2013-11-19, 20:15
Medlem
jag ringde till ett företag igår som gör dom stickerna, o dom sa oxå att d inte går att se om dom inte skickar provet på analys, så måste ju vara det som gäller. enligt "vårdcentralen " hehe, vårdcentralen vet fan inte mkt här i livet kan jag lova, men borde vara så att d inte syns, halva stället där jag går käkar immisar o ingen pissar possitivt, fast dom käkat dom hela natten innan, men man vet ju aldrig därför jag frågar här. mvh
Senast redigerad av krossa11 2013-11-19 kl. 20:20.
Citera
2013-11-19, 20:18
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krossa11
nu börjar jag undra alltså, igår fråga jag flera stycken som går där jag pissar, o alla säger att det inte syns, o nu säger du att d syns? hur säker e du på att d syns? har hört att dom inte syns på pissprov, men syns om man skickar på analys. så är d nån som vet till hundra så skulle d uppskattas ,hade velat softa lite till fotbollen mvh

Som jag har förstått det så syns det endast om det skickas på analys. Jag pissade i somras dagen efter 4-6 st. och det syntes inte.

Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Tråkigt att höra. Får hoppas att du hittar något som funkar.

Kör på Theralen tills vidare. Somnar i alla fall på det, att det är ett helvete dagen efter kan jag ta. Bättre än cancer och hypokondriångest.
Citera
2013-11-19, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krossa11
jag ringde till ett företag igår som gör dom stickerna, o dom sa oxå att d inte går att se om dom inte skickar provet på analys, så måste ju vara det som gäller. vårdcentralen "sa det" hehe, vårdcentralen vet fan inte mkt här i livet kan jag lova, men borde vara så att d inte syns, halva stället där jag går käkar immisar o ingen pissar possitivt, fast dom käkat dom hela natten innan, men man vet ju aldrig därför jag frågar här. mvh

Ok då har vi löst det. Har aldrig behövt lämna blod eller piss själv men enligt polarn kan dom se. Fast å andra sidan lämnar han prov för att få behålla sitt alkolås, och då kan dom ju även se om man krökat senaste 3 veckorna så det kanske är skillnad på prov och prov.
Citera
2013-11-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Ok då har vi löst det. Har aldrig behövt lämna blod eller piss själv men enligt polarn kan dom se. Fast å andra sidan lämnar han prov för att få behålla sitt alkolås, och då kan dom ju även se om man krökat senaste 3 veckorna så det kanske är skillnad på prov och prov.

JA PRECIS ÄR SKILLNAD..
Citera
2013-11-19, 21:19
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Se där. Vet du om det är lika allvarligt med zolpidem? Orkar inte googla, haha...

Edit: googlade. Inga mer z-analoger för mig!

Har tänkt lite och jag käkar upp dem som är kvar innan jag lägger av.
Citera
2013-11-19, 22:34
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Som jag har förstått det så syns det endast om det skickas på analys. Jag pissade i somras dagen efter 4-6 st. och det syntes inte.

Kör på Theralen tills vidare. Somnar i alla fall på det, att det är ett helvete dagen efter kan jag ta. Bättre än cancer och hypokondriångest.

Får man hypokondriångest av imovane?
Cancer har jag hört att det ska vara ökad risk för, även om den är försvinnande liten.

Har börjat utveckla ångest dagtid vilket ej har varit ett problem tidigare. Samt hypokondri.
Imovane regelbundet sen drygt två år.
Citera
2013-11-19, 22:46
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Får man hypokondriångest av imovane?
Cancer har jag hört att det ska vara ökad risk för, även om den är försvinnande liten.

Har börjat utveckla ångest dagtid vilket ej har varit ett problem tidigare. Samt hypokondri.
Imovane regelbundet sen drygt två år.

Det är inte på grund av z-analogerna, jag är väldigt hypokondrisk och just cancer är en stor rädsla och cancerrisken ökar på den.

Det är nog abstinens som gör att du får ångest på dagtid.

Nu skall jag ge cancerrisken fingret och ta 10 mg zolpidem!
Citera
2013-11-19, 23:58
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Det är inte på grund av z-analogerna, jag är väldigt hypokondrisk och just cancer är en stor rädsla och cancerrisken ökar på den.

Det är nog abstinens som gör att du får ångest på dagtid.

Nu skall jag ge cancerrisken fingret och ta 10 mg zolpidem!

Fuck cancer, kom och ta mig din jävel, jag slukar en karta och höjer nävarna!

Allvarligt så blir det 15mg zopiklon pilum, bästa märket!
Citera
2013-11-20, 00:40
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Fuck cancer, kom och ta mig din jävel, jag slukar en karta och höjer nävarna!

Allvarligt så blir det 15mg zopiklon pilum, bästa märket!

Hahaha!

Pilum gör bra piller.

Imovane är fan bättre än Stilnoct
Citera
2013-11-20, 06:04
Medlem
Citat:
Det enda som är farligt är väl att biverkningarna kan bli värre, det finns ju en cancerrisk enligt vissa undersökningar.
Haha ofta? Är det specifikt för imovane eller alla z-analoger(och benzo också?). Inte för att jag oroar mig över cancer. Är en sådan som oroar mig mer för att bli blind, inte för att dö så att säga.
Citera
2013-11-20, 07:52
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Haha ofta? Är det specifikt för imovane eller alla z-analoger(och benzo också?). Inte för att jag oroar mig över cancer. Är en sådan som oroar mig mer för att bli blind, inte för att dö så att säga.

Alla z-analoger, i artikeln jag läste nämndes en bensodiazepin - lorazepam.
Citera
2013-11-20, 14:03
Medlem
Finns det mera godsaker än imovane och stilnoct som inte syns på teststickor?
Jag tänker då även på övriga bensokopior och dyl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in