2015-01-10, 13:22
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ja, det får bli så. I fortsättningen kommer jag inte ta dagligen... Håller man sig till ett-två tillfällen i veckan borde man ju kunna hålla toleransen i schack. Ska bli intressant nu för övrigt och se om man får nån at... sömnsvårigheter är ju att räkna med så klart, men i övrigt menar jag.

Ja nu har du inte skrivit exakt hur länge du tagit Imovane men en lättare AT
får du nog räkna med.

Annars så hoppas jag att det går bra för dig,
Citera
2015-01-10, 14:24
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ja nu har du inte skrivit exakt hur länge du tagit Imovane men en lättare AT
får du nog räkna med.

Annars så hoppas jag att det går bra för dig,

Ja, säkerligen men det får man ta

Tack ska du ha!
Citera
2015-01-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
15-20mg är en bra rusdos.

Så 5-10 känner man inget på? Har inskaffat mig stilliAr 5mg/st ,har 6 st
Hur är det om man blandar med xanor? Tacksamt för svar

Syns stilnoct på puss? Vad är halveringstiden?
Citera
2015-01-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av segadanne

Om man har 0,345326 typ efter alla halveringstider,syns det i urin analys då?
Citera
2015-01-11, 00:31
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:

Det blir sämre om du har tagit Xanor tidigare under dagen, de är korstoleranta så de hypnotiska effekterna av stilnoct eller imovane blir sämre eller uteblir.
Har du ingen tolerans så kommer det bli en minneslucka, helt värdelöst att blanda om du jagar rus.
Du bränner bara ljuset i båda ändar.
10mg är en bra startdos, gungar på rätt bra. Gäller både imovane & stilnoct, imovane kan det räcka med en ynka 7,5mg.
Citera
2015-01-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Det blir sämre om du har tagit Xanor tidigare under dagen, de är korstoleranta så de hypnotiska effekterna av stilnoct eller imovane blir sämre eller uteblir.
Har du ingen tolerans så kommer det bli en minneslucka, helt värdelöst att blanda om du jagar rus.
Du bränner bara ljuset i båda ändar.
10mg är en bra startdos, gungar på rätt bra. Gäller både imovane & stilnoct, imovane kan det räcka med en ynka 7,5mg.

Okej,så 10.mg räcker första gången? Har erfarenhet av andra sorters benso.. vad kan jag fförvänta mig av stillis?
går på.puss 3 ggr i veckan och undrar om de syns på analys 2 dagar efter? Syns stillisar på vanliga nanostickor?
Citera
2015-01-11, 03:54
Medlem
Bricolages avatar
Citat:
Okej,så 10.mg räcker första gången? Har erfarenhet av andra sorters benso.. vad kan jag fförvänta mig av stillis?
går på.puss 3 ggr i veckan och undrar om de syns på analys 2 dagar efter? Syns stillisar på vanliga nanostickor?

Ja 10 mg bör räcka första gången men det beror väl på hur mycket och ofta du tagit annat kan jag tänka.
Min erfarenhet av stilnoct är väl att du först inte kommer att känna så mycket. Kanske bara att du plötsligt känner dig en aning mer avslappnad, nyduschad och en aning mer uppåt. Andningen blir lättare och du blir mer pratsjuk. Det är väl först när man släcker lampan och blundar det börjar hända saker. Jag brukar uppleva en intensiv men betryggande känsla av närvaro av något väsen, kan fysiskt uppleva hur någon lyfter upp sängen och bär iväg mig... Jag har även minnen av vanföreställningar, såsom att alla snusar i min snusdosa plötsligt var grisar och "men dig vill jag ju inte ha" varpå de kastades på golvet. Ett annat minne av hur en orm (?) försökte sno min kudde och åkte på en utskällning. Min mamma har nog fått stå ut med en del, särskilt då jag fick stilnoct utskrivet.
Men det mest tydliga är väl den filosofiska stämningen jag brukar hamna i. När jag läser texter är det inte texten i sig som är viktig utan känslan i den. Man läser bortom orden typ...

Förresten, vet nån hur man boostar halliseffekten på stilnoct?
Citera
2015-01-11, 09:34
Medlem
Nikitha1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bricolage
Ja 10 mg bör räcka första gången men det beror väl på hur mycket och ofta du tagit annat kan jag tänka.
Min erfarenhet av stilnoct är väl att du först inte kommer att känna så mycket. Kanske bara att du plötsligt känner dig en aning mer avslappnad, nyduschad och en aning mer uppåt. Andningen blir lättare och du blir mer pratsjuk. Det är väl först när man släcker lampan och blundar det börjar hända saker. Jag brukar uppleva en intensiv men betryggande känsla av närvaro av något väsen, kan fysiskt uppleva hur någon lyfter upp sängen och bär iväg mig... Jag har även minnen av vanföreställningar, såsom att alla snusar i min snusdosa plötsligt var grisar och "men dig vill jag ju inte ha" varpå de kastades på golvet. Ett annat minne av hur en orm (?) försökte sno min kudde och åkte på en utskällning. Min mamma har nog fått stå ut med en del, särskilt då jag fick stilnoct utskrivet.
Men det mest tydliga är väl den filosofiska stämningen jag brukar hamna i. När jag läser texter är det inte texten i sig som är viktig utan känslan i den. Man läser bortom orden typ...

Förresten, vet nån hur man boostar halliseffekten på stilnoct?
Känner Du till den här? http://bettermeds.net/product/buy_lunesta
Citera
2015-01-11, 14:19
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tar Jag 10 mg stesolid så får jag ingen ångestdämpande effekt, men på 5 mg imovane får jag det.

Är inte det konstigt?
Imovane är konstigt effektiv mot ångest.
Citera
2015-01-11, 15:46
Medlem
Citat:
Om man har 0,345326 typ efter alla halveringstider,syns det i urin analys då?

Fick inget svar Ang denna,prövar igen

Ciao
Citera
2015-01-11, 16:00
Medlem
Bricolages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikitha1
Känner Du till den här? http://bettermeds.net/product/buy_lunesta

Javisst, men jag tycker att zolpidem är strået vassare ^^. Men det är väl en smaksak...
Citera
2015-01-11, 16:16
Bannlyst
Citat:
Fick inget svar Ang denna,prövar igen

Ciao

Nej det kommer ej synas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto