2018-11-03, 17:44
Medlem
Saruman87s avatar
Lite tillägg: prydnadssaker börjar ofta prata med mig, har en lampa med tre långa armar, de brukar bli som långa tentakler, och röra på sig, och vända skärmarna mot mig och titta på mej, typ som lampan i Pixar introt. Brukar inte riktigt höra vad lampan och prydnadssakerna säger dock, de mumlar mest. Men jag sitter lika glad och ropar HEJ HEJ LAMPAN! HEJ HEJ PORSLINSKATTEN!

Jag vet inte om folk som inte är mottagliga för stilnocts underbara gåva riktigt förstår el tror på hur jävla fantastiskt det är att kunna förflyttas till en sagovärld där allt, verkligen allt kan hända
Citera
2018-11-03, 17:45
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suzol
Låter ju helt spårat! Det där bara måste jag prova.

Försökte en gång med imovane. Hade hört att 2 stycken och lite cb skulle ge hallisar. Slutade dock såklart med att jag åt hela kartan och inte mindes någonting.

Såvitt jag vet är inte imovane alls hallucinationsframkallande. Iaf inte alls som stilnoct
Citera
2018-11-08, 20:48
Bannlyst
Hat älskar denna medicin....så beroende, mår så mycket bättre utan. Samtidigt bästa tiden med den........låter lika vriden som medicinen är
Citera
2018-11-09, 21:25
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allam10
Hat älskar denna medicin....så beroende, mår så mycket bättre utan. Samtidigt bästa tiden med den........låter lika vriden som medicinen är

mm eller hur, fan vad gött man mådde när man börja med skiten och la sig i sängen och all ångest bara försvann. Nu sitter man här och kan ta ett gäng och känner typ inget ändå.
Var skönt så länge det vara, hehe
Citera
2018-11-10, 07:10
Medlem
Har haft Stilnoct under en längre tid men pga mycket konstiga drömmar, minnesluckor och inte veta om man drömmer eller inte så sa jag att jag ville ha den utbytt.
Har nu fått imovane, men är det inte precis samma sak?
Finns det nått bättre alternativ?
Citera
2018-11-10, 15:33
Medlem
puterealbas avatar
I början hade jag jävligt goa stunder med stilnoct. Hallucinationer, men alltid sköna sådana, och en känsla av universiell lugn och ro, som att tillvaron var perfekt precis som den är och allt var Tryggt. Har nu i några år använt imovane mest till för att sova och då brukar jag hålla mig till en tablett per natt. Hallucinationerna och sånt är ju sedan länge borta, men ofta får jag ändå en känsla av viss ro.

Kan ibland på dagen ta en halvtablett och den ger mig ofta ett rus, något som en hel tablett märkligt nog inte gör? Kan det bero på att tabletten är delad och smälter snabbare? Härligt är det i alla fall och det är då man kan koppla av och kolla på nån tv-serie lite grann. Annars har jag ingen ro i kroppen för sånt. Aptiten blir också bra och jag brukar vräka i mig biffar och spaghetti och allt.

Men ibland spårar jag ur och börjar knarka imovane för mycket. Igår tog jag 5 st halvor under dagen och sen en hel tablett för natten. Vaknade helt torr i munnen, irriterad och tung i huvudet. Kan delvis bero på att jag håller på att bli förkyld men jag vet att det är viss abstinens också. Har varit vaken i fem timmar och tänker bara på att ta en halv imovane för att må bra. Igår mådde jag bra och var i ett imovane-rus hela dagen, kollade på tv-serier och vräkte i mig mat.

Problemet med detta är ju att jag behöver imovanen för att sova. Börjar jag knarka dom på dagarna för ofta så kommer det vara slut och då kommer jag aldrig mer att sova!
Citera
2018-11-16, 17:31
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
I början hade jag jävligt goa stunder med stilnoct. Hallucinationer, men alltid sköna sådana, och en känsla av universiell lugn och ro, som att tillvaron var perfekt precis som den är och allt var Tryggt. Har nu i några år använt imovane mest till för att sova och då brukar jag hålla mig till en tablett per natt. Hallucinationerna och sånt är ju sedan länge borta, men ofta får jag ändå en känsla av viss ro.

Kan ibland på dagen ta en halvtablett och den ger mig ofta ett rus, något som en hel tablett märkligt nog inte gör? Kan det bero på att tabletten är delad och smälter snabbare? Härligt är det i alla fall och det är då man kan koppla av och kolla på nån tv-serie lite grann. Annars har jag ingen ro i kroppen för sånt. Aptiten blir också bra och jag brukar vräka i mig biffar och spaghetti och allt.

Men ibland spårar jag ur och börjar knarka imovane för mycket. Igår tog jag 5 st halvor under dagen och sen en hel tablett för natten. Vaknade helt torr i munnen, irriterad och tung i huvudet. Kan delvis bero på att jag håller på att bli förkyld men jag vet att det är viss abstinens också. Har varit vaken i fem timmar och tänker bara på att ta en halv imovane för att må bra. Igår mådde jag bra och var i ett imovane-rus hela dagen, kollade på tv-serier och vräkte i mig mat.

Problemet med detta är ju att jag behöver imovanen för att sova. Börjar jag knarka dom på dagarna för ofta så kommer det vara slut och då kommer jag aldrig mer att sova!

En halv smälter väll lika fort i magen som en hel om du sväljer dom, är ju ingen depott tablett liksom.
Så det låter ju lite skumt, men funkar det bra så är det ju fint vet dock inte varför haha.
Citera
2018-11-20, 20:56
Medlem
Aldrig upplevt förutom äckligt kliande som aldrig tar slut. Inget att rekommendera..
Citera
2018-11-21, 10:48
Medlem
Fan verkar fortfarande svårt för dom att tillverka Imovane, undrar vad som händer :@
Citera
2018-11-21, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Jag har tagit imovane samt stilnoct i 6månader totalt kanske, tar 2veckor sen ett uppbehåll på samma tid.
Med stilnoct har jag alltid kunna max ta 1 tablett utan att få minnesluckor tar jag med sitter jag häktat eller liknande.

Igår tog jag 8imovane och då kändes det bra, kunde cykla o handla samt laga mat och inget knas hände, inga minnesluckor. Heller.. men varför är det så stor skillnad mellan Imo och stilnoct?
Ingen aning, men jag har aldrig spårat på Imovane. På Zolpidem (Stilnoct) dock kan jag inte ta mer än 20 mg utan att riskera att jag blir förjävla konstig. Jag har gjort helt sjukt skumma grejer på Zolpidem, även när jag bara tagit 10 mg till natten utan att somna. Imovane är MYCKET stabilare.
Citera
2018-11-21, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Fan verkar fortfarande svårt för dom att tillverka Imovane, undrar vad som händer :@
Vem har svårt att tillverka Imovane?
Citera
2018-11-21, 22:05
Medlem
Extremeflys avatar
Kan man kombinera en 7,5 imovane tillsammans med en 10 stilnoct eller dom slår ut varandra eller hur blir de? Någon som testat?

Sen andra fråga. Ta en 10a stilnoct och en folköl, hur blir ruset på de? Finns risk för andningsuppehåll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in