Citat:
Ursprungligen postat av
elmerengue
rhymenocenos:
Med lite röka sover jag väldigt bra på bup men även utan. Om du däremot har lyrica-at så är den garanterat boven i dramat. Låt det gå några dagar så ska nog sömnen börja bli bättre igen utan lyrica. Körde ett race med lyrica i en vecka tidigare i somras och när jag fick slut tog jag sub och de första två dygnen sov jag knappt alls, mest nodd och drömmar. Sen köpte jag nytt röka och då försvann problemen.
Sen tror jag inte alls det är enkelt att OD:a på sub, det taket är ganska högt i jämförelse med starkare opiater. Däremot om du blandar med alkohol så. Med lyrica eller cannabis är det däremot helt lugnt. Om du oroar dig för spyor i sömnen så undvik att lägga dig och somna på rygg. Kan inte tro att man rör sig särskilt mycket i sömnen när man är sänkt så därför är givetvis sido -eller magläge de bästa alternativen om du nojar över spyor i sömnen. Ganska så säker på att även cannabis minskar risken för spyor, åtminstone om du är relativt van med drogen då jag tycker den förebygger just olika magbesvär. Förövrigt så fungerar postafen klockrent mot opiillamående som du säkert redan läst.
Tack för ett komplett svar! Jo, Lyrican är garanterat boven vad gäller sömnen. Det är så det är de första dagarna...
Angående illamående så har jag propavan här hemma. Fyller de samma funktion? Jag hade tänkt att ta dem ikväll för att både hjälpa mig sova och hålla undan eventuellt illamåennde.
Alltså, jag kan fan inte avgöra om jag sover eller inte! Jag lägger mig när jag är i noddstadiet och så blir jag ganska fort mer och mer avslappnad. Tillslut börjar jag nästan drömma, men jag är såpass vaken att jag är medveten om att jag vrider och vänder på mig, kliar mig emellanåt, osv. Och samtidigt så har jag vad jag uppfattar som drömmar... Riktigt konstiga sådana - mycket färgstarkare än vanliga drömmar; mer action packade. Som en film, ungefär. Kan det vara någon gränssömn eller nått? Känner ni andra igen detta? Så jäkla bizarrt är det, haha!