2012-12-28, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Var det ordningsvakter eller?

Nee, homofob vakter
Citera
2012-12-28, 02:21
Medlem
inatt för 2 timmar sen skulle jag och en kompis slänga en piece tillsammans i en tunnel i katrineholm, och vi hade fixxat 3 polare som skulle vara knas, så när vi går ner o börjar köra, när har vi kommit halvvägs med piecen, så hör vi hur våra walkietalkies (fett skönt när man slänger pieces på riskiga ställen) börjar spraka för att dom trycker in prat knappen, så hör vi hur några börjar prata med våra kompisar, och dom frågar typ "varför står ni här mitt på en bro?" Håller ni på och busar?" "hur gammla är ni?". när vi sen är klara kommer vi upp för att möta dom, visar det sig att 2 snutbilar hade stannat vid dom och frågat dom massa frågor medans vi var 5 meter under dom exakt och sprayade,

sen har jag en till,

jag och samma kompis som storien innan^^ skulle bomba ett tåg man lagar rälsar med, och vi kör o jag lägger min första piece, (vart otroligt fult) när vi är klara inser jag att mina cans är otroligt kladdiga pga det rann färg ur capen som var trasig, så jag tänker "ähfan, gömmer dom under tåget o hämtar dom sen", 2 timmar efter det så går vi tillbaka, så tittar vi till alla rälsar efterssom tåget stod helt öppet, och det är helt lungt, så jag går fram ensam (han gömde sig vid ett staket 100 meter bort vid en öppen äng, så när jag kommer fram och böjjer mig för att ta cannorna, när jag tittar upp ser jag hur ett till likadant tåg gled in precis bakom det tåget, med 10-20 pers ombord, jag höll på att pissa ner mig så jag springer, och efter jag kommit under staketet, hör vi hur 3 hundar börja skälla, vi tror att det är bengen, så vi springer jag slänger in min väska under en taxi som var avstängd, springer iväg och gömmer oss hos mig, sen taggar vi tillbaka för att hämta min väska, när vi kommer tillbaka så har taxin flyttat sig o väskan ligger intill huset brevid, med en lapp, "jag beslag tog inte väskan, pga att jag gillar streetart, mvh ****** taxi"

fyfan vad vi garvade!
Citera
2012-12-28, 03:52
Medlem
HuggaKidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dexaza
Nee, homofob vakter

Var det därför han flippade på er? För att han var homofob? .. Du förstår inte vad du just sa kanske? Haha..
Citera
2012-12-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Var det ordningsvakter eller?

Kupongsvakter, ja. Inge drag i dem alls!
Citera
2012-12-29, 00:15
Medlem
NR-40s avatar
En homofob är någon som avskyr bögar, alltså vakter som vaktar ifrån bögar? Aha, han kanske menar att ni är bögar? Möjligtvis
Citera
2012-12-29, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrianoo
Hahahaha ja du, det låter som du är stenhård! 7 månader senare så är det lugnt!!

Jajamen, för man vill ju hamna i registret, dumfan
Citera
2012-12-29, 10:57
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrianoo
Kupongsvakter, ja. Inge drag i dem alls!
Haha. Min emorma kompis som springer lika fort som en snigel kom undan en jakt i Karlberg från två av såna vakter när polaren hade cirka 2 meter försprång. 50 meter orkade väktarna.
Citera
2013-01-01, 12:06
Medlem
muntiis avatar
Inatt påväg hem ifrån nyårsfesten runt kl.3 så skulle jag gå hem pga att jag tappat plånboken. Tänkte att jag skulle bomba lite så jag körde ett elskåp och en busshållplats. Det regnade så jag hade luva på mig och då hörde jag inte så bra dels pågrund av luvan och mitt onyktra tillstånd. Bombade klart hållplatsen och fortsatte gå hemåt. Ungefär 50 meter därifrån drog jag en tag på någon sorts bom och självklart utan att titta mig omkring. Precis när jag är klar hör jag snabba steg bakom mig och nån gubbe hade fått syn på mig. Tog till löpet och sprang så snabbt jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag besitter inte heller den bästa konditionen så jag va tvungen att springa upp i en skog och gömma mig och där kom flög magsäckens innehåll upp och sedan gick jag hem och sov på soffan...
Citera
2013-01-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Inatt påväg hem ifrån nyårsfesten runt kl.3 så skulle jag gå hem pga att jag tappat plånboken. Tänkte att jag skulle bomba lite så jag körde ett elskåp och en busshållplats. Det regnade så jag hade luva på mig och då hörde jag inte så bra dels pågrund av luvan och mitt onyktra tillstånd. Bombade klart hållplatsen och fortsatte gå hemåt. Ungefär 50 meter därifrån drog jag en tag på någon sorts bom och självklart utan att titta mig omkring. Precis när jag är klar hör jag snabba steg bakom mig och nån gubbe hade fått syn på mig. Tog till löpet och sprang så snabbt jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag besitter inte heller den bästa konditionen så jag va tvungen att springa upp i en skog och gömma mig och där kom flög magsäckens innehåll upp och sedan gick jag hem och sov på soffan...

Gott nytt år!
Citera
2013-01-01, 15:11
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cracraa
Gott nytt år!
Detsamma mannen
Citera
2013-01-04, 17:29
Medlem
Jag och polare var bare ute och tagade med våra sqeezers. Klockan var inte så mycket runt 8-9 på kvällen. Vi ska sedan ner på stan, till donken för att köpa lite mat där vi träffar på 2 polare som också lirar. Dom hade cans i sina väskor och var toktaggade. Jag och min kompis drog hem och hämta våra cans sedan möttes vi vid donken igen. Klockan började närma sig 10-11. Vi gick ner mot en sportanläggning som är öppen dygnet runt för att man ska kunna gå igen där. Det finns mycket där inne hockeyhall, fotbollsarena (inte så stor dock) bandyarena och hockeyrink. Vi gick in där börja köra massa tags på läktaren vid fotbollsplan och reklamskyltar runt om, ja allt som gick att köra på. Vi hade inte tänkt att bomba hela skiten med det blev så när vi var 4st med cans. När vi stod och sprejade tänkte ingen av oss att kolla runt lite förutom jag som kollade lite då och då. Jag såg några gå ut geneom omklädningsrummen vid hockeyrinken men dom verkade inte se oss. Sedan drog vi där ifrån och gick hem. Det var på en lördag vi gjorde det här. På måndagen kollade jag i lokaltidningen vilket jag gör varje morgon, då hade de tagit runt 10 bilder och lagt in i tidningen och skrivit en hel jävla sida om det. Som på efterlyst stod det, har ni sätt nåt eller känner ni igen tagsen så hör av er till polisen dom här ska åka fast. Det var även uppe på online-tidningen och folk kommenterade att dom ska fast blablabla. Vi blev nojiga de första dagarna att vi skulle åka fast för det finns lite folk som vet om våra tags. Men det var kolugnt. Nu på efterhand är det bara bra att få vara med i tidnigen sådär för vi fick sån jävla uppmärksamhet!
Citera
2013-01-04, 18:47
Medlem
Besses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cen
Jag och polare var bare ute och tagade med våra sqeezers. Klockan var inte så mycket runt 8-9 på kvällen. Vi ska sedan ner på stan, till donken för att köpa lite mat där vi träffar på 2 polare som också lirar. Dom hade cans i sina väskor och var toktaggade. Jag och min kompis drog hem och hämta våra cans sedan möttes vi vid donken igen. Klockan började närma sig 10-11. Vi gick ner mot en sportanläggning som är öppen dygnet runt för att man ska kunna gå igen där. Det finns mycket där inne hockeyhall, fotbollsarena (inte så stor dock) bandyarena och hockeyrink. Vi gick in där börja köra massa tags på läktaren vid fotbollsplan och reklamskyltar runt om, ja allt som gick att köra på. Vi hade inte tänkt att bomba hela skiten med det blev så när vi var 4st med cans. När vi stod och sprejade tänkte ingen av oss att kolla runt lite förutom jag som kollade lite då och då. Jag såg några gå ut geneom omklädningsrummen vid hockeyrinken men dom verkade inte se oss. Sedan drog vi där ifrån och gick hem. Det var på en lördag vi gjorde det här. På måndagen kollade jag i lokaltidningen vilket jag gör varje morgon, då hade de tagit runt 10 bilder och lagt in i tidningen och skrivit en hel jävla sida om det. Som på efterlyst stod det, har ni sätt nåt eller känner ni igen tagsen så hör av er till polisen dom här ska åka fast. Det var även uppe på online-tidningen och folk kommenterade att dom ska fast blablabla. Vi blev nojiga de första dagarna att vi skulle åka fast för det finns lite folk som vet om våra tags. Men det var kolugnt. Nu på efterhand är det bara bra att få vara med i tidnigen sådär för vi fick sån jävla uppmärksamhet!
har ni länk till tidningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in