2015-11-26, 19:53
Medlem
Den dagen man blir nerskjuten för klotter. haha shit knas
Citera
2015-11-27, 00:36
Medlem
swapzs avatar
Efter helkvälls bombing och annat (vi förstörde massa rutor osv och slog sönder, ja jag vet fett löjligt men denna historia utspelar sig nä vi var 14-15) Som sagt jag och några polare var ute och röjde när kvällen rör sig mot sitt slut och vi är utanför min polare hus och alla tänker dra hem.

Så får vi en ide att göra en sista grej, så min polare letar upp någon brandfarlig vätska i sitt garage och vi drar till en skola. Efter att tagat och tagit sönder massa rutor börjar vi välta ner massa soptunnor i en stor grop precis utanför skolan(Det var för dem la rör eller något)
När allt e nerslängt där häller min polare ut vätskan och tänder på och det blir värsta brasan som ett majbål.

Detta utspelar sig i ett villaområde precis vid skolan.
Just när han tänt på dyker en polispike upp och vi trampar allt vad vi kan på cyklarna med snuten precis bakom till vi kommer till en bom och dem kan inte fortsätta med bilen.
Kastar cyklarna och springer då dem är precis bakom. En taxi ser vad som händer och stannar och chafören hoppar på min polare medan vi andra springer och gömmer oss i massa trädgårdar. Ligger och trycker i några buskar när jag hör min polare som torskat blir utskälld av poliserna, haha.
Sen ser jag någon lysa med ficklampa påväg mot mig så jag hoppar över till nästa trädgård och springer. Alla kom undan utom en och utredningen lades ner för han så slutet gott allting gott
Citera
2015-11-27, 10:12
Medlem
HoodGoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Efter helkvälls bombing och annat (vi förstörde massa rutor osv och slog sönder, ja jag vet fett löjligt men denna historia utspelar sig nä vi var 14-15) Som sagt jag och några polare var ute och röjde när kvällen rör sig mot sitt slut och vi är utanför min polare hus och alla tänker dra hem.

Så får vi en ide att göra en sista grej, så min polare letar upp någon brandfarlig vätska i sitt garage och vi drar till en skola. Efter att tagat och tagit sönder massa rutor börjar vi välta ner massa soptunnor i en stor grop precis utanför skolan(Det var för dem la rör eller något)
När allt e nerslängt där häller min polare ut vätskan och tänder på och det blir värsta brasan som ett majbål.

Detta utspelar sig i ett villaområde precis vid skolan.
Just när han tänt på dyker en polispike upp och vi trampar allt vad vi kan på cyklarna med snuten precis bakom till vi kommer till en bom och dem kan inte fortsätta med bilen.
Kastar cyklarna och springer då dem är precis bakom. En taxi ser vad som händer och stannar och chafören hoppar på min polare medan vi andra springer och gömmer oss i massa trädgårdar. Ligger och trycker i några buskar när jag hör min polare som torskat blir utskälld av poliserna, haha.
Sen ser jag någon lysa med ficklampa påväg mot mig så jag hoppar över till nästa trädgård och springer. Alla kom undan utom en och utredningen lades ner för han så slutet gott allting gott

Jävla ungar
Citera
2015-11-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
finns en gammal skyttebanan i hemstaden min. den har varit övergiven i flera år, och ett fame hade växt fram bakom ena vallgraven. jag gick dit för att lägga en liten pjäsare och tänkte att det var hur lugnt som helst. fram till vallgraven. laddar cans. drar första streck.

*boom* ett skott tar plötsligt i vallgraven ungefär 2 meter från mig, 20 cm över mitt huvud. jag flyger ner medan skott nr 2 tar i ungefär exakt där jag stod. skotten fortsätter och jag har total panik och tror att någon vardagshjälte/polis tröttnat så mycket på klotter att mina dagar är räknade. de slutar skjuta för att ladda om jag springer ut och upp i skogen med två stycken gubbar skrikandes efter mig.

googlingar väl hemma berättade för mig att en raggarklubb i stan har köpt upp skyttebanan och att de brukar ha gatherings vid 14-tiden på söndagar, vilket var exakt tidpunkt för denna incident. nära ögat.

Haha har ett liknande läge i min hemstad. Vilket också sägs vara polisens favoritplats för att rasta hundarna också.
Citera
2015-11-27, 13:16
Medlem
Va ute mitt på dagen för att måla min första piece. Efter en halv timme vid ett vattentorn så går en pappa förbi med en barnvagn och lägger märke till mig. Jag bryr mig inte och fortsätter då ingen annan har sett mig. Dagen efter går jag ditt för att fota lite och ser att någon jävel har gått över min piece med någon ful jävla tag. Jag är 110% säker att det var den där farsan då han var den enda som såg mig.
Citera
2015-11-29, 14:42
Medlem
Lundmark.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Va ute mitt på dagen för att måla min första piece. Efter en halv timme vid ett vattentorn så går en pappa förbi med en barnvagn och lägger märke till mig. Jag bryr mig inte och fortsätter då ingen annan har sett mig. Dagen efter går jag ditt för att fota lite och ser att någon jävel har gått över min piece med någon ful jävla tag. Jag är 110% säker att det var den där farsan då han var den enda som såg mig.
Du inser väl att bara för att ingen såg dig betyder det inte att ingen skulle gå över dig va?
Citera
2015-11-29, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundmark.
Du inser väl att bara för att ingen såg dig betyder det inte att ingen skulle gå över dig va?
det var ett ganska gömt ställe som inte är en populär plats att måla på
Citera
2015-11-29, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
...

Vad fan har det här med att vara ute och måla att göra, förutom att du kort nämner att ni hade bombat under kvällen?

Synd att ni inte torskade allihopa, och hoppas att din polare fick ett straff utan dess like.
Citera
2015-11-30, 17:06
Medlem
Har en historia från helgen faktiskt. Jag och en polare var vid ghetto-sidan av stan. Vi hade med oss lite cans och bestämmde oss för att bomba en hel betong-byggnad med massa stora tags, trötta som vi var började vi göra våra fula tags, sen när jag håller på att fylla i min throwup så svänger det in en bil med en massa araber, vi blir självklart nojjiga för dom lät inte glada att vi klottrade i deras "hood" så vi springer med våra skakande cans (ni vet detdär ljudet) Sen när vi är hemma hos min kompis igen så märkte jag att jag drog en blöt-diarrè-fis när vi var på våran rampage.

Citera
2015-12-05, 09:49
Medlem
MaryGoores avatar
Whokkey. Skall ta en story om när jag var ruggigt nära torskning.
Förvisso bajsade jag varken på mej eller blev beskjuten, men jag hoppas den kan vara underhållande trots det!
Det var 2012 och jag hade bestämt mej för att den där superfrestande väggen alldeles nära min bostad bara SKULLE målas till slut. Problemet var att väggen låg i anslutning till en skola mitt inne i ett bostadsområde, så att göra något stealth-projekt och tro att man skulle komma undan var helt uteslutet. Enda alternativet var att äta ett par kilo is och bara köra och hålla god min.
Sagt och gjort. En solig helgförmiddag tar jag ryggan med burkar, ett stort spann rollfärg, roller, skaft och stege och beger mej ner till väggen. Rollar väggen och allt är cool. Börjar spraya och hälsar glatt på alla som går förbi. Ni vet, "jag är inte ett dugg undvikande så uppenbarligen har jag lov att göra detta" hälsningen. En äldre dam blir lite bestört och undrar vad jag tar mej till men jag försäkrar att jag givetvis inte kunde stå här och klottra hur som haver mitt på dan om jag inte hade fått lov!

Gissar att jag hade målat i typ 1,5 timme och var nästan klar när en bil kör in och parkerar på skolområdet, och ut kliver en man som jag känner igen som anställd på skolan. Dock så är han liksom "bakom" väggen och trots att vi ser varandra så bör han inte kunna se vad jag håller på med så jag tycker att jag kan köra klart.
Nästa gång jag tittar bort har han såklart fått upp sin mobil och står och ringer istället för att gå in.
Då slår det mej att det är helg och att han förmodligen dykt upp för att någon i grannskapet kontaktat skolan för att försäkra sej om att dom sanktionerat målningen?

Jag är så gott som klar och bestämmer mej för att det är hög tid att pysa iväg lite "diskret". Så diskret man blir med jätterygga, roller på skaft, färgspann och stege. Som sagt bodde jag själv alldeles nära och det var snudd på att man såg min port från platsen, så jag fintar lite åt andra hållet och sneddar över en annan gård, kutar lite snabbt över en väg och rakt in i min port.
Jag går upp ett plan och tittar ut genom fönstret i trapphuset och då kommer dom.
Polisbussen kommer farandes på vägen jag just korsat och stannar utanför min port.

Givetvis har dom sett mej kila över vägen med stegar och skit och sett vart jag gått in. Knull också!
Försöker inte ens springa upp i lägenheten för att röja undan något, dom är ju liksom redan här. Jag är stekt som en strömming!
Men då är det som att jag vinner på triss för "plötsligt händer det"! Bussen kör istället in mittemot på gården jag fintat över! Antar att skolmannen följt mej dit och sagt till polisen att jag fanns där!
Phew!!

Har inte kört några fler "flera timmar mitt bland folk mitt på dagen" projekt sen dess.
Citera
2015-12-09, 17:30
Medlem
(Om du läser detta så hoppas du klarade dig...)

Att bomba är kul eller hur?, att bomba med spray färg inne på en toalett fullt med folk som fixar frillan är kanske lite vågat och onödigt men jag kunde fan inte låta bli.

The story goes like this....

Stenad,bäng,wasted you name it så infinner jag mig på en nattklubb och det är fullpackat med folk (det är drag och alla är som zombies..) innan jag satte min fot på nattklubben så hade jag lekt lite med svart färg på vägen dit och valet av cap var självklart FAT. Hur som helst så måste jag bli av med burken som ligger fint i byxbenet för jag känner att jag måste haffa något på klubben innan dom stänger så självklart vill jag tömma denna burk (halv full) inne på toaletten. Och nu snackar jag inte om något fegis-bås där jag kan låsa in mig utan detta är direkt inne på toaletten där alla står.

Tjena grabbar! skriker jag...

och bokstavligen våldtar varenda centimeter av väggarna där inne. Hade det varit röd färg så hade det sett ut som någon hade gått loss med motorsåg där inne.. när jag börjar bli nöjd så måste jag göra mig av med det materiella bevisat och tanken var att gå ut och ta ett bloss fort som fan och kasta skiten i vattnet...

Men då....

ey! fan... får jag prova?

eftersom jag inte litar på någon börjar jag torka av burken och ger den till denna person och säger.. du fick den inte av mig ight?... jag ger honom burken och sedan går jag ut. Öppnar dörren och går 10-15 meter och möts av en svarm av ordningsvakter som rusar mot toaletten. Jag vänder inte på huvudet utan går mot utgången sedan runt ett hörn... sen lägger jag benen på ryggen.

sen kan vi ju börja spekulera vad som hände efter det.. för personen lär ha stått med min burk och bombat när dom SWAT SPARKADE IN DÖRREN.

Cheers!
Citera
2015-12-09, 20:02
Medlem
Skarpsyntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araw
(Om du läser detta så hoppas du klarade dig...)

Att bomba är kul eller hur?, att bomba med spray färg inne på en toalett fullt med folk som fixar frillan är kanske lite vågat och onödigt men jag kunde fan inte låta bli.

The story goes like this....

Stenad,bäng,wasted you name it så infinner jag mig på en nattklubb och det är fullpackat med folk (det är drag och alla är som zombies..) innan jag satte min fot på nattklubben så hade jag lekt lite med svart färg på vägen dit och valet av cap var självklart FAT. Hur som helst så måste jag bli av med burken som ligger fint i byxbenet för jag känner att jag måste haffa något på klubben innan dom stänger så självklart vill jag tömma denna burk (halv full) inne på toaletten. Och nu snackar jag inte om något fegis-bås där jag kan låsa in mig utan detta är direkt inne på toaletten där alla står.

Tjena grabbar! skriker jag...

och bokstavligen våldtar varenda centimeter av väggarna där inne. Hade det varit röd färg så hade det sett ut som någon hade gått loss med motorsåg där inne.. när jag börjar bli nöjd så måste jag göra mig av med det materiella bevisat och tanken var att gå ut och ta ett bloss fort som fan och kasta skiten i vattnet...

Men då....

ey! fan... får jag prova?

eftersom jag inte litar på någon börjar jag torka av burken och ger den till denna person och säger.. du fick den inte av mig ight?... jag ger honom burken och sedan går jag ut. Öppnar dörren och går 10-15 meter och möts av en svarm av ordningsvakter som rusar mot toaletten. Jag vänder inte på huvudet utan går mot utgången sedan runt ett hörn... sen lägger jag benen på ryggen.

sen kan vi ju börja spekulera vad som hände efter det.. för personen lär ha stått med min burk och bombat när dom SWAT SPARKADE IN DÖRREN.

Cheers!

Hahaha klockren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in