2014-06-02, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluzapp
Btw, bara ja som alltid drömmer as verkliga drömmar på Imovane?

Samma här. Dock allt för ofta av icke-trevlig karraktär.
Citera
2014-06-03, 00:48
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Fick imovane utskrivet idag, måste va rätt svaga, känner knappt inget på 4st och en flaska vin. Föreslog halcion , men det Ville sig inte..

Somna 3h strax efter detta. Fast nu behöver sova igen.. Värt med fler imovane tro?
Citera
2014-06-03, 21:35
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Fick imovane utskrivet idag, måste va rätt svaga, känner knappt inget på 4st och en flaska vin. Föreslog halcion , men det Ville sig inte..

Lätt att få utskrivet?
Citera
2014-06-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Har bara fått hallisar på stilnoct en gång, första gången. Riktigt coolt var det haha, hoppas jag får uppleva det igen efter mitt uppehåll!

På imovane så verkar inte uppehåll fungera för mig, var 2:e månad hämtar jag 90 st imovane, jag och tjejen äter upp 15 var på en gång, sen säljer vi 69, då har vi uppehåll sen på 2 månader och får aldrig några hallisar på låga doser imovane, därför jag käkar mer, men inga hallisar tyvärr.
Citera
2014-06-03, 23:56
Medlem
Gillar imovane som fan, det och lite alkohol så har man världens myskväll. Dock är min läkare mkt restriktiv med att skriva ut sånt som faktiskt funkar.
Citera
2014-06-04, 22:54
Medlem
Filantropis avatar
Mina kända bieffekter:
-Täppt näsa, direkt från intag till långt in på nästa dag
- Lätt att somna om
Jag hör röster, trots att det är tyst, kan börja höra musik i huvudet, etc

- Får svaga hallucinationer av att objekt jag fokuserar på, då framförallt på avstånd börjar att röra sig, det ser bl.a. ut som att en skogsdunge så dansar träden i grupp
- Extremt dåligt korttidsminne, glömmer bort vad jag åt till lunch, vad jag gjorde, hur jag tog mig dit, varför jag var där, osv
- Slinter på ord, så som "ett spännande spel" skulle bli "ett pennande sped"
Den vidriga, grymma smaken som sätter sig så in i Norden, var värre förr, men fortfarande illa, vatten är pyton, mjölk går ICKE att dricka, absolut inte, juice är gott
- Man blir dock piggare, oftast, förvirrad, men djävligt pigg och energisk

-Stavningen blir hutlös, både rolig och hemsk på samma gång. Du tror att du skriver perfekt och märker ingenting konstigt. Dagen efter inser du att du knappt kan läsa vad du har skrivit och har talat med dig själv

Man glömmer som sagt allt, så du vaknar upp dagen efter och tänker "Aah, det är mulet, gott. Skönt att jag bara åt fyra Z igår, men fan vad det smakar... *har ätit en hel karta och tyckte under ruset att det var en god idé för att sedan glömma bort det*

Dela med er utav era bieffekter och påpeka ifall ni känner igen er.

Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Lätt att få utskrivet?
Jag har 500mg/30dag, har haft det läääänge, inte så svårt. Men man får gå igenom och testa en lång rad skitmedel först.
Senast redigerad av Filantropi 2014-06-04 kl. 22:57.
Citera
2014-06-05, 23:13
Medlem
Om jag ska ha uppehåll från Imovane/Stilnoct i 2 månader och just nu är inne på 3 veckor, förlänger 10mg stilnoct toleransen om jag tidigare tagit upp emot 30mg i drygt en månad per kväll
Citera
2014-06-06, 12:18
Medlem
Sorry om detta tagits upp tidigare. Men funkar imovane mot bakfylla? 40 MG stesolid gjorde det inte så jag testar 20mg imovane
Citera
2014-06-06, 13:49
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollnoll
Sorry om detta tagits upp tidigare. Men funkar imovane mot bakfylla? 40 MG stesolid gjorde det inte så jag testar 20mg imovane
Det hjälper väl och ta bort bakfyllan lite i alla fall.
Tycker Diazepam funkar mycket bättre mot bakfylla än vad Zopiklon gör dock.
Citera
2014-06-06, 13:54
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..

Helt klart, det eller ikto.
Citera
2014-06-06, 14:35
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Helt klart, det eller ikto.
Ikto funkar mycket bra det med!
Citera
2014-06-06, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Tack för svar själv är bästa lösningen en fm-1 men men. Tar några stress till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in