Så jävla roligt det här. Åkte igenom 2 tullar påväg hem från föräldrarna förut. Först vid Liseberg på E6:an och sedan här i Olskroken har dom också satt upp en jävel. Har god lust att smyga ut någon natt med en skärbrännare och kapa ner skiten..
Trodde man betalade vägskatt i detta landet för att få köra på E-vägarna?? Nu ska man även betala skatt för att man kör igenom Göteborg och inte ens befinner sig i stadskärnan (syftar nu på alla er som åker igenom Göteborg). Är nog många som väljer en annan väg förbi göteborg nu.. Så jävla kul att man inte får rösta om detta. Har hört att politikerna som är för ionte ens blir drabbade av detta?
Kollektivtrafiken är under all kritik, jag ska börja åka kollektivt på måndag men det tar cirka 1H15min för mig att ta mig till jobbet med kollektivtrafik mot med bilen tar det 15-20 min. Västtrafik har ju tagit bort en massa bussstationer till det här plus att dom höjt månadspriset

Sen får man ju stå oich frysa när man väntar på tåget som alltid är försenat på vintern pga frusna växlar (som det varit i säkert 15 år nu, när fan ska dom fixa detta?!)