Citat:
Ursprungligen postat av
lolicon
Hmm, varit med om såna människor, begick dumheter som jag fick stå dyrt för dagen efter, allt för att en dumfan till kamrat skulle ha sin givna del av ett löfte jag avlagt i en totalt tanklös dimma. Dumma drog som kan få en att jaga gruskorn kl 0400 för struntsaker säger jag bara.
Benso tar över Z-analogens sömnegenskaper (d.v.s. den hypnotiska effekten tror jag) och äter typ upp den i benzo-power. Var dig själv inför dokturn skulle jag säga, haha ... nej, ingen aning, undvik att slagga veckan du ska dit.
Tack, bra svar! Aldrig mer bensa på skoj, men har ju mognat en del under åren. Dock är just bensodelirium eller vad man ska kalla det ett riktigt jävla otäckt och riskabelt tillstånd. Däcka er om ni måste men ät aldrig för mycket z.
Var så där jätteärlig mot doktorer innan och försökte visa kampvilja. Dvs behövde jag ju ingen hjälp enligt dem. Insett att man ska beskriva sin ångest som värst i världen, sin sömn som 1h/natt och självmordstankar av tvångskaraktär. Inte helt lögnaktigt, men ska man få nåt som fungerar så gäller det att bre på och inte visa sig stark.
Har jag förstått dig rätt om zopiklon och sobril eller drömmen roppar skulle ge en oslagbar sömn på 8-10h?