Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Kolla runt lite bland vad unga grabbar laddar upp på Facebook och andra sajter öht taget och du lär hitta hur mycket som helst i samma väg. Och mycket värre. Det bevisar liksom ingenting.
OM de nu begått ett mord tillsammans så kan du väl inte på fult allvar tro att de i så fall skulle sitta och antyda det i facebookposter samtidigt som deras kompis sitter anhållen och de undrar om han tänker tjalla eller inte?
Det är inte alla som är så smarta så att de begriper att det de lägger ut på Facebook även läses av Obama, om man tillåts spetsa till det lite. KJ bekantskapskrets verkar inte tillhöra de vassaste knivarna i lådan, kanske därför delarna av VB kropp verkade vara demolerade som någon uttryckte det, kanske med hjälp av en spade.
Jag är inte övertygad om att någon i KJ spelkrets har med saken att göra, dock har jag avsatt ett par spänn på att så kan vara fallet, går inte att utesluta. Får inte åklagaren ihop storyn med det hon har nu så lär det fattas en eller flera pusselbitar, då är det dags att tänka utanför ramen lite, och en sådan pusselbit kan vara någon i KJ umgängeskrets. Uppenbarligen gillar de vad som skett i och kring det gula huset, musiksmaken talar sitt tydliga språk, och då är de iaf lite mer intressanta än den misstänktes pappa, AN, AB, MB, maffian osv., så tycker jag.