Mina kända bieffekter:
-Täppt näsa, direkt från intag till långt in på nästa dag
- Lätt att somna om
Jag hör röster, trots att det är tyst, kan börja höra musik i huvudet, etc
- Får svaga hallucinationer av att objekt jag fokuserar på, då framförallt på avstånd börjar att röra sig, det ser bl.a. ut som att en skogsdunge så dansar träden i grupp
- Extremt dåligt korttidsminne, glömmer bort vad jag åt till lunch, vad jag gjorde, hur jag tog mig dit, varför jag var där, osv
- Slinter på ord, så som "ett spännande spel" skulle bli "ett pennande sped"
Den vidriga, grymma smaken som sätter sig så in i Norden, var värre förr, men fortfarande illa, vatten är pyton, mjölk går ICKE att dricka, absolut inte, juice är gott
- Man blir dock piggare, oftast, förvirrad, men djävligt pigg och energisk
-Stavningen blir hutlös, både rolig och hemsk på samma gång. Du tror att du skriver perfekt och märker ingenting konstigt. Dagen efter inser du att du knappt kan läsa vad du har skrivit och har talat med dig själv
Man glömmer som sagt allt, så du vaknar upp dagen efter och tänker "Aah, det är mulet, gott. Skönt att jag bara åt fyra Z igår, men fan vad det smakar... *har ätit en hel karta och tyckte under ruset att det var en god idé för att sedan glömma bort det*
Dela med er utav era bieffekter och påpeka ifall ni känner igen er.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlanetCaravan
Lätt att få utskrivet?
Jag har 500mg/30dag, har haft det läääänge, inte så svårt. Men man får gå igenom och testa en lång rad skitmedel först.