Minns en kväll för ett par år sedan, ute på krogrunda med ett gäng vänner och jag fick för mig av någon fantastisk anledning att ta med en 20mm squeezer i fickan. Innan vi skall bege oss vidare från stället gled jag såklart in till muggen där jag drog en bra jävla tag längs ena väggen, full och glad trycker jag på för glatta livet och den rinner ned till golvet till min förtjusning.
Sedan vet jag inte riktigt vad jag lyckades med, men squeezern började läcka samtidigt som jag skall sätta på locket i en fumlig rörelse vilket resluterar i att ink skvätter ned över toaletten och diverse annat, åt helvete med pennan men mina händer var redan täckta av svart ink. Båda två kan tilläggas, imponerande nog.
Det blev en stund av tänkande där jag förbarmade mig själv och mina svartfärgade händer. Smög ut från båset som rent ut sagt stank ink, och börjar desperat tvätta händerna tills en person dyker upp och jag glider snabbt därifrån. Med händer fortfarande heltäckta av inket gömda i jackfickorna pinnar jag och polarna ut från krogen.
Mina kompanjoner ville fortsätta kvällen medan jag tänkte det var bäst att avrunda, men självklart ändrar jag mig och hänger på. Lyckades lite snabbt visa legget för vakten utan att han såg, eller antingen sket i, min klotterhand. In kommer jag och det blir ett långt besök in på herrarnas där jag lyckas få bort nästintill all ink, efter skrubbat likt en galning med tvålen.