Citat:
Ursprungligen postat av
lolicon
Theralen - Valeriana - Lergigan - "Dem där pillrerna man blir gungig av som jag inte kommer ihåg namnet på" - inget kaffe efter 15:00.
Edit: propavan (fast tänkte bara på den för jag har fått ett riktigt motor-sensoriskt bugg av den, kunde inte stå upp utan att ramla framlänges eller baklänges i säkert 10 minuter efter uppvaknande, en gång gravt pissnödig & full) - tänkte i alla fall inflicka vad jag glömde bort.
Lergigan är ju helt ok som komplement, atarax lindrar klåda för min del och propavan ger mig helvetesupplevelser. Minns när jag skulle lägga ner 10 år på sponken, fick den där jävla skiten och fick en massa krypningar, obehagskänslor och illamående som bonus på en alkohol-at som ledde till delirium. Tack liksom - sökte vård och slutade med psykakuten då jag blev helt knasig i min ensamhet med medicinerna som skulle hjälpa så bra.
Theralene funkar i stil med propavan på mig. Ett extremt obehag, ångest och krypningar. Tar hellre en kopp örtte för det vill man ju iaf inte nacka sig av.
Testade aldrig zopiklon/lergigan ihop, hur gör den sig?
MOD: sitter jag och upprepar en massa gamla frågor så säg till. Är extremt trött, om än inte drogad och mina försök med sökmotorn leder ingen vart.