2014-07-23, 13:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Kan man bli så jävla skev så att man inte vaknar när man spyr?Det finns väl ett tak för hur hög man kan bli? Jag blandar givetvis inte med benso eller alkohol.

Jo absolut men då är det oftast andra substanser inblandat.
Citera
2014-07-23, 15:00
Medlem
KringExs avatar
Vilken benso tycker ni är skönast att blanda buprenorfin med ?
Citera
2014-07-23, 15:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx

Ikto, no doubt.
Citera
2014-07-23, 15:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ikto, no doubt.

Tycker jag med. "Sämst" är att blanda med Xanor. Blir inge lyckat, tycker jag :P
Citera
2014-07-23, 16:40
Medlem
elmerengues avatar
rhymenocenos:

Med lite röka sover jag väldigt bra på bup men även utan. Om du däremot har lyrica-at så är den garanterat boven i dramat. Låt det gå några dagar så ska nog sömnen börja bli bättre igen utan lyrica. Körde ett race med lyrica i en vecka tidigare i somras och när jag fick slut tog jag sub och de första två dygnen sov jag knappt alls, mest nodd och drömmar. Sen köpte jag nytt röka och då försvann problemen.

Sen tror jag inte alls det är enkelt att OD:a på sub, det taket är ganska högt i jämförelse med starkare opiater. Däremot om du blandar med alkohol så. Med lyrica eller cannabis är det däremot helt lugnt. Om du oroar dig för spyor i sömnen så undvik att lägga dig och somna på rygg. Kan inte tro att man rör sig särskilt mycket i sömnen när man är sänkt så därför är givetvis sido -eller magläge de bästa alternativen om du nojar över spyor i sömnen. Ganska så säker på att även cannabis minskar risken för spyor, åtminstone om du är relativt van med drogen då jag tycker den förebygger just olika magbesvär. Förövrigt så fungerar postafen klockrent mot opiillamående som du säkert redan läst.
Citera
2014-07-23, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Diazepam eller Klonazepam. Eller Midazolam! Då är man i himmelriket.
Citera
2014-07-23, 18:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Diazepam eller Klonazepam. Eller Midazolam! Då är man i himmelriket.

Midazolam fungerar ju bara IV, oralt är det som att ta ett sockerpiller.
Citera
2014-07-23, 18:42
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Brukar aldrig må illa på sub, mina pupiller blir knappt mindre, absolut inga knappnålspupiller och jag har aldrig noddat. Blir heller inte förstoppad, blir mer förstoppad av 8 citodon.

Låter det som jag tar en för liten dos?
Ingen eufori att tala om, men helt klart påverkad.
Nu var det länge sedan men har tagit mellan 0,5-1,2mg/dag de gånger jag provat.
Citera
2014-07-23, 18:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Brukar aldrig må illa på sub, mina pupiller blir knappt mindre, absolut inga knappnålspupiller och jag har aldrig noddat. Blir heller inte förstoppad, blir mer förstoppad av 8 citodon.

Låter det som jag tar en för liten dos?
Ingen eufori att tala om, men helt klart påverkad.
Nu var det länge sedan men har tagit mellan 0,5-1,2mg/dag de gånger jag provat.

Ja du tar en för liten dos, kör på med 2 mg nästa gång o återkom.
Senast redigerad av Slingshot 2014-07-23 kl. 18:49.
Citera
2014-07-23, 19:08
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
rhymenocenos:

Med lite röka sover jag väldigt bra på bup men även utan. Om du däremot har lyrica-at så är den garanterat boven i dramat. Låt det gå några dagar så ska nog sömnen börja bli bättre igen utan lyrica. Körde ett race med lyrica i en vecka tidigare i somras och när jag fick slut tog jag sub och de första två dygnen sov jag knappt alls, mest nodd och drömmar. Sen köpte jag nytt röka och då försvann problemen.

Sen tror jag inte alls det är enkelt att OD:a på sub, det taket är ganska högt i jämförelse med starkare opiater. Däremot om du blandar med alkohol så. Med lyrica eller cannabis är det däremot helt lugnt. Om du oroar dig för spyor i sömnen så undvik att lägga dig och somna på rygg. Kan inte tro att man rör sig särskilt mycket i sömnen när man är sänkt så därför är givetvis sido -eller magläge de bästa alternativen om du nojar över spyor i sömnen. Ganska så säker på att även cannabis minskar risken för spyor, åtminstone om du är relativt van med drogen då jag tycker den förebygger just olika magbesvär. Förövrigt så fungerar postafen klockrent mot opiillamående som du säkert redan läst.

Tack för ett komplett svar! Jo, Lyrican är garanterat boven vad gäller sömnen. Det är så det är de första dagarna...

Angående illamående så har jag propavan här hemma. Fyller de samma funktion? Jag hade tänkt att ta dem ikväll för att både hjälpa mig sova och hålla undan eventuellt illamåennde.

Alltså, jag kan fan inte avgöra om jag sover eller inte! Jag lägger mig när jag är i noddstadiet och så blir jag ganska fort mer och mer avslappnad. Tillslut börjar jag nästan drömma, men jag är såpass vaken att jag är medveten om att jag vrider och vänder på mig, kliar mig emellanåt, osv. Och samtidigt så har jag vad jag uppfattar som drömmar... Riktigt konstiga sådana - mycket färgstarkare än vanliga drömmar; mer action packade. Som en film, ungefär. Kan det vara någon gränssömn eller nått? Känner ni andra igen detta? Så jäkla bizarrt är det, haha!
Citera
2014-07-23, 20:31
Medlem
twisterellas avatar
Jag har provat Sub för första gången nu ikväll, sammanlagt ca 2mg och 1mg Xanor. Känner mig inte så påverkad som jag kanske hade trott, men är i alla fall avslappnad på ett väldigt skönt sätt.

Nu undrar jag om det skulle kunna vara en idé att ta samma dos på jobbet? Jag ska tillbaka dit på måndag efter semestern och har sådan oerhörd ångest inför det p.g.a. att jag har social fobi. Är det nån som brukar ta Sub på jobbet ibland? Små pupiller är det väl inte någon som tänker på att man har? Jag hade alltså inte tänkt ta det varje dag, utan måndag och tisdag kanske när det kommer kännas som jobbigast.
Citera
2014-07-23, 20:52
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterella
Jag har provat Sub för första gången nu ikväll, sammanlagt ca 2mg och 1mg Xanor. Känner mig inte så påverkad som jag kanske hade trott, men är i alla fall avslappnad på ett väldigt skönt sätt.

Nu undrar jag om det skulle kunna vara en idé att ta samma dos på jobbet? Jag ska tillbaka dit på måndag efter semestern och har sådan oerhörd ångest inför det p.g.a. att jag har social fobi. Är det nån som brukar ta Sub på jobbet ibland? Små pupiller är det väl inte någon som tänker på att man har? Jag hade alltså inte tänkt ta det varje dag, utan måndag och tisdag kanske när det kommer kännas som jobbigast.

Jag har haft väldigt mycket energi de senaste två dagarna, m.h.a. buprenorfin. Jag är grön som dig och har legat på ungefär 2mg per dag. Det har inte varit svårt för mig att ta itu med trädgårdsarbete och så vidare.

Men samtidigt kan jag tycka att jobbet kanske inte är det lämpligaste stället att vara påverkad på. Just det där med pupillerna är ju ett ganska tydligt tecken (tycker jag då, när jag ser mig själv i spegeln).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in