2007-07-03, 04:48
Medlem
Tänkte att de börjar bli lite tråkigt utan historier av alla slag. både knas historier och annat. alltid finns de nått skojj "spännande" att berätta om när man varit ute och målat

kan ju börja med nått litet.

var nog 2 år sen tror jag.
var inne i uppsala och målade. jag och 2 pollare.
vi hade ingen som knasa. vi vara alla 3 sugna på måla.
och ingen kände att de behövdes. så iaf när en polaren var klar med sin
så tänkte han att han kunde hålla knas tills vi andra var klara
jag drog en ganska stor målning så tog lite mer tid än vad vi hade.
sen när jag håller på göra klart bakrunden. ser vi en bil dyka upp.
klart som fan blev vi små rädda. och gömde oss. och såg att de var en helt vanlig bil med en kärring i så vi tänkte ähh vi går tillbaka.
sätter igång igen. så dyker nästa bil upp. gömma sej igen. "ganska öppet ställe"
så ser vi att de är oxå en vanlig bil och denna gång börjar vi bli lite irriterade av att bli störda hela tiden.
så ja tillbaka igen då. och försöka få klart. så kommer de en bil igen. denna gång tröttna vi på springa iväg o gömma oss så vi stanna.
ja självklart är de ju en väktar bil.
så vi börjar vår färd igenom industri området i uppsala.
sen när vi nästan sprungit ända in till stan. då kommer de en snut bil glidande förbi sakta. försökte se så oskyldiga ut som möjligt. men de sprack ju. så då vart de springa igen.

när vi väl har kommit ifrån allt
och hoppa på bussen och är på väg hem.

då ringer morsan och frågar vart man var. om man skulle åka med hemme hem.
skulle egentligen ha vart ute och festat den kvällen, så iaf. så fråga hon om vi skulle åka med henne för hon skulle sluta om en halvtimme eller nått.
så bestämde vi oss för att hoppa av bussen. och vänta på henne istället.
så när hon väl dyker upp. så vart jag lite små fundersam. och frågade vart hon hade varit denna kväll. och då förklara hon att hon hade kört rond i industriområdet, så då börja alla skratta förutom morsan hon fatta inget alls.
och då fråga kompisen om de var hon som hade sett några målare springa.
och japp självklart så var de hon som hade kommit och stört oss. och fått oss springa igenom hela jävla stan..

nått jag kan skratta åt även idag.

jaja få höra lite av era historier då..
Citera
2007-07-03, 07:38
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseone
Tänkte att de börjar bli lite tråkigt utan historier av alla slag. både knas historier och annat. alltid finns de nått skojj "spännande" att berätta om när man varit ute och målat

kan ju börja med nått litet.

var nog 2 år sen tror jag.
var inne i uppsala och målade. jag och 2 pollare.
vi hade ingen som knasa. vi vara alla 3 sugna på måla.
och ingen kände att de behövdes. så iaf när en polaren var klar med sin
så tänkte han att han kunde hålla knas tills vi andra var klara
jag drog en ganska stor målning så tog lite mer tid än vad vi hade.
sen när jag håller på göra klart bakrunden. ser vi en bil dyka upp.
klart som fan blev vi små rädda. och gömde oss. och såg att de var en helt vanlig bil med en kärring i så vi tänkte ähh vi går tillbaka.
sätter igång igen. så dyker nästa bil upp. gömma sej igen. "ganska öppet ställe"
så ser vi att de är oxå en vanlig bil och denna gång börjar vi bli lite irriterade av att bli störda hela tiden.
så ja tillbaka igen då. och försöka få klart. så kommer de en bil igen. denna gång tröttna vi på springa iväg o gömma oss så vi stanna.
ja självklart är de ju en väktar bil.
så vi börjar vår färd igenom industri området i uppsala.
sen när vi nästan sprungit ända in till stan. då kommer de en snut bil glidande förbi sakta. försökte se så oskyldiga ut som möjligt. men de sprack ju. så då vart de springa igen.

när vi väl har kommit ifrån allt
och hoppa på bussen och är på väg hem.

då ringer morsan och frågar vart man var. om man skulle åka med hemme hem.
skulle egentligen ha vart ute och festat den kvällen, så iaf. så fråga hon om vi skulle åka med henne för hon skulle sluta om en halvtimme eller nått.
så bestämde vi oss för att hoppa av bussen. och vänta på henne istället.
så när hon väl dyker upp. så vart jag lite små fundersam. och frågade vart hon hade varit denna kväll. och då förklara hon att hon hade kört rond i industriområdet, så då börja alla skratta förutom morsan hon fatta inget alls.
och då fråga kompisen om de var hon som hade sett några målare springa.
och japp självklart så var de hon som hade kommit och stört oss. och fått oss springa igenom hela jävla stan..

nått jag kan skratta åt även idag.

jaja få höra lite av era historier då..

Är din mamma väktare?
Citera
2007-07-03, 14:53
Medlem
tror att det var hon som åkte förbi innan Väktarna, lr ?
Citera
2007-07-03, 15:06
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TWR
Jo jag tänkte det också.. Men då de första vanliga kom gömde de sig ju bara.. men när "väktaren" kom så sprang de ju iväg...

Citat:
"och då fråga kompisen om de var hon som hade sett några målare springa.
och japp självklart så var de hon som hade kommit och stört oss. och fått oss springa igenom hela jävla stan.."
Citera
2007-07-03, 15:21
Medlem
Ond Kesos avatar
Menar väl på att det var hennes "fel" att de inte sprang när väktaren kom då de tröttnat på springa o gömma sig.
Citera
2007-07-03, 16:09
Avslutad
tja vettefan de roliga är väl när man försöker spela helt seriös på fel ställe, etc i en tunnel mitt i natten när de kommer en cyklist så står vi och låtsas som ingeting de ser ju rätt roligt ut för vafan har vi att göra i en tunnel 3 på natten om inte något olagligt
Citera
2007-07-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TWR

nope de var hon som kom i väktar bilen

Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Är din mamma väktare?

japp min mamma är väktare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ond Keso
Menar väl på att det var hennes "fel" att de inte sprang när väktaren kom då de tröttnat på springa o gömma sig.

nää de var hennes fel att vi sprang. för de var hon som hade rond.
Citera
2007-07-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
tja vettefan de roliga är väl när man försöker spela helt seriös på fel ställe, etc i en tunnel mitt i natten när de kommer en cyklist så står vi och låtsas som ingeting de ser ju rätt roligt ut för vafan har vi att göra i en tunnel 3 på natten om inte något olagligt

haha, de har man ju varit med om.

nå detta blev väl inte som jag hade tänkt mej.. lite historier nu..
Citera
2007-07-03, 23:49
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:

Mohaha jag hade rätt
Citera
2007-07-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Mohaha jag hade rätt

haha joo du hade väl de.
de som var lite meningen med hela berättelsen. var ju att hon fick oss att springa som djur igenom stan. medans vi egentligen kunde ha knallat därifrån så länge hon var där
Citera
2007-07-04, 00:03
Medlem
råka posta 2 gånger:P
Citera
2007-07-04, 14:07
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:

Vet hon att du målar och vad tycker hon om det? Hon skulle ju vara perfekt för att hålla knas om hon inte misstycker =D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in