2014-03-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ojojojoj! Här hängs det ut folk till höger och vänster, minsann.

Ang. det fetade så vet vi alla hur det ligger till med det. Denise och hennes "svek" är det enda som upptar fru Flodhästs hjärna.

Tack för att du la ut detta! Mycket underhållande

Ja det fetade fick mig att skratta högt Nu verkar även Denise ha låst sin instagram så fortsättning på spektaklet får nån annan återge.
Citera
2014-03-09, 07:33
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Nu jävlar är det tydligen krig. Anna Books syster har svarat Denise.

sussibook... bla bla bla osv..!

Cat fight! Fan vad roligt det börjae bli; det är så här en skvallertråd ska se ut! Varje ord de skriver måste postas här. Tunnans syster kan åtminstone skriva normal svenska, så hela familjen är inte efterbliven.
Citera
2014-03-09, 09:43
Medlem
Jag slutar aldrig förvåna mig. Att en Ingrosso skulle vara inblandad hör nästan till regelverket. Fattas bara att Pernila Whalgren lägger sig i debatten.

Nu verkar det vara en riktig cirkus och man undrar vad Anna Book har för vapen till att försvara sin godhjärtade person. Hur ska hon hinna laga all den goda maten till sin fina familj då det måste ta mycket tid att reda ut alla som sagt si eller så.

Kanske det blir ett flak Ravioli på burk en tid framöver för stackars bortskämda maken och telingarna. Krävs mycket fläsk och energi till Annas hjärna nu för att hålla dom få cellerna i trim.
Citera
2014-03-09, 10:01
Medlem
Min brors kusins avatar
Nu kanske artikeln om näthatet mot henne kommer i valfri kvällstidning
Så kan hela svenska folket återigen tycka synd om henne, den stackars människan som drabbas av alla olyckor, hårtrassel och gud vet vad
Citera
2014-03-09, 10:31
Medlem
Denise instagram är öppen.

Hon har nu skrivit detta inlägg vilket jag anser intressant. Att Annas fd vänner och familj vill ha med Denise att göra visar ju bara att det är fel på Anna.

iamdeniselopez Susanne Book har inatt postat ett inlägg här som är raderat. Hon hängde ut gärningsmannen med namn som blev dömd för att ha kastat tändaren på Anna och kränkte även hans dotter. Det är totalt oacceptabelt. Jag skrev detta inlägg för jag fick ta del av en tråd där Daniel pekas ut som den skyldige. Vart det fått den infon från vet inte jag. Men det finns ingen sanning i det alls. Jag försvarar pappan till min son och har nu klargjort det för alla! Jag har bevis och skärmdumpar där Anna öppet förolämpar mig med mina initialer, fullständigt namn och underton. Samt övriga 6 fd vänner med initialer. Det har fått allmänheten att reagera och kontaktat mig. Jag har aldrig förbjudit Anna eller er att följa varandra. Alla gör som de vill. Däremot vill inte min familj el vänner ha något samröre med Anna och jag har bett henne att respektera deras önskan. Att däremot vissa av Annas familj och fd vänner vill ha kontakt med mig rår inte jag för. De har inte gjort mig ngt och tvärtom. Jag ber ingen fara att flyga. Det säger dock ganska mycket anser jag.....Detta är inget att gotta sig i. Det är sorgligt och tragiskt. Jag vill inte ha ngt samröre med Anna. Och jag vill att hon slutar att skriva om mig med initialer, underton och namn. Sluta älta och gå vidare. Vi sju som bröt ska inte behöva acceptera att bli förolämpade pga våra val. Jag har varken anonyma konton eller annat. Jag har ett liv att leva. Nu hoppas jag att jag slipper ta upp detta igen. Men om nöden kräver kommer jag att sätta ner foten och fortsätta anmäla. Jag önskar Anna frid och all lycka.
Citera
2014-03-09, 11:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Denise instagram är öppen.

Hon har nu skrivit detta inlägg vilket jag anser intressant. Att Annas fd vänner och familj vill ha med Denise att göra visar ju bara att det är fel på Anna.

iamdeniselopez Susanne Book har inatt postat ett inlägg här som är raderat. Hon hängde ut gärningsmannen med namn som blev dömd för att ha kastat tändaren på Anna och kränkte även hans dotter. Det är totalt oacceptabelt. Jag skrev detta inlägg för jag fick ta del av en tråd där Daniel pekas ut som den skyldige. Vart det fått den infon från vet inte jag. Men det finns ingen sanning i det alls. Jag försvarar pappan till min son och har nu klargjort det för alla! Jag har bevis och skärmdumpar där Anna öppet förolämpar mig med mina initialer, fullständigt namn och underton. Samt övriga 6 fd vänner med initialer. Det har fått allmänheten att reagera och kontaktat mig. Jag har aldrig förbjudit Anna eller er att följa varandra. Alla gör som de vill. Däremot vill inte min familj el vänner ha något samröre med Anna och jag har bett henne att respektera deras önskan. Att däremot vissa av Annas familj och fd vänner vill ha kontakt med mig rår inte jag för. De har inte gjort mig ngt och tvärtom. Jag ber ingen fara att flyga. Det säger dock ganska mycket anser jag.....Detta är inget att gotta sig i. Det är sorgligt och tragiskt. Jag vill inte ha ngt samröre med Anna. Och jag vill att hon slutar att skriva om mig med initialer, underton och namn. Sluta älta och gå vidare. Vi sju som bröt ska inte behöva acceptera att bli förolämpade pga våra val. Jag har varken anonyma konton eller annat. Jag har ett liv att leva. Nu hoppas jag att jag slipper ta upp detta igen. Men om nöden kräver kommer jag att sätta ner foten och fortsätta anmäla. Jag önskar Anna frid och all lycka.

Tur att inlägget är förevigat här

SJU vänner som brutit kontakten med Anna!! Vad är hon för ett monster?
Citera
2014-03-09, 12:04
Medlem
Hur startade detta bråk? Var det för att Book stulit något från Denise? Tyckte det stod någonstans här men blir osäker och orkar inte gå igenom hela tråden.

Är det någon som vet vilket märke det var på den ömtåliga och livsfarligt heta tändaren? Kanske det var en raket? Dom blir ju varma och söndersmulade. Låter mer troligt efter Books beskrivning av hur det gick till vid mordförsöket. Book är ju inte den smartaste världsartisten och kanske har svårt att se skillnad på en tändare och raket.

Vad är det för domstol som tror att en tändare blir tillknycklad och glödande het? Nåt lurt är det och saken bör utredas. Denna tändare bör om inte annan bli ett ämne för SVT i programmet PLUS.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-03-09 kl. 12:07.
Citera
2014-03-09, 12:11
Medlem
Nu väntar vi med spänning på ett inlägg från syster Pia som berättar sanningen om varför hon valde att ta avstånd från Tunnan! Hade hon stulit något även där tro?
Citera
2014-03-09, 14:17
Medlem
Bra att Denise sätter ner foten. Undrar vad som händer på Annas instagram.
Denise fick ju ett hotbrev hem för ett tag sen och om jag inte minns helt galet så var det ett brev med urklippta bokstäver, skulle vilja läsa det igen. Har för mig att jag tyckte stilen på brevet påminde om Annas stil att skriva.

Nu har den andra systern till Anna också skrivit på Denises IG. piabookprivat Att dom orkar 😞👊 Undrar när jag ska lägga mig i? 😏😜
Senast redigerad av mimikry6 2014-03-09 kl. 14:27.
Citera
2014-03-09, 15:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Bra att Denise sätter ner foten. Undrar vad som händer på Annas instagram.
Denise fick ju ett hotbrev hem för ett tag sen och om jag inte minns helt galet så var det ett brev med urklippta bokstäver, skulle vilja läsa det igen. Har för mig att jag tyckte stilen på brevet påminde om Annas stil att skriva.

Nu har den andra systern till Anna också skrivit på Denises IG. piabookprivat Att dom orkar 😞👊 Undrar när jag ska lägga mig i? 😏😜

Kan du inte lägga ut det här? Pleaaaase. Sitter redo med popcornen
Citera
2014-03-09, 15:09
Medlem
Här är länken. Finns flera likheter nu när jag granskat detta. Det ska finnas fler brev. Någon som vet om de finns att hitta?

-Hihi skriver Anna på sin Instagram.
- Råtta har hon kallat Denise
- Smilegubben. Vem skriver så?
-Hon tar upp Denises medverkan i stylingprogrammet Trinny och Susanna i brevet.
- Det har jag sett att Anna även dissade öppet på insatagram med en blurrad bild på Denise från catwalken bakifrån. - Sen alla dessa understrukna bokstäver.
-Hon hånar hennes vänner= avundsjuka!

Klart det är Anna Book som skrivit breven. Att inte polisen gör något är för mig en gåta. Luciano döms för att ha kastat en tändare och Anna går fri för sitt beteende mot Denise. Herre Gud vilken människa. Hon har även öppet på sin Instagram lagt ut bilder på Denises hus= Stalking!

Vi får väl tipsa farbror blå hörrni.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17895648.ab
Citera
2014-03-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Här är länken. Finns flera likheter nu när jag granskat detta. Det ska finnas fler brev. Någon som vet om de finns att hitta?

-Hihi skriver Anna på sin Instagram.
- Råtta har hon kallat Denise
- Smilegubben. Vem skriver så?
-Hon tar upp Denises medverkan i stylingprogrammet Trinny och Susanna i brevet.
- Det har jag sett att Anna även dissade öppet på insatagram med en blurrad bild på Denise från catwalken bakifrån. - Sen alla dessa understrukna bokstäver.
-Hon hånar hennes vänner= avundsjuka!

Klart det är Anna Book som skrivit breven. Att inte polisen gör något är för mig en gåta. Luciano döms för att ha kastat en tändare och Anna går fri för sitt beteende mot Denise. Herre Gud vilken människa. Hon har även öppet på sin Instagram lagt ut bilder på Denises hus= Stalking!

Vi får väl tipsa farbror blå hörrni.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17895648.ab

Helt med på din linje, luktar Anna lång väg om brevet. Om så är fallet så är hon riktigt sjuk i huvudet. Nu vill jag verkligen veta sanningen om hur det här bråket startade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in