2013-07-26, 18:37
Medlem
SexyBieber69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Ja 2 mg är mycket mindre än 8 mg! varför fick du dom nersmulade? han kanske har blandat ut för att lura dig men du känner ju ändå av det så då kanske du fick 2 mg men jag fattar inte varför han som sålde det skulle krossa det.

Det kom med posten så risken finns ju att dom förstördes på vägen till min brevlåda. Skulle få 4 st men dock tyckte jag det var väldigt lite smulor.

Ska inspektera bitarna nogrannare nu och skicka ett argt mail till min postkran ifall jag fått alldeles för lite.
Citera
2013-07-26, 20:32
Medlem
Har skickat och fått skickat till mig en del och aldrig har det hänt att tabletter har smulats ner helt, kanske så att den bryts av misstag men inte så att det blir rent pulver. Jag ser ingen annan anledning till varför man ska sälja krossade sub annat än om han blåser dig.Fick en gång en helt krossad när jag beställde från en nätkran men köpte inte mer av honom.
Citera
2013-07-26, 22:13
Medlem
SexyBieber69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Har skickat och fått skickat till mig en del och aldrig har det hänt att tabletter har smulats ner helt, kanske så att den bryts av misstag men inte så att det blir rent pulver. Jag ser ingen annan anledning till varför man ska sälja krossade sub annat än om han blåser dig.Fick en gång en helt krossad när jag beställde från en nätkran men köpte inte mer av honom.

Första och sista gången jag stödjer hans verksamhet.

Har dock en till fråga. Ville vara lite kreativ och blandade sub/tjack i en bomb som jag tänkte svälja under ett festligt tillfälle.

Det är ju inte hela världen om subbet inte slår lika hårt som de gör nasalt. Men frågan är om jag kommer känna något alls av subbet? Har provat denna variant IV och det var inte pjokigt kan jag ta och meddela.
Citera
2013-07-27, 08:43
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBieber69

Har dock en till fråga. Ville vara lite kreativ och blandade sub/tjack i en bomb som jag tänkte svälja under ett festligt tillfälle.

Det är ju inte hela världen om subbet inte slår lika hårt som de gör nasalt. Men frågan är om jag kommer känna något alls av subbet? Har provat denna variant IV och det var inte pjokigt kan jag ta och meddela.

Du ska inte svälja subben då kommer du verkligen inte få någon effekt, lägg under tungan om du inte vill ta IV eller nasalt.
Citera
2013-07-27, 14:35
Medlem
Citat:

Man köper ju delvis mediciner i blister osv för att man då vet exakt vad det är. Hade heller inte fortsatt köpa av en som säljer krossade pller.
Citera
2013-07-27, 14:49
Medlem
Citat:

Sub o tjo i en fix alltså, funkade det bra? Sub är ju annars bra efter tjo men har aldrig provat samtidigt..

Någon som har lust att beskriva mer ingåeende? Tar tjoet över subben el vice versa? Proportioner vid eventuell cocktailfirre?

Kola o oxy har jag provat för länge sedan och det var ju störtskönt, men dom har ju lite andra egenskaper så att säga..
Senast redigerad av yxan 2013-07-27 kl. 15:01.
Citera
2013-07-27, 17:45
Medlem
SexyBieber69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Sub o tjo i en fix alltså, funkade det bra? Sub är ju annars bra efter tjo men har aldrig provat samtidigt..

Någon som har lust att beskriva mer ingåeende? Tar tjoet över subben el vice versa? Proportioner vid eventuell cocktailfirre?

Kola o oxy har jag provat för länge sedan och det var ju störtskönt, men dom har ju lite andra egenskaper så att säga..

Kallade sub/tjack för "Fattigmans 8ball". Tror doseringen är väldigt viktig i just denna kombo så inget tar över de andra. Om det är iv vi snackar om så är en bra nybörjardos 1mg sub per 0,05g tjack.

När jag tog det låg jag och noddade i underbar stämning. Dock inget man bör göra varje dag om man inte har ett hjärta av stål.

Men har fortfarande inte fått svar på min fråga. Får man någon som helst effekt av att svälja sub?
Senast redigerad av SexyBieber69 2013-07-27 kl. 17:50.
Citera
2013-07-27, 19:06
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Kallade sub/tjack för "Fattigmans 8ball". Tror doseringen är väldigt viktig i just denna kombo så inget tar över de andra. Om det är iv vi snackar om så är en bra nybörjardos 1mg sub per 0,05g tjack.

När jag tog det låg jag och noddade i underbar stämning. Dock inget man bör göra varje dag om man inte har ett hjärta av stål.

Men har fortfarande inte fått svar på min fråga. Får man någon som helst effekt av att svälja sub?

nej du ska inte svälja subben då kan du lika väl kasta bort den för så slöseri är det.
Citera
2013-07-27, 21:59
Medlem
SexyBieber69s avatar
Citat:
nej du ska inte svälja subben då kan du lika väl kasta bort den för så slöseri är det.

Är det här något du testat? Har googlat runt och de verkar inte som någon i hela internet testat svälja sub

Har redan tjack och sub inlindat i en bomb så kommer nog oavsett svälja det.
Citera
2013-07-28, 10:25
Medlem
Citat:

Masterior har rätt, att svälja sub är att slösa bort det

Citat:
Har redan tjack och sub inlindat i en bomb så kommer nog oavsett svälja det
Citera
2013-07-28, 12:16
Medlem
SoFarGones avatar
Jag är oxad som en oxe nu och jag fick precis reda på att en liten blatte har Sub för 150kr styck. Kan det vara en blåsning, alltså att dom tryckt ihop verkningslöst pulver? Det kan ju vara värt att blåsa så eftersom att varje pillerenhet är värt så mycket... Ska iallafall köpa en och jag fattar inte det här med antagonister osv. Hur länge behöver jag vänta mellan senaste oxy injektion och en sub?
Citera
2013-07-28, 13:26
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoFarGone
Jag är oxad som en oxe nu och jag fick precis reda på att en liten blatte har Sub för 150kr styck. Kan det vara en blåsning, alltså att dom tryckt ihop verkningslöst pulver? Det kan ju vara värt att blåsa så eftersom att varje pillerenhet är värt så mycket... Ska iallafall köpa en och jag fattar inte det här med antagonister osv. Hur länge behöver jag vänta mellan senaste oxy injektion och en sub?

Opi-torsk much? Nej det behöver inte vara en blåsning, eller det beror ju på var du bor... Men 150 är inte ovanligt.

Edit: Är det inte i blister då? Brukar ju ofta säljas så om det är legit. Annars kan man börja fundera på scam.
Senast redigerad av SwirlyShirley 2013-07-28 kl. 13:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in