2014-02-12, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoHSqliNNe
Har ju kört fler gånger efter denna och ja, det är värt att scoopa. sen att CSG kan droppa in när somhelst för en liten runda bara det vet man ju aldrig. har du mer "privata" frågar kan de tas på PM.

Sa aldrig att det inte är värt att scoopa, undrade dock om det var värt att scoopa 2-3 veckor innan du ska köra stål.
Nej tack jag har inga "privata" frågor att ställa.
Citera
2014-02-14, 22:04
Medlem
Bäver_s avatar
Kul på fyllan en iskall vinternatt när man tok-scoopat layupen och tror sig se polaren längst bort på tåget… vinkar och vinglar med öldojjorna för att mena nu är det dags liksom… visar sig att det är föraren som bara skakar på huvudet och knatar in i hytten… vi hade glömt bort vad klockan var och det var 30 minuter till avgång… ingen idé att köra då längre…
Citera
2014-03-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Råkade också ut för en vardagshjälte nyligen, 8 på morgonen slänger upp en tag på ett stuprör, fem sekunder senare blir jag nerbrottad av någon jävla joggare, befann mig övermannad och tog till munnen som bästa vapen och blir räddad av en lattemamma varpå jag löper vidare

Samt inatt torska jag för riktig onödig tag på krogtoa. Ni tror inte jag har så oflyt och råkar tydligen tappa locket t pennan inför vakten som missbrukar sina befogenheter och gör polisarbete genom att klämma på mina fickor och förstår att det är jag. Tar med sig två troll till och brottar ner mig till polis kommer på plats, resultat natt i häktet och fyra nya åtalspunkter att ta hand om.

Vaktens polare myttar och vittnar inför snuten att han både sätt mig misshandla ena vakten och lagt en tag på toan........
Hur gick det för dig?
Citera
2014-03-11, 22:27
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglesnurp
Hur gick det för dig?

"Torska" för ett tag sedan när jag körde några tags på Hellströms bar's möbler (bord&soffor).

Cirka 2 timmar senare och några öl efter kom ägaren med två väktare och ifrågasatte om det var jag som hade förstört och jag neka för jag hade suttit mig med några randoms och snackat men då kom en servitör och sa att jag hade suttit där så jag erkände och kom undan med en varning att om jag klottrar på deras krog igen så polisanmäler dom. Då sa jag att det är lugnt och att jag inte gör det, sen tog dom min väska med alla öl/pennor, som jag senare på kvällen fick tillbaka då passa jag på att köra en tag igen inne på toan. Har varit tillbaka flertal gånger efter det här och allt har varit cool lugnt med ägaren.
Citera
2014-03-15, 00:58
Medlem
Det var i början av min graffiti karriär då jag och en polare hade varit på den lagliga väggen som finns i stan. På väg från våran hållplats så går vi genom en tunnel(detta var mitt på dan) och kompisen sa att han ville dra en tag. Vi var väldigt nervösa o stod kanske tre minuter för att försäkra oss om att ingen kom. Han tar sedan upp en lila can. Han ber mig knasa på ena sidan av tunneln och precis när han ska börja taga kommer en barnfamilj cyklandes genom tunneln. Vi befann oss i en av de rikare delarna av stan med massa snobb pappor som alltid ska lägga sig i. Pappan han väl knappt reagera innan polaren skrek "SPRING" hur högt som helst. Vi sprang och gömde oss i en buske men pappan som cyklade kom ikapp oss och skrek högt "VARFÖR KLOTTRAR NI" varpå jag svarar " vi har inte klottrat nånstans". Han påpekar då ilsket att han hör att vi har väskorna fulla med burkar och då sa jag att vi varit på den lagliga väggen. Då säger han nåt i stil med att han ska ringa polisen och jag o kompisen tänkte väl typ skitsamma vi drar. När vi gått ca 150 meter ser vi en väktarbil komma mot oss. Innombords kände jag att paniken steg men jag höll mig lugn o tänkte att de omöjligt kan ha kommit till platsen så fort. Bilen passerar oss utan att ens titta och vi fortsätter i lugn och ro mot hållplatsen. Var kanske 13-14 när detta hände haha
Citera
2014-03-15, 02:28
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Rad av text.

Såna tillfällen man är glad att man är 195+cm och väger 125kg. Öppnar någon käften tar man till kropps språket för att få dom osäkra utan hot.
Citera
2014-03-15, 02:44
Medlem
Flowets avatar
Delar med mig av en rätt ohändelserik jävla historia bara för att jag kan.

Jag mötte min kompis runt 22:00 och hämtade ut pengar, pengar som vi sedan köpte ett varsitt gram disco pulver på. Vi drog sen hem till han och snortade upp det goda och ölade med god musik och gott snack. Runt småtimmarna valde jag att gå hem och då kom jag tammefan på att jag hade en fin Grogg gold penna på mig. Så jag satte på lite fet musik i lurarna och körde en lite solo bombing på vägen hem.

Eftersom jag var tok speedad på den goda colan så var jag ju riktigt nojig längst vägen och spanade mer bakom axeln en vad jag kollade framåt. Men det resulterade iaf i att jag lyckades ta mig hem utan att en enda själ såg mig. Riks panik på torsken den kvällen kan jag lova då jag inte såg ett dugg normal ut med det käkspännet
Senast redigerad av Flowet 2014-03-15 kl. 03:06.
Citera
2014-03-15, 03:12
Medlem
En lite småkul grej som hände för inte allt för länge sedan, i en bekants sällskap som inte är särskiljt bekant med kulturen.

Vi är fulla och goa och på väg hemåt och jag drar några kråkor med PX30:n och helt plötsligt får min polare panik å bah " VÄKTARE SHIT SPRING!!". Såg inte en käft ute men började bege mig och han spang så jag joggade efter för att fråga vad han såg, men hinner inte komma en meter utan att jag halkar i lera och skrapar upp händerna, reser mig upp och halkar igen och skrapar upp händerna ytterligare en gång. När polaren min lugnat ner sig så säger han "okej det var nog ingen...".
Citera
2014-03-15, 03:17
Medlem
Flowets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
En lite småkul grej som hände för inte allt för länge sedan, i en bekants sällskap som inte är särskiljt bekant med kulturen.

Vi är fulla och goa och på väg hemåt och jag drar några kråkor med PX30:n och helt plötsligt får min polare panik å bah " VÄKTARE SHIT SPRING!!". Såg inte en käft ute men började bege mig och han spang så jag joggade efter för att fråga vad han såg, men hinner inte komma en meter utan att jag halkar i lera och skrapar upp händerna, reser mig upp och halkar igen och skrapar upp händerna ytterligare en gång. När polaren min lugnat ner sig så säger han "okej det var nog ingen...".

HAHA!! fyfan, vilken lättnad samtidigt som du måste blivit lack! Älskar den känslan
Citera
2014-03-15, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglesnurp
Hur gick det för dig?

Allting nedlagt kompis!
Citera
2014-03-15, 10:38
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Allting nedlagt kompis!

Härligt!
Citera
2014-03-17, 01:43
Medlem
graffdatshits avatar
Delar med mig av en rätt ohändelserik jävla historia bara för att jag kan.

Jag mötte min kompis runt 22:00 och hämtade ut pengar, pengar som vi sedan köpte ett varsitt gram disco pulver på. Vi drog sen hem till han och snortade upp det goda och ölade med god musik och gott snack. Runt småtimmarna valde jag att gå hem och då kom jag tammefan på att jag hade en fin Grogg gold penna på mig. Så jag satte på lite fet musik i lurarna och körde en lite solo bombing på vägen hem.

Eftersom jag var tok speedad på den goda colan så var jag ju riktigt nojig längst vägen och spanade mer bakom axeln en vad jag kollade framåt. Men det resulterade iaf i att jag lyckades ta mig hem utan att en enda själ såg mig. Riks panik på torsken den kvällen kan jag lova då jag inte såg ett dugg normal ut med det käkspännet
Spoiler:
Skit tråkig historia, kul att du läste den iaf bitch

Posta gärna dina koks historier

Iaf igår så skulle jag och två polare till dra ut och köra en gångtunnel men den ena blev ganska sjuk ifrån ingenstans, så vi andra två drog ut med ett par bärs och en kasse burkar.

Vi gick upp för en trappa som skulle ha lett till famet men det visade sig att det var vid fel avfart vi hade gårr åt höger, så vi fick gå tillbaka efter ett par km utav bombing och annat djävelskap.

Efter att vi kommit ner ifrån trappan och in i bostadsområdet så drar jag fram min slattburk ifrån min kasse och börjar taga ett litet elskåp.

När jag är klar med tagen så ser jag att en kärringdjävel står och glor några meter bort i någon trädgård, så jag och min polare ökar takten därifrån och slänger kannan.

Efter en rask promenad därifrån så kommer vi till ett elskåp där jag kör en piece medans min polare håller knas! Sedan gittar vi hem och slaggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in