Efter helkvälls bombing och annat (vi förstörde massa rutor osv och slog sönder, ja jag vet fett löjligt men denna historia utspelar sig nä vi var 14-15) Som sagt jag och några polare var ute och röjde när kvällen rör sig mot sitt slut och vi är utanför min polare hus och alla tänker dra hem.
Så får vi en ide att göra en sista grej, så min polare letar upp någon brandfarlig vätska i sitt garage och vi drar till en skola. Efter att tagat och tagit sönder massa rutor börjar vi välta ner massa soptunnor i en stor grop precis utanför skolan(Det var för dem la rör eller något)
När allt e nerslängt där häller min polare ut vätskan och tänder på och det blir värsta brasan som ett majbål.
Detta utspelar sig i ett villaområde precis vid skolan.
Just när han tänt på dyker en polispike upp och vi trampar allt vad vi kan på cyklarna med snuten precis bakom till vi kommer till en bom och dem kan inte fortsätta med bilen.
Kastar cyklarna och springer då dem är precis bakom. En taxi ser vad som händer och stannar och chafören hoppar på min polare medan vi andra springer och gömmer oss i massa trädgårdar. Ligger och trycker i några buskar när jag hör min polare som torskat blir utskälld av poliserna, haha.
Sen ser jag någon lysa med ficklampa påväg mot mig så jag hoppar över till nästa trädgård och springer. Alla kom undan utom en och utredningen lades ner för han så slutet gott allting gott