2016-02-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
På instagram lade hon upp i kväll att det var 6 månader sen -

annatoledanobook Just nu den nakna sanningen som var för snart 6 månader sedan ~ Då vi spelade in Arga Snickaren VIP med hela min familj🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️ Det gjorde ont, var pinsamt på nått sätt just då. Men jag och familjen bestämde oss för att hjälpa andra människor genom att vara fullständigt ärliga om vår DÅ mycket svåra situation ~ idag är läget någonting helt annat och familjen är på en mycket mycket BÄTTRE plats i livet 😀 om vi har det riktigt så som vi vill ha det för resten av livet?!? NEJ nej nej det har vi inte!!!! det kommer ske stora härliga vackra förändringar inom sin tid. Och JAG är mitt gamla piggare, gladare, driftigare & starkare Anna igen 👊🏼🙌🏼👏🏼⭐️👍🏼 Så JAG är tillbaka ☀️😉☀️ & familjen är underbar på alla sätt ~ Jag älskar min familj & är såååå STOLT över dom på alla sätt & vis & i alla lägen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi HAR BARA BLIVIT STARKARE & LYCKLIGARE tillsammans både vuxna & barn & det största & bästa varaktiga förändringarna gjorde vi SJÄLVA EFTER programmet. Men det var en bra spark i rumpan & vårt ödmjukaste tack går till hantverkarna ❤️ #familjenärstarkast #trotsallt #argasnickarenvip #förändraigen #familjenssätt #göromochgörrätt #fick #äta #upp #sinaegnaord #ingenärperfekt #inteensAÖ #viställdeallttillrätta #familjenärbäst
En dåres försvarstal!
Citera
2016-02-11, 11:27
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Tala om fejkad och oäkta fasad.
Hon och hennes foton på dukningar i hennes
faaaaaaantastiska hem.

Det är nu man får se verkligheten hemma hos lyyyyckliga
löjliga familjen Tolerans Book.

Sonen ser ut att ha någon form av utvecklingsstörning.

Undrar hur nöjd Tunnan är att visa upp sitt " heeelt perfekta"
hem och liv så här i tv så alla kan se hur det verkligen är
ställt?

Jag får inte heller ihop programmet igår med bilden som hon kablar ut av lyckligt familjeliv och fredagsmys hela veckan i alla andra kanaler.

Antingen har Book blåljugit hela tiden för att upprätthålla en tjusig fasad eller så stod hon bara och bölade i programmet för att få så mycket som möjligt gratis.

Hur som så ljuger hon, om antingen det ena eller det andra.
Citera
2016-02-11, 11:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag får inte heller ihop programmet igår med bilden som hon kablar ut av lyckligt familjeliv och fredagsmys hela veckan i alla andra kanaler.

Antingen har Book blåljugit hela tiden för att upprätthålla en tjusig fasad eller så stod hon bara och bölade i programmet för att få så mycket som möjligt gratis.

Hon lider ju av någon allvarlig psykisk åkomma samt depression.
Helt otroligt att hon kan få så mycket utrymme i media, men alla gillar väl lyteskomik kan jag tänka mig.
Citera
2016-02-11, 13:09
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack

Det är du nog inte ensam om att tro. Bäst var när hon ylade att hon hatade sitt kök och matrum, var inget större fel på någondera jämfört med elen och soptipparna i klädkammarna.
Citera
2016-02-11, 16:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Men det var en bra spark i rumpan & vårt ödmjukaste tack går till hantverkarna ❤️ #familjenärstarkast #trotsallt #argasnickarenvip #förändraigen #familjenssätt #göromochgörrätt #fick #äta #upp #sinaegnaord #ingenärperfekt #inteensAÖ #viställdeallttillrätta #familjenärbäst

Det verkar ha skurit sig rejält med arga snickaren Anders Öfvergård. Hon påpekar hela tiden att hantverkarna var jättegulliga osv. Alltså alla utom AÖ.

"Fick äta upp sina egna ord" skriver hon ang AÖ. Någon som vet vad hon menar?
Citera
2016-02-11, 17:05
Medlem
[quote=Flor-Ida|56316603]Det verkar ha skurit sig rejält med arga snickaren Anders Öfvergård. Hon påpekar hela tiden att hantverkarna var jättegulliga osv. Alltså alla utom AÖ.

"Fick äta upp sina egna ord" skriver hon ang AÖ. Någon som vet vad hon menar?[/QUOTE
Hon menar väl att Anders sa att hon borde ta tag i saker och ting och att de nu har gjort det?
Citera
2016-02-11, 17:25
Bannlyst
så överdrivet med vip grejjen, dom står o lipar för o få så mycke grejer gratis som dom kan.
Citera
2016-02-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det verkar ha skurit sig rejält med arga snickaren Anders Öfvergård. Hon påpekar hela tiden att hantverkarna var jättegulliga osv. Alltså alla utom AÖ.

"Fick äta upp sina egna ord" skriver hon ang AÖ. Någon som vet vad hon menar?

Om jag får fantisera så sa han ett och annat till Anna Book som hon inte gillade.
Hantverkarna skiter i det, de är där för att jobba och få betalt.
Citera
2016-02-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det är ganska tragiskt om man knyter ihop trådarna och läser mellan raderna vad som hänt med AB och varför hon pratar om sin döda mamma och börjar gråta för minsta lilla.

Den som sett "Hoarders" på Fox får en föraning om vad AB halkat in på:

http://www.foxnews.com/health/2015/0...-hoarding.html
he he..Lustigt för jag tänkte också på det programmet när jag såg trailern. I det programmet utlöses samlandet av död och annat traumatiskt. Hela Annna är ett trauma och att fortfarande baka kakor som föreställer sen länge tillbaka avlidna morsan gör att jag tror hon är början till en äkta hoarder.
Citera
2016-02-11, 20:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Vad är oddsen för att hon snart dyker upp i Lyxfällan, snyftandes till sig mer gratisprylar? Dessutom brukar de medverkande ofta få gratis MAT i ett halvår (Linas matkasse), något som borde få Tunnan att förnedra sig i TV en gång till.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-02-11 kl. 21:37.
Citera
2016-02-11, 20:59
Medlem
Hoppas hon har varit smart nog och gömt undan allt stöldgods så inte vänner och bekanta upptäcker sina ägodelar framför TV-soffan. ICA-handlaren får dock inte chansen eftersom godset försvunnit ut i avloppsystemet.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-02-11 kl. 21:03.
Citera
2016-02-11, 21:31
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
På instagram lade hon upp i kväll att det var 6 månader sen -

annatoledanobook Just nu den nakna sanningen som var för snart 6 månader sedan ~ Då vi spelade in Arga Snickaren VIP med hela min familj🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️ Det gjorde ont, var pinsamt på nått sätt just då. Men jag och familjen bestämde oss för att hjälpa andra människor genom att vara fullständigt ärliga om vår DÅ mycket svåra situation ~ idag är läget någonting helt annat och familjen är på en mycket mycket BÄTTRE plats i livet 😀 om vi har det riktigt så som vi vill ha det för resten av livet?!? NEJ nej nej det har vi inte!!!! det kommer ske stora härliga vackra förändringar inom sin tid. Och JAG är mitt gamla piggare, gladare, driftigare & starkare Anna igen 👊🏼🙌🏼👏🏼⭐️👍🏼 Så JAG är tillbaka ☀️😉☀️ & familjen är underbar på alla sätt ~ Jag älskar min familj & är såååå STOLT över dom på alla sätt & vis & i alla lägen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi HAR BARA BLIVIT STARKARE & LYCKLIGARE tillsammans både vuxna & barn & det största & bästa varaktiga förändringarna gjorde vi SJÄLVA EFTER programmet. Men det var en bra spark i rumpan & vårt ödmjukaste tack går till hantverkarna ❤️ #familjenärstarkast #trotsallt #argasnickarenvip #förändraigen #familjenssätt #göromochgörrätt #fick #äta #upp #sinaegnaord #ingenärperfekt #inteensAÖ #viställdeallttillrätta #familjenärbäst

Hahaha, alltså! Jag orkar inte!!!

Människan är patologisk lögnare. Falskare tunna får man leta efter
Senast redigerad av ace_sec 2016-02-11 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in