2015-03-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
Jag har fått svar på min fråga om vem hen är. Önskar jag inte ställt den efter allt jag läst här, kommer få svårt att sova i natt. Men är dock än mer förvirrad. Det stod något om att hen springer (rullar) 12 km på 32 minuter. Är hon alltså både någon typ av cirkusartist och elitlöpare?
förstår din känsla att få nästan 2 sidor utvecklade om Vem tunnan egentligen är,
Samtidigt som jag inte förstår vad du gör på hennes tråd här på FB om du inte vet vem hon är,
men som sagt det är oviktigt om du vet eller inte,
Hennes mamma tapetserade alla fönstren med urklipp ur olika tidningar med intervju sidan utåt, så alla som gick förbi kunde knappast missa det, Jag bodde ett hus ovanför denna familjen,och det snackades ordentligt
Citera
2015-03-09, 11:06
Medlem
William Hainess avatar
Med tanke på 50 Shades of Greys framgångssaga är det inte dags att någon filmatiserar den där BDSM-sexnovellen som fanns på Geocities om Anna för 100 internetår sedan.

"50 Shades of Book".
Senast redigerad av William Haines 2015-03-09 kl. 11:10.
Citera
2015-03-09, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Med tanke på 50 Shades of Greys framgångssaga är det inte dags att någon filmatiserar den där BDSM-sexnovellen som fanns på Geocities om Anna för 100 internetår sedan.

"50 Shades of Book".

Hemska tanke!
Citera
2015-03-10, 18:21
Medlem
Smellmysockss avatar
Så. Läst nästan hela tråden (ljuger lite). Om 10% av det som skrivs är sant, då har personen i fråga problem och kanske inte bara ett.
Citera
2015-03-10, 20:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
Så. Läst nästan hela tråden (ljuger lite). Om 10% av det som skrivs är sant, då har personen i fråga problem och kanske inte bara ett.

Generellt är merparten av det som skrivs i skvallertrådar just skvaller och hittepå, men i fallet med Anna Book är läget det omvända, och det kan man tacka Book själv för; hon berättar själv i alla möjliga medier och sin blogg om sina oändliga vedermödor, så om osanningar sägs kommer de så att säga ur hästens egen mun.
Citera
2015-03-12, 10:59
Medlem
Smellmysockss avatar
[quote=fantalight|52555900]förstår din känsla att få nästan 2 sidor utvecklade om Vem tunnan egentligen är,
Samtidigt som jag inte förstår vad du gör på hennes tråd här på FB om du inte vet vem hon är,
men som sagt det är oviktigt om du vet eller inte,

Jag var ironisk. Ifall hon är här och läser om sig själv tror jag det svider om vi börjar ställa frågan "vem är hon?" Magsår, har jag fallit från F kändis till Ö kändis? Kommer jag aldrig mer få gråta ut i Aftonbladet igen?
Citera
2015-03-12, 15:36
Medlem
Jag tvivlar på att hon är särskilt road utav att träna lr ens springa tjejmilen. Hon vill tillbaka till glitter och glamour, vara med i kändiseliten. Hennes uppdateringar är ju föga inspirerande då det är roligare att lägga ut små tävlingar än de utlovade tränings och kostrådgivning. Dessutom, klart som fan att hon är här och läser sin kändistråd!
Citera
2015-03-13, 10:49
Medlem
ruccolesss avatar
Gud vad jag skrattat och förfasats när jag läst denna tråd, Men måste ge Anna cred för fina dukningar, god matlagning emellanåt och vackra visdomsord..
Hennes mytomani är nog hennes största problem
Citera
2015-03-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Gud vad jag skrattat och förfasats när jag läst denna tråd, Men måste ge Anna cred för fina dukningar, god matlagning emellanåt och vackra visdomsord..
Hennes mytomani är nog hennes största problem

Men hur kul är det att sitta och äta vid fina dukningar varje dag?! Uppskattar man inte mer en fin dukning om det sker en gång i veckan/en gång i månaden?
Citera
2015-03-23, 10:26
Medlem
JumpingJacks avatar
Nu sitter Bookskan på Malou och gråter och berättar om sina 14 bukoperationer, att hon hade hemska kräkskänslor i 30 minuter efter varje klunk med vatten, att hon numera äter nio gånger om dagen och måste planera hela sitt liv runt sitt ätande, att hon fick tarmvred eftersom hon tränade för hårt i något Martin Lidberg-program ("träning är bra, men den träningsformen var lite för tuff för mig") och att dottern Felicia fick undervisa läkarna i Dalarna som skulle operera Anna hur de skulle göra och att hon trodde att hon skulle dö på operationsbordet. *gråt*

Hur tusan orkar människan?
Citera
2015-03-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Nu sitter Bookskan på Malou och gråter och berättar om sina 14 bukoperationer, att hon hade hemska kräkskänslor i 30 minuter efter varje klunk med vatten, att hon numera äter nio gånger om dagen och måste planera hela sitt liv runt sitt ätande, att hon fick tarmvred eftersom hon tränade för hårt i något Martin Lidberg-program ("träning är bra, men den träningsformen var lite för tuff för mig") och att dottern Felicia fick undervisa läkarna i Dalarna som skulle operera Anna hur de skulle göra och att hon trodde att hon skulle dö på operationsbordet. *gråt*

Hur tusan orkar människan?
Men hon är verkligen sjuk i huvudet, Finns det verkligen inga gränser?
Men hon är inte sjuk när hon är ute i affärerna och stjäler, Hon är vidrig
Citera
2015-03-23, 10:32
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Men hon är verkligen sjuk i huvudet, Finns det verkligen inga gränser?
Men hon är inte sjuk när hon är ute i affärerna och stjäler, Hon är vidrig

Hon har visst PCOS också, vilket gör att det är jättesvårt för henne att gå ner i vikt, även när hon är opererad. Hon har även ett nät inopererat i magen och en magmuskeldelning som gör att det är jättesvårt för henne att träna.

Hon ser ut att njuta av att få stå i centrum och berätta om alla sina sjukdomar och diagnoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in