Citat:
Ursprungligen postat av
ME077
@matematiker:
Inlägget (#33552) du citerade är inte mitt. Rubar klippte ut några rader i mitten av ett inlägg jag gjorde, samt la till egen text. Av ngn anledning vill hen inte ändra detta.
Ja jag valde att citera en del av ditt inlägg eftersom det var den delen jag ville kommentera, mitt syfte var alltså det motsatta mot hur det kom ut: jag ville tydliggöra vad jag utgick ifrån i mitt inlägg.
Att jag "la till egen text" var en oundviklig konsekvens av att jag kommenterade ditt inlägg.
Trodde att ditt inlägg skulle bli markerat med en mörk ruta som det brukar bli när man citerar (?), ville inte på något vis försöka baka in mina tokerier i ditt citat.
Är alldeles för kass med det tekniska för att nu kunna omcitera till allt så det blir rätt, kan bara be om ursäkt för det inträffade
OT: svarar först nu eftersom jag tillbringat senaste tiden med den icke rekommendabla sysslan att se filmen War Games (finns på swefilmer), filmen har ju nämnts i tråden (minns inte nu i vilket sammanhang, fanns nämnd på KJ:s FB?).
I alla fall: inte bara svårt att se filmen på rent kvalitetsmässiga grunder, även svårt att se den utan att börja tänka på alla uppgifter som finns i tråden/om KJ: air-softare som skall spela vid gammal militäranläggning, någon som tar livet av en hund, hundar som flås/styckas, en äldre halvsliten cheva-pickup, en kvinna som springer för sitt liv på en öde väg: blir upphunnen och nedstucken med kniv och sedan huggen flera ggr efter döden. OT som sagt.