2014-06-06, 17:43
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollnoll
Tack för svar själv är bästa lösningen en fm-1 men men. Tar några stress till
Det tycker jag att du ska göra.
Citera
2014-06-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Det hjälper väl och ta bort bakfyllan lite i alla fall.
Tycker Diazepam funkar mycket bättre mot bakfylla än vad Zopiklon gör dock.
Håller inte med, Zopiklon slår allt på bakfylleångest imo(vane)
Citera
2014-06-06, 19:31
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Alla är vi olika.
Citera
2014-06-06, 20:01
Medlem
Bakfyllan borta mår prima, ringde en jävla massa samtal, rensade telefonbok en mm mm inga hallisar.men mår bra
Citera
2014-06-06, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Hur många MG tar du då?
Citera
2014-06-06, 21:05
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollnoll
Bakfyllan borta mår prima, ringde en jävla massa samtal, rensade telefonbok en mm mm inga hallisar.men mår bra
Gött för dig!
Citera
2014-06-06, 21:34
Medlem
LitenRödRävs avatar
Har nyligen lagt 40mg Stilnoct till den 60 mg dos av Oxy som intogs ca 2h sedan.
Härligt bajsnödig redan.
Hoppas på massa hallisar och mys (utan att behöva städa undan ett smärre världskrig hemma imorgon).
Citera
2014-06-07, 00:01
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenRödRäv
Har nyligen lagt 40mg Stilnoct till den 60 mg dos av Oxy som intogs ca 2h sedan.
Härligt bajsnödig redan.
Hoppas på massa hallisar och mys (utan att behöva städa undan ett smärre världskrig hemma imorgon).

Måste bara fråga varför du kombinerar dom här substanserna? Vanligtvis brukar man ju bara vilja potentiera oxyn med en lägre dos bensodiazepiner...
Citera
2014-06-07, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Om jag ska ha uppehåll från Imovane/Stilnoct i 2 månader och just nu är inne på 3 veckor, förlänger 10mg stilnoct toleransen om jag tidigare tagit upp emot 30mg i drygt en månad per kväll
ingen? Sjukt sugen på att ta en 10a stilnoct nu
Citera
2014-06-07, 07:24
Medlem
Badassmfokas avatar
Stilnoct är rätt roliga!

Det är som en benzo fast kryddat med en liten bit (bara spekukerar här svara gärna va ni tror!)
kanske cannabis, närminnet bara flygervippen så där är de likadana bara att cb blir man också tung på som benzo men om man skulle krydda med endast sativa strainen, alltså den gör gör dig mer "uppåt", den andra är indica.
Alltså Sativa gör dig mer energisk, kreativ "uppåt" så lite som någon elknasig sativa smulat på skiten! Det får vara min teori och jag ville se MÅNGA FLER TEORIER på stilnocts beauty när man inte somnar

Peace /bdasmfoka

Och måste bara jag är galet bäng på subutex en opiat och även då tagit 30 mg stilnoct vilket är för mig en rätt stor dos samt rökt en massa fint gprööönt! a
Citera
2014-06-07, 12:07
Medlem
LitenRödRävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Måste bara fråga varför du kombinerar dom här substanserna? Vanligtvis brukar man ju bara vilja potentiera oxyn med en lägre dos bensodiazepiner...
Med Stilnoct förstärker jag inte Oxyn, jag får bara två olika rus blandade på ett, för mig, härligt sätt. Jag är lugn och lycklig av Oxyn samtidigt som jag får nästan ett dissociativ element av Stilnocten på det. Inte säker på att jag har förklarat så att någon annan än jag själv fattar vad jag menar
För mig en härlig blandning men inte alltid jag blandar. Ibland vill jag bara ha Oxy eller bara Stilnoct.

Ps. Ingen städning behövdes när jag vaknade, heller inga minnesluckor från igår. Ikväll ska jag ut och grilla på samma blandning
Citera
2014-06-07, 13:09
Medlem
Shit vad seg man blir dagen efter stilnoct, det där försvinner om man käkar typ varje dag i någon vecka eller två men tar man bara en dag sådär fyfan. Fick hallucinationer saker började röra på sig osv. Och ett ganska skönt välbefinnande i kroppen. Men jag gillar Imovane bättre. En månad till sen jävlar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in