2014-08-05, 22:33
Medlem
JBernards avatar
Haha.. Hon verkar vara fullständigt psykotisk, en karikatyr av sig själv. Man kan se framför sig hur hon eldar upp sig och adresserar nedanstående till specifika individer.

Citat:
Som sagt det finns gott om "vackra" människor med fint yttre.....men deras INSIDA ÄR GENOMRUTTEN & då kommer tillslut stanken att komma ikapp dom & VAD HAR DOM STACKARNA DÅ 😋 Så vet du med dig att du är en SNÄLL, GLAD, POSITIV, INTRESSERAD, OMTÄNKSAM ( från hjärtat inte för att plocka extra poäng ) HÅRT KÄMPANDE & KÄRLEKSFULL person??? Ja, DÅ ÄR DU VACKER 👍❤️😘👊😉 I alla fall enligt MIG 😉 Lev med KÄRLEK, RESPEKT & ÄRLIGHET (det svåraste av allt för ruttna personligheter) Kram ~ Anna.
Citera
2014-08-05, 23:12
Medlem
Ja, hon verkar ha passerat gränsen för lätt sinnessjukdom. Vilka utfall........ Kan hon inte börja umgås med Anknäbben (Linda Rosing)? De borde funka rätt bra ihop.......-så kan de båda sitta och orera om "min man"..........
Citera
2014-08-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Vilken befolkning då?
Den svenska naturligtvis. Kanske en och annan invandrare också som vill lära sig alfabetet.
Citera
2014-08-06, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina
Ja, hon verkar ha passerat gränsen för lätt sinnessjukdom. Vilka utfall........ Kan hon inte börja umgås med Anknäbben (Linda Rosing)? De borde funka rätt bra ihop.......-så kan de båda sitta och orera om "min man"..........
Visst har hon en diagnos, den är ju absolut självklar, Hennes man och dotter ochså
lider inte de 2 minsta barnen av hyperdamp? som dom behandlas för.
Stackars barn, Angående hennes stora dotter i både omfång och ålder så såg jag henne för ett par dagar sedan hand i hand med någon kille verkade som om han var från Marocko eller mellanÖstern,
Suger hon Arabstock? hon kanske går på pappans sida, Var inte han ochså en arab?
Då är ju den lilla feta dottern hemma där hon ska vara,Men kleptomanin har hon efter sin mamma.
det är väl självklart att hon skriver fina saker om sin dotter, till och med en grismamma gillar sina kultingar, min dotter gick i samma dansklass som den dottern inne i stan när baren var små,dottern var ordentligt fet redan då och hade det lite jobbigt med Motoriken, Hon är Big Mama
Citera
2014-08-06, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Visst har hon en diagnos, den är ju absolut självklar, Hennes man och dotter ochså
lider inte de 2 minsta barnen av hyperdamp? som dom behandlas för.
Stackars barn, Angående hennes stora dotter i både omfång och ålder så såg jag henne för ett par dagar sedan hand i hand med någon kille verkade som om han var från Marocko eller mellanÖstern,
Suger hon Arabstock? hon kanske går på pappans sida, Var inte han ochså en arab?
Då är ju den lilla feta dottern hemma där hon ska vara,Men kleptomanin har hon efter sin mamma.
det är väl självklart att hon skriver fina saker om sin dotter, till och med en grismamma gillar sina kultingar, min dotter gick i samma dansklass som den dottern inne i stan när baren var små,dottern var ordentligt fet redan då och hade det lite jobbigt med Motoriken, Hon är Big Mama
Bra skrivet det där om griskultingarna. Jag undrar ifall denna Book snart behöver någon slags vård som dämpar hennes hysteriska beundran av sin familj. En frisk person har inget behov av att pränta in i folk hur fina familjemedlemmar man har. Nu har ju inte heller någon i den familjen speciellt vackra drag utan tvärtom. Kanske därför hon måste skrika ut hur bildsköna dom är både in och utvärtes. Bläh...
Citera
2014-08-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Bra skrivet det där om griskultingarna. Jag undrar ifall denna Book snart behöver någon slags vård som dämpar hennes hysteriska beundran av sin familj. En frisk person har inget behov av att pränta in i folk hur fina familjemedlemmar man har. Nu har ju inte heller någon i den familjen speciellt vackra drag utan tvärtom. Kanske därför hon måste skrika ut hur bildsköna dom är både in och utvärtes. Bläh...
Snatteriet inträffade den 10 februari på Ica Maxi i en svensk stad.

I polisens förundersökning beskriver personalen hur den kända sångerskan och schlagerstjärnan gick runt mellan affärens olika avdelningar och uppträdde misstänksamt.

Hon plockade bland annat upp tre paket parmaskinka ur sin handväska och la dem längst bort i brödhyllan för att sedan plocka till sig ännu ett paket parmaskinka. Därefter gick hon fram och tillbaka mellan matavdelningen och skönhetshyllan.

Enligt personalen stannade hon och ”prasslade” vid parfymerna.

Efter att ha passerat kassan stoppades hon och ombads att tömma sin väska. Där hittade personalen en oanvänd parfymflaska av märket Kate Moss till ett värde av 229 kronor.
Feldoserat medicin

I polisförhör nekar sångerskan till att medvetet ha stoppat på sig parfymflaskan.

Hon påstår att hon var trött eftersom hon gick på smärtstillande mediciner. Just den dagen hade hon dessutom doserat medicinerna fel.

Hon säger också att hon ibland stoppar saker i väskan när hon inte bestämt sig för om hon ska köpa dem eller inte. Enligt personalen verkade hon ”allmänt förvirrad”. De sa till henne att det ”inte är lämpligt att handla om man inte är medveten om vad man gör”.

Min fråga: Varför åt hon inte upp Parmaskinkan?? de beviset hade gått via den nyopererade magen och ut i röven,
Citera
2014-08-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Snatteriet inträffade den 10 februari på Ica Maxi i en svensk stad.

I polisens förundersökning beskriver personalen hur den kända sångerskan och schlagerstjärnan gick runt mellan affärens olika avdelningar och uppträdde misstänksamt.

Hon plockade bland annat upp tre paket parmaskinka ur sin handväska och la dem längst bort i brödhyllan för att sedan plocka till sig ännu ett paket parmaskinka. Därefter gick hon fram och tillbaka mellan matavdelningen och skönhetshyllan.

Enligt personalen stannade hon och ”prasslade” vid parfymerna.

Efter att ha passerat kassan stoppades hon och ombads att tömma sin väska. Där hittade personalen en oanvänd parfymflaska av märket Kate Moss till ett värde av 229 kronor.
Feldoserat medicin

I polisförhör nekar sångerskan till att medvetet ha stoppat på sig parfymflaskan.

Hon påstår att hon var trött eftersom hon gick på smärtstillande mediciner. Just den dagen hade hon dessutom doserat medicinerna fel.

Hon säger också att hon ibland stoppar saker i väskan när hon inte bestämt sig för om hon ska köpa dem eller inte. Enligt personalen verkade hon ”allmänt förvirrad”. De sa till henne att det ”inte är lämpligt att handla om man inte är medveten om vad man gör”.

Min fråga: Varför åt hon inte upp Parmaskinkan?? de beviset hade gått via den nyopererade magen och ut i röven,
Intressant men måste få ställa frågan hur du fått informationen. Borde ha stått en notis någonstans? Om detta är sant ska hon spärras in på någon anstalt för efterblivna. Hennes bisarra beteende ihop med detta visar prov på allvarlig psykisk störning.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-06 kl. 13:32.
Citera
2014-08-06, 14:07
Medlem
Googlade på /Anna Book, snatteri/ och fick genast upp artikeln. Vad är detta för människa? Ibland har jag funderat över om det inte varit lite väl kryddat här på sidorna men nu är övertygelsen stor att så inte är fallet.

Människan Book är vad man kallar en fem-femma och borde ifrågasättas av sociala myndigheter då hon behandlar sina yngre barn väldigt illa. Ingen vill ha en morsa som beter sig på det här sättet. Om det nu är "riktiga" personer som sitter och dyrkar henne bakom tangentbordet måste dessa enbart bestå av likadana knäppgökar. Tror däremot att folk driver? Nu blev jag verkligen förbannad av att läsa hur galen hon är. Bläh en gång till.
Citera
2014-08-06, 16:09
Medlem
Kan inte Tunnan bara ta sin dysfunktionella, tjuvaktiga, feta familj och dra till Spanien som hon ständigt tjatar om så att vi slipper dem här?
Citera
2014-08-06, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafina

Linda verkar hålla ständig diet och tränar ju närmast fanatiskt så jag tvivlar på att de båda skulle ha något gemensamt. Möjligtvis skulle Tunnan minska några hekto av att hänga med Linda ett tag.
Citera
2014-08-06, 16:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag har hört att Anna har något riktigt stort på gång i artistvärlden. Frågan är bara om hon hinner lägga in det in sin fulla almanacka.
Kanske som flatulist?
http://en.wikipedia.org/wiki/Flatulist
Citera
2014-08-06, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kanske som flatulist?
http://en.wikipedia.org/wiki/Flatulist
Eller huvudrollen i "Den tjuvaktiga skatan"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera