2011-01-14, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Hehe, ja, du verkar ha det riktigt gött nu du
Själv får jag vänta ett tag
hur sir ditt recept utt för en lykad kväll då XD
Citera
2011-01-14, 15:15
Medlem
vi mborde ha en tråd här so m heter Benzochatten klistrad xD
Citera
2011-01-14, 15:19
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig!
vi mborde ha en tråd här so m heter Benzochatten klistrad xD

Ja. Att chatta med benzo i kroppen är helskönt ju Man blir också helt förundrad dagen efter då man ser vad man har skrivit och hur skev man faktiskt var Underbart!
Citera
2011-01-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ja. Att chatta med benzo i kroppen är helskönt ju Man blir också helt förundrad dagen efter då man ser vad man har skrivit och hur skev man faktiskt var Underbart!
precis manm fvet liksom inte vad man har förens dee borta XD
Citera
2011-01-15, 06:13
Medlem
Jävlar vad gårdagen flög förbi! Kom givetvis in andra drogen i bilden lite senare också... En helt vanlig dag på benso (eller Z-analoger så att alla knowitalls kan hålla käften).

EDIT: Kan omöjligt säga om en extra 30 mg faktiskt kändes av öht... Kändes fortfarande som att jag var uppe i en 30 mg
Senast redigerad av Farlig! 2011-01-15 kl. 06:21.
Citera
2011-01-15, 10:27
Medlem
Tja!
Jag har bara ett hundrapack Zolpidem 5mg. Kan man få någon sjön skjuts av dem tro?

Mhv
HWM

Edit: 5mg, såklart..
Senast redigerad av hotwatermusic 2011-01-15 kl. 10:59.
Citera
2011-01-15, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hotwatermusic
Tja!
Jag har bara ett hundrapack Zolpidem 5mg. Kan man få någon sjön skjuts av dem tro?

Mhv
HWM

Edit: 5mg, såklart..

Jodå, inga problem. Har du någon erfarenhet av Z-analoger eller benzo sedan tidigare? Börja försiktigt, 1-2st.
Citera
2011-01-15, 12:51
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
EDIT: Kan omöjligt säga om en extra 30 mg faktiskt kändes av öht... Kändes fortfarande som att jag var uppe i en 30 mg

Ja, det är som om man bygger upp en monstertolerans under själva ruset. Så kommer man på inne i ruset att man tagit för lite måste man ta dubbla dosen man först tagit för att det ska slå. Detta är inget jag rekommenderar dock.
Citera
2011-01-15, 19:06
Medlem
Walvaters avatar
Somnade inte efter mina första 3 Imovane, så jag tryckte i mig 12 till. Kommer jag att bli lite sådär småskön eller kommer det bara bli kaoz eller kommer ingenting att hända?
Citera
2011-01-15, 21:01
Medlem
Citat:
Ja, det är som om man bygger upp en monstertolerans under själva ruset. Så kommer man på inne i ruset att man tagit för lite måste man ta dubbla dosen man först tagit för att det ska slå. Detta är inget jag rekommenderar dock.
Kanske bäst o börja redan med 60 mg om man vill bli riktigt roligt?
Citera
2011-01-15, 21:12
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Kanske bäst o börja redan med 60 mg om man vill bli riktigt roligt?

Det där beror ju helt på hur toleransen ser ut. Själv så uppskattar jag att bara ta 7,5 mg utan tolerans, det är jävligt nice plus att jag inte får någon minneslucka. Hatar minnesluckorna, då minns man inte det sköna ju
Toleransökningen på Zopiklon är ju helt galen för övrigt...
Citera
2011-01-15, 23:00
Medlem
Citat:
Det där beror ju helt på hur toleransen ser ut. Själv så uppskattar jag att bara ta 7,5 mg utan tolerans, det är jävligt nice plus att jag inte får någon minneslucka. Hatar minnesluckorna, då minns man inte det sköna ju
Toleransökningen på Zopiklon är ju helt galen för övrigt...
Minnesluckorna är ju översköna Men mest av allt gillar jag hur den verkligen slaktar alla typer av ångest, och hur pigg man blir! Snortar 4 st efter att ha varit vaken i 30 timmar och klarnar direkt till i huvet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in