Såg Tunnan med man och de båda minsta barnen i Åre häromdagen så hon är tydligen inte så utblottad som hon vill göra gällande!
För övrigt så säger ryktet att Felicia numera tillbringar sin tid alltmera hemma hos sin pappa och hans nya familj. Det kanske inte råder den bästa stämning hemma hos Tunnan & Co?
Jag såg Anna igår då jag satt på bussen påväg mot bromma. Hon hoppade av vid Solna centrum... Det roliga va just att hon gjorde saker i bussen som man inte får göra. Pratade med busschauffören, gick omkring i bussen och skickade iväg ett sms-biljett, som hon hade kunnat göra innan istället på bussen (?)
Jag såg Anna igår då jag satt på bussen påväg mot bromma. Hon hoppade av vid Solna centrum... Det roliga va just att hon gjorde saker i bussen som man inte får göra. Pratade med busschauffören, gick omkring i bussen och skickade iväg ett sms-biljett, som hon hade kunnat göra innan istället på bussen (?)
"Jag har jobbat sen jag var 14 år, alltid varit ärlig och så dömer de mig utan några faktiska bevis. Nu har jag tagit det så långt jag bara kan och får se hur det går, men självklart mår jag skitdåligt och känner mig kränkt"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!