Citat:
Ursprungligen postat av
EbonLundin
100 % fakebild på dottern. Kolla nackmusklerna bara. Hals som en svan men helt plötsligt...

Jag har sett tunnan och hennes dotter till och från några gånger.
jag tycker att fläskberget Anna blir större och större igen trots Operation,Kan man spränga magsäcken igen efter en sån operation? någon som har kunskap om detta?
jag tycker hon är på väg och bli lika rund som hon var innan operationen,det känns som där gick skattepengarna direkt åt helvete,jag kan inte förstå hur denna överlyckliga familj kan överleva,
hon har inga direkta inkomster,inte heller den där mesiga mannen hon är gift med,Han verkar ju vara efterbliven,Får hon kanske bidrag för ta hand om sin dysfunkionella familj?
Eller har hennes man pension? tittar man på honom så skulle man ju kunna placera honom på ett gruppboende för mindre utvecklade personer,
Dottern ja hon ser inte bra ut, allt är för mycket på henne,Halsen ja den är för lång, Hon ser ut som en missbrukare som missat spegeln, Eller försöker hon kopiera någon annans kändis dotter??
då kan hon lägga ner, för dit kommer hon aldrig, Skulle vilja kolla i hennes väska går hela familjen runt och äter Parmaskinka, Snattat är godast