare på instagram enbart driver. Stackars hennes barn som måste ha ett helvete.
Citera
2014-08-06, 23:28
Medlem
Nu har hon shoppat loss på NK idag i kläder som en överklasskärring. Yngsta dottern har fått bli fin i håret. Jag tyvärr inte säga att hon är någon skönhet, kan inte se någon likhet med någon av sina föräldrar med denna näsa och gnagartänder.
Citera
2014-08-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Mer troligt att det endast den innersta kretsen som släpps in nära inpå.
Citera
2014-08-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Nu har hon shoppat loss på NK idag i kläder som en överklasskärring. Yngsta dottern har fått bli fin i håret. Jag tyvärr inte säga att hon är någon skönhet, kan inte se någon likhet med någon av sina föräldrar med denna näsa och gnagartänder.

Ett bevis på att det inte är speciellt illa ställt med ekonomin.
Många i denna tråd är gröna i ansiktet av avund gentemot Anna Book och det verkar tydligen påverka dessa individers fantasier.
Citera
2014-08-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ett bevis på att det inte är speciellt illa ställt med ekonomin.
Många i denna tråd är gröna i ansiktet av avund gentemot Anna Book och det verkar tydligen påverka dessa individers fantasier.
Vad härligt att det är så. Ifall man misshandlar sina barn psykiskt så är det ju jättebra att man kan shoppa loss på NK. Fan vad avundsjuk jag blir.

Antingen är du dum i huvudet, Books stalker eller vill skriva här för att reta upp folk. Jag skiter i knubbsälen för övrigt men blir förbannad över att hon drar in sina barn i sitt skitliv.

Du är inte seriös oavsett vad du har för anledning att beskydda fläskberget. Finns fler än du som bor på tråden och hoppar in med liknande kommentarer. Tror inte en sekund på att du gillar knubbsälen om du är frisk. Ser man upp till svullot är man lika skruvad själv.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-07 kl. 00:16.
Citera
2014-08-07, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad härligt att det är så. Ifall man misshandlar sina barn psykiskt så är det ju jättebra att man kan shoppa loss på NK. Fan vad avundsjuk jag blir.

Antingen är du dum i huvudet, Books stalker eller vill skriva här för att reta upp folk. Jag skiter i knubbsälen för övrigt men blir förbannad över att hon drar in sina barn i sitt skitliv.

Du är inte seriös oavsett vad du har för anledning att beskydda fläskberget. Finns fler än du som bor på tråden och hoppar in med liknande kommentarer. Tror inte en sekund på att du gillar knubbsälen om du är frisk. Ser man upp till svullot är man lika skruvad själv.
Min bäste gurkilurkan jag är övertygad om att inte ens du tror på alla påhitt som hittas på om Anna Book i diverse skvallersammanhang. Fakta är att Anna är en offentlig person som jämfört med de som skvallrar om henne faktiskt varit en ganska framgångsrik musik artist, man kan förringa det och skämta bort det men faktum är att hon gjort en del stora gig som schlagerfestivalen och hon har legat på topplistor och sålt bra med skivor.
Att hon skulle vara en dålig mor ser jag som rent förtal av er avundsjuka.
Citera
2014-08-07, 08:05
Bannlyst
Finns det något nytaget foto av familjen? Förstår att flera gjort magoperationer, men finns det några nytagna foton efter operationerna ? Ber om ursäkt om dessa finns 20 sidor tillbaka.....
Citera
2014-08-07, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Finns det något nytaget foto av familjen? Förstår att flera gjort magoperationer, men finns det några nytagna foton efter operationerna ? Ber om ursäkt om dessa finns 20 sidor tillbaka.....
Finns det familjerabatt på alla gjorda och kommande operationer?
Min undran är fortfarande Varför åt hon inte upp Parmaskinkan medan hon var i butiken? Hon hade lagt 3 paket bakom brödet i butiken,Eller tänkte hon göra en macka direkt? Denna kvinnan är så vidrig.Någon som kan ta en UC på henne och lägga ut här? Det är väl offentliga uppgifter?
Citera
2014-08-07, 14:43
Medlem
ebba112s avatar
Här är kort på Anna och maken och ett på äldsta dottern. Dom minderåriga barnen lägger jag inte upp kort på så folk kan spy galla över dem. Dom är för övrigt inte överviktiga och ser hur friska och fina ut som barn ska göra...

Anna och maken i spanien för ca 2 veckor sedan :

https://anonfiles.com/file/4526f29b7...bcf7b74e79c24f

Dottern för en dag sedan :

https://anonfiles.com/file/5d8e41f5e...9419b21fe50b0f
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här