Citat:
Ursprungligen postat av
GregorGreger
Att det finns diagnos är klart, däremot att diagnosen troligen inte är fullständig, enligt vissa som arbetat inom skolvärlden. Kanske mer än en diagnos.
Citat:
Ursprungligen postat av
Money22
Nån skrev nyss om den omtalade hunden som KJ ägde.Det fanns ett inlägg tidigare om att VB:s mamma hade skrivit på thai om en "helt flådd hund". Min thai är inte vad den borde vara

och både Bing och Google translate är kass.
Nån som vet hur det var med det?
https://www.flashback.org/sp43652626
Det vad jag , och nu har jag vart i Boden med hälsade på en god vän,trodde huset skulle LIGGA öde
men Nejsan så vad det inte, bredvid en väg körde man nästan rakt mot huset, det vad gångstigar upp.Jag trodde huset låg långt ut i skogen..Jag blev lite ställd
och bara ca: 1 km från KJ hem, långsökt att han skulle lägga det så nära sitt eget hem.
Känns lite S.G Shjetne ( Norge saken ) Där hon låg rakt bakom hans jobb ?? Han är inte dömt ännu..
Sen vet varken du eller jag kanske ingen vad KJ visste om VB hade försvunnit,på en gång heller
Det som förundrar mig : Är hur kan en Mamma ha alla hennes konto,på FB skriva lägga ut saker, eller lägga till vänner
Jag tyckte Mamman vad hur konstigt som helst när hon den 7 Maj går in och skriver Lovely girl på VB ..FB sida Kl 15:07, kommenterar hon det inlägget som hon sa i Tidningen att dom gemensamt så , på....Alltså samma dag hon anmäldes försvunnen då.
Har massa bilder och mera ren info hoppas jag nu är innan
Kj alla Sjukdomar, vovven Bi / Homofobi ?????
Tvärtom, så säger faktiskt många bra saker om han med ..jag har blitt mera förvirrad nu än innan
Men jag hävdar bestämt att VB mamma är kontrollfreak.Stenkoll på vad dottern gjorde.
Alla lösenord VB vad 20 skulle fylla 21.
Och hon gillade inga Pojkvänner och definitivt inte KJ alls.Pg Av att dom hade bott ihop vart ihop,och fick flytta hem igen.För VB mamma bestämde det.
Kanske därför hon tog bort han som ex på Fejen,kanske därför hon aldrig skrev allt.Utan mera kryptiskt.well well Det vad m¨VB ,s Mamma som hade ute bilden på en Flådd hund
Suck så lång denna tråd blivit,man hänger inte med alls.