Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Okej jag menade hur du ser på att dom trängs med dig?
Tror jag börjar få ihop bilden. Du är nästan 50 och kör som en gubbe med hög hatt trots din feta merca med massor av hästar under huven. Ser ju inte bra ut när den gamla chefsjuristen är för gasglad.
Har din bil sådan där radar som gör att man inte krockar under 30? Har ju ingen mercedes amg så jag är inte så insatt
Det har de nyare årsmodellerna av Volvo och det ska en del fotgängare som obetänksamt kliver ut i körbanan vara tacksamma för. HEHE
Nu undviker jag innerstaden men jag har i jobbet kört en sån bil och den tvärnitade direkt när något dök upp ovanför huven. I en egen bil skulle jag dock ta bort den så att man kan klippa en och annan av Proras typ vars självbevarelsedrift verkar underutvecklad. En evolutionär återvändsgränd som inte lär överleva urbana miljöer.
Hur tror ni trafiken och kollektivtrafiken utvecklas på måndag som är den första verkligt stora prövostunden för denna skatt? Får vi köer på andra ställen i trafiken (Angeredsbron) och kommer bussarna vara fullsatta av pendlare genom de nya bussfilerna på måndag?