2014-12-12, 05:00
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Att ta Suboxone iv med opiater i kroppen är bland det värsta jag varit med om 3 ggr dessutom.. Naloxonet har deffekt intravenöst,tror jag ialf.. Då har du helt rätt!
Aaah missade att det var Subuxone, tänkte inte på naloxonet! My bad..
Citera
2014-12-12, 05:30
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Tror jag inte, bortsett från att man svettas mer och måste tänka på att dricka mycket så fick jag fin utveckling den period jag brukade sub. Att det skulle vara farligt för kroppen kan jag inte tänka mig. Lättare att skada sig, det kommer man inte undan när man tränar med smärtstillande i kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Nej det ska det inte vara. Enda du kan tänka på är ifall du är ovan med träning. Då kan subben maskera din träningsvärk som betyder att du egentligen ska vila upp musklerna. Men om du tränar regelbundet så är det bara att köra på.

Okej bra! Vart lite orolig men kör på som vanligt, har haft ett uppehåll från träningen men börjat igen nu och de känns faktiskt som de går framåt rätt fort ändå. Kör alltid lugnt och distrikta övningar, hellre lättare än för tungt. Märkt att ja inte får lika mycket träningsvärk ja tror de är på grund av suben. Men man känner i musklerna att dem är utmattade. Tack för svar.
Citera
2014-12-12, 14:39
Medlem
Hur förändras hållbarheten om man pulvriserar en 8mg tablett och förvarar i en zip-lock påse? I blister så håller de i några år men förändras det vid den alternativa förvaringen?
Citera
2014-12-12, 17:27
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Hur förändras hållbarheten om man pulvriserar en 8mg tablett och förvarar i en zip-lock påse? I blister så håller de i några år men förändras det vid den alternativa förvaringen?
Håll det på ett torrt och mörkt ställe så borde det hålla längre. Helst lufttätt också.
Citera
2014-12-12, 21:47
Medlem
dunder6s avatar
Dag 1. 4mg
Dag 2. 4-8mg
Dag 3. 4-8mg
Dag 4. 4mg
Dag 5. 2-4mg
Dag 6. 2mg
Dag 7. 0mg

Om man skulle följa detta schema. Tror ni att man skulle kunna tända av på ett behagligt sätt från Heroinet då, har 40st blå valium också men hört att det inte är bra att blanda sub och valium.
Vad tror ni.
Röker 1 till 2 gram brunt per dygn.
Citera
2014-12-12, 22:30
Medlem
Arlorks avatar
Jag har 8mg subutex plus stesolid. Är det tack och gonatt om jag tar 16mg? Plus 20mg stesolid.
Citera
2014-12-12, 23:20
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlork
Jag har 8mg subutex plus stesolid. Är det tack och gonatt om jag tar 16mg? Plus 20mg stesolid.

Beror på vad du har för tolerans när det gäller subutex och benson.. Stesolid-dosen är inte så värst hög men däremot är subdosen det.
Citera
2014-12-13, 00:09
Medlem
fredus avatar
Citat:
Varför vill du ta så mycket sub?
Citera
2014-12-13, 02:58
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Nej det är lugnt, kör hårt! Tråkigt bara sen när du nyktrar till och fattar att du hade fått samma effekt av en fjärdedel av din sub.
Men vissa har väl bättre ställt än andra!
Citera
2014-12-13, 12:22
Medlem
Igår så snortade jag cirka 2 mg Subutex utspritt mellan kl 12-16 typ och sedan rökte jag cirka 0,3g cb i bong runt kl 0.00. Jag blev riktigt bäng kan man säga. Jag satt och halvsov och noddade vid datorn till kl 7 på morgonen, sen gick jag och la mig och sov på riktigt tills nu.

Det konstiga var när jag noddade så var det att jag noddade liksom tvärtom. Istället för att huvudet sjönk ner för att sedan nicka upp, så satt jag med huvudet rakt fram och huvudet kastades bakåt (svårt att förklara riktigt). Någon som varit med om detta? Detta resulterade i nackspärr. Jag har även huvudvärk och allmän värk i hela kroppen. Känner mig fortfarande sub-påverkad.

1. Var det någon risk med dem doserna kombinerat?
2. Hur gör jag för att lindra de värsta "bakis"-symptomen jag har? Benzo?
3. Varje gång jag noddade så (om jag minns rätt) tog jag även ett djupt andetag, som om jag slutat andats på ett tag. Skulle det kunna ha lett till andningsdepression?
Citera
2014-12-13, 14:51
Medlem
Relentless666s avatar
Vad fan äre för fel på mig? Varför får jag inget rus alls av sub? Kände av som fan första, andra och en till gång när köpte en som typ var orange. Jag kan lätt snorta i mig 8 mg utan något händer. Kan grapefrukt boosta? Jag är tveksam, men känns så surt att inte få någon effekt.
Citera
2014-12-13, 16:48
Medlem
who-s avatar
Blir sista dagen med oxycontin idag och tänkte börja med suboxone imorgon kväll. Finns det risk att bli sjuk eller är det bara köra på? Kör inte iv utan enbart nasalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in