Citat:

Ursprungligen postat av 
lampros

Ja, nu är det inte "1984" längre. Det är "Alice i Underlandet".
För övrigt har någon sagt att "2013 is a full moon year, and crazy things happen in a full moon year."
MSM är husorganet i ett dårhus. Invandrarförfattare dissar vithetens representanter, säger att vita ska inte få uttala sig om rasfrågor eftersom vita per definition är rasister och förtryckare. Och vita författare förnekar att vithet ens existerar, "vi är alla människor"... 
Nihilism möter nihilism som sagt: invandrarna i sammanhanget förvägrar vita rätten att existera, de vita i sammanhanget förnekar att raser och etniciteter finns. En negation möter en annan och tar ut varandra. Således: ajöss till MSM. Det är bara medlemstidningen på ett dårhus.

Ja msm är verkligen dårarnas husorgan. Vet du att i Aftonbladet så är 30, 9 procent mindre än 30, 5 procent. Om du inte tror mig läs detta 
blogginlägg av Johan Westerholm. 
	Citat:

Dagens krönika (Aftonbladets Len Mellin. min anm.) är inget undantag från denna regel, att göra allt hon kan för att skriva ner den nuvarande partiledaren Håkan Juholt. Till och råga på allt så har hon även fått den person som levererar grafik till hennes artiklar att skruva bilden så gott det går till socialdemokratins nackdel. Se grafen nedan, enligt Aftonbladet är 30,9 procent mindre än 30,5 procent.

Lögnen är inte per automatik sanningens baksida. Istället handlar det om en förskjutning av verkligheten. En slags astigmatism. Med sitt perverterade synsätt på tillvaron kan kulturmarxister likt en gummistav böja sig och utnyttja själva kraften i de kritiska angrepp som riktas mot deras bisarra verklighetssyn, och sedan svinga tillbaka och därmed vända kritiken mot kritikerna själva. 
Det hela har förfinats till ännu mer fulländning. Jag brukar tala om Schymanmetoden, dvs., att man anklagar någon för en viss företeelse (till exempel härskarteknik), bara för att sedan anse sig ha rätt att använda sig av samma företeelse mot den man anklagar. Detta eftersom man anser sig vara först kränkt. Själva anklagelsen behöver dock inte beläggas med konkret fakta. Om anklagelsen görs av rätt person - en kvinna, en invandrare, en homosexuell osv. – är det bevis nog. Logiken är denna: jag som offer har rätt att slå dig på käften eftersom du ändå skulle ha slagit mig innan jag slog dig. Alltså självförsvar. Ungefär så.