inatt för 2 timmar sen skulle jag och en kompis slänga en piece tillsammans i en tunnel i katrineholm, och vi hade fixxat 3 polare som skulle vara knas, så när vi går ner o börjar köra, när har vi kommit halvvägs med piecen, så hör vi hur våra walkietalkies (fett skönt när man slänger pieces på riskiga ställen) börjar spraka för att dom trycker in prat knappen, så hör vi hur några börjar prata med våra kompisar, och dom frågar typ "varför står ni här mitt på en bro?" Håller ni på och busar?" "hur gammla är ni?". när vi sen är klara kommer vi upp för att möta dom, visar det sig att 2 snutbilar hade stannat vid dom och frågat dom massa frågor medans vi var 5 meter under dom exakt och sprayade,
sen har jag en till,
jag och samma kompis som storien innan^^ skulle bomba ett tåg man lagar rälsar med, och vi kör o jag lägger min första piece, (vart otroligt fult) när vi är klara inser jag att mina cans är otroligt kladdiga pga det rann färg ur capen som var trasig, så jag tänker "ähfan, gömmer dom under tåget o hämtar dom sen", 2 timmar efter det så går vi tillbaka, så tittar vi till alla rälsar efterssom tåget stod helt öppet, och det är helt lungt, så jag går fram ensam (han gömde sig vid ett staket 100 meter bort vid en öppen äng, så när jag kommer fram och böjjer mig för att ta cannorna, när jag tittar upp ser jag hur ett till likadant tåg gled in precis bakom det tåget, med 10-20 pers ombord, jag höll på att pissa ner mig så jag springer, och efter jag kommit under staketet, hör vi hur 3 hundar börja skälla, vi tror att det är bengen, så vi springer jag slänger in min väska under en taxi som var avstängd, springer iväg och gömmer oss hos mig, sen taggar vi tillbaka för att hämta min väska, när vi kommer tillbaka så har taxin flyttat sig o väskan ligger intill huset brevid, med en lapp, "jag beslag tog inte väskan, pga att jag gillar streetart, mvh ****** taxi"
fyfan vad vi garvade!