Citat:
Ursprungligen postat av
segadanne
Okej,så 10.mg räcker första gången? Har erfarenhet av andra sorters benso.. vad kan jag fförvänta mig av stillis?
går på.puss 3 ggr i veckan och undrar om de syns på analys 2 dagar efter? Syns stillisar på vanliga nanostickor?
Ja 10 mg bör räcka första gången men det beror väl på hur mycket och ofta du tagit annat kan jag tänka.
Min erfarenhet av stilnoct är väl att du först inte kommer att känna så mycket. Kanske bara att du plötsligt känner dig en aning mer avslappnad, nyduschad och en aning mer uppåt. Andningen blir lättare och du blir mer pratsjuk. Det är väl först när man släcker lampan och blundar det börjar hända saker. Jag brukar uppleva en intensiv men betryggande känsla av närvaro av något väsen, kan fysiskt uppleva hur någon lyfter upp sängen och bär iväg mig... Jag har även minnen av vanföreställningar, såsom att alla snusar i min snusdosa plötsligt var grisar och "men dig vill jag ju inte ha" varpå de kastades på golvet. Ett annat minne av hur en orm (?) försökte sno min kudde och åkte på en utskällning. Min mamma har nog fått stå ut med en del, särskilt då jag fick stilnoct utskrivet.
Men det mest tydliga är väl den filosofiska stämningen jag brukar hamna i. När jag läser texter är det inte texten i sig som är viktig utan känslan i den. Man läser bortom orden typ...
Förresten, vet nån hur man boostar halliseffekten på stilnoct?