2014-01-25, 17:38
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samadaga
hur kan sub skada kropp och hjärna? Worst case scenario alltså..... Om jag äter sub dagligen i tio år så ändras/skadas hjärnan ?! Reseptorerna...

Jag tror inte det skadar hjärnan, vet ju folk som gått i programmet 8-10 år och dom är som vanligt men sök på internet det kanske finns någon undersökning där dom har kollat på skador efter långvarigt bruk av sub.
Citera
2014-01-25, 17:49
Medlem
cmc.88s avatar
kört ca 8 mg i veckan i 8 veckor nu, så nu ska ja ska ja lägga av med det?

tog de sista för snart 3 dagar sen =) imorn är jag inne på dag 3 å lite plus timmar =)

just nu känns allt okej =) klart man är sugen, men AT, kommer de komma snart?

tacksam för svar!
Citera
2014-01-25, 18:21
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmc.88
kört ca 8 mg i veckan i 8 veckor nu, så nu ska ja ska ja lägga av med det?

tog de sista för snart 3 dagar sen =) imorn är jag inne på dag 3 å lite plus timmar =)

just nu känns allt okej =) klart man är sugen, men AT, kommer de komma snart?

tacksam för svar!

Har du kört 8 veckor så kommer du ganska säkert få AT, på sub så sätter AT:n igång som värst dag 3 eftersom den har så lång halveringstid. Så imorgon kommer det nog bli värre, om du kan fixa lyrica så hjälper det faktiskt väldigt bra och loperamid ska ju funka bra enligt andra men jag själv har aldrig testat det.
Citera
2014-01-25, 18:31
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Har du kört 8 veckor så kommer du ganska säkert få AT, på sub så sätter AT:n igång som värst dag 3 eftersom den har så lång halveringstid. Så imorgon kommer det nog bli värre, om du kan fixa lyrica så hjälper det faktiskt väldigt bra och loperamid ska ju funka bra enligt andra men jag själv har aldrig testat det.

fy fan asså!

aa jag har ju haft at på benzo och oxy innan! å aa de va ju inge kul kan ja ju säga!

men fan de är bara härda ut =)

jag har lite annat smått å gott! så de ska nog ordna sig =)

de är värt att ta pauser asså!

ja va liksom upp på 2-3-mg för att få ett rus, innan kunde ja få rus å gotta mig på 0.5-1 mg, hur länge behöver jag vänta nu å ha ett uppehåll tills ja kan köra dessa doser på 0.5 igen =)?

Mvh
Citera
2014-01-26, 14:14
Bannlyst
Citat:
fy fan asså!

aa jag har ju haft at på benzo och oxy innan! å aa de va ju inge kul kan ja ju säga!

men fan de är bara härda ut =)

jag har lite annat smått å gott! så de ska nog ordna sig =)

de är värt att ta pauser asså!

ja va liksom upp på 2-3-mg för att få ett rus, innan kunde ja få rus å gotta mig på 0.5-1 mg, hur länge behöver jag vänta nu å ha ett uppehåll tills ja kan köra dessa doser på 0.5 igen =)?

Mvh

Tänk dig jag då..Som ätit sub i snart 9år..Vilken äcklig at jag ser framn emot den dagen jag slutar,
Citera
2014-01-26, 14:30
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samadaga
Tänk dig jag då..Som ätit sub i snart 9år..Vilken äcklig at jag ser framn emot den dagen jag slutar,

Men går du i programmet eller köper du svart? Och vilka doser ligger du på om dagen?
Citera
2014-01-26, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Leder detta till att även toleransnivån sänks?

Nej. Toleransen är svår att få ned på sub. Du får hålla upp månader, eller kanske t o m något år om det verkligen ska märkas om du har gått rätt länge dagligen.
Citera
2014-01-26, 21:41
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
Nej. Toleransen är svår att få ned på sub. Du får hålla upp månader, eller kanske t o m något år om det verkligen ska märkas om du har gått rätt länge dagligen.

shit tar de sån tid ? damn
Citera
2014-01-27, 13:09
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
shit tar de sån tid ? damn

Ja har man en gång missbrukat sub så är det svårt att få ner toleransen till noll, men självklart får du ett rus om du tar om 1-2 månader men det är ju inte i närheten av vad man får i början.
Citera
2014-01-27, 13:17
Medlem
pumathemans avatar
Jag undrar är en tändsticka lika lång som 1 mg lina?
Citera
2014-01-27, 14:04
Medlem
cmc.88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumatheman
Jag undrar är en tändsticka lika lång som 1 mg lina?

hahahahaha

de e la bara mäta
Citera
2014-01-27, 20:15
Medlem
SHGs avatar
Någon som har koll på hur det ser ut med sub i Ljusdal eller i Bollnästrakten?? Finns det ens sub här uppe?? Någon??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in