2013-02-08, 13:17
Medlem
Sedan borde de också kunna beviljas häktningsorder och de en kallelser för att ta sig till rättegång, om man ej dyker upp så blir man efterlyst helt enkelt, sådant skulle vara intressant.

Sedan borde ai:n för alla fotgängare och poliser vara annorlunda, vissa skall kunna sikta bättre med vapen, vissa bättre på att slåss, vissa tåla mer stryk osv osv... Det är inte realistiskt att en 90 åring kärring slåss lika bra som en 20 årig man eller en polis exempelvis. Fotgängare bör även ha olika stilar när de slåss, vissa sparkar mer, andra slår mer, osv..

Skulle även va kul om man kunde få FBI efter sig och liknande myndigheter istället för enbart polisen, tänk er att man efter något uppdrag hamnar på FBI;s most wanted lista, fan vad fett det skulle va;P FBI skall ju givetvis vara bättre utrustade och mer ihärdiga än polisen.

Sedan bör polisen inte börja skjuta på en för att man t.ex. hoppar upp på deras polisbilar eller sparkar på deras polisbilar som de gör i gta 4. Skulle vara roligare om de är lite mer realistiska och försöker springa fram och sätta på en handklovar, använda taser(elpistol) och liknande istället för att ta fram pistolen och skjuta bara för att man t.ex. slår dem;P Givetvis skall de skjuta också, men inte för småsaker... Det är inte rimligt att en polis tar fram sin pistol och skjuter en bara för att man ställer sig på deras bil.
Senast redigerad av fisksos 2013-02-08 kl. 13:23.
2013-02-08, 13:57
Medlem
Ni vet nog redan, Jag såg GTA V på PS3 store ingen hade satt någon betyg det ända det stod var Spring nånting och så var de båda GTA V trailerna där, så nu vet vi att det kommer till PS3
2013-02-08, 14:21
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Ni vet nog redan, Jag såg GTA V på PS3 store ingen hade satt någon betyg det ända det stod var Spring nånting och så var de båda GTA V trailerna där, så nu vet vi att det kommer till PS3

Wake me up when September ends

eller den 17 går också bra..
2013-02-08, 14:27
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Tycker det ska vara ganska svårt och att polisen har stor makt som att sätta upp hinder t.ex spikmattor osv.

Mvh

Spikmattor fanns väl med i både Gta Vice City och Gta San Andreas om jag inte minns fel, jäkligt konstigt att det inte fanns med i Gta IV då det både var effektivt och roligt.

In med spikmattor i Gta V!

Citat:

http://images.wikia.com/brutallegend/images/8/8c/You_Don%27t_Say.jpg

http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/198/5/e/HURR_DUR_DHR_DHR_by_cooleoness.jpg
2013-02-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Spikmattor fanns väl med i både Gta Vice City och Gta San Andreas om jag inte minns fel, jäkligt konstigt att det inte fanns med i Gta IV då det både var effektivt och roligt.

In med spikmattor i Gta V!

http://images.wikia.com/brutallegend/images/8/8c/You_Don%27t_Say.jpg

http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/198/5/e/HURR_DUR_DHR_DHR_by_cooleoness.jpg

Spikmattor fanns i både GTA VC o SA ja,

Har inte kollat på tråden på ett tag och såg den förr någon dag sedan den lades väll upp den 5´e tror jag om jag inte såg fel så nån kanske missat den reggeaman
2013-02-08, 14:47
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
OK Tuffing.

"Nu vet vi att det kommer till PS3 i alla fall"

Vadå nu? det har vi väl vetat hela tiden i princip, eller finns det fortf folk som spekulerar om en release på PS4?
2013-02-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
"Nu vet vi att det kommer till PS3 i alla fall"

Vadå nu? det har vi väl vetat hela tiden i princip, eller finns det fortf folk som spekulerar om en release på PS4?
Ah finns de som tror att PS4 släpps innan och att det kommer till PS4 och inte PS3
2013-02-08, 15:28
Medlem
Jag tror det kommer till både PS3 och PS4. PS4 kommer någon gång, inte så långt in i framtiden, och det kommer förmodligen vara många år innan GTA IV kommer.
2013-02-08, 15:43
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ah finns de som tror att PS4 släpps innan och att det kommer till PS4 och inte PS3
Men det var ju helt onödigt att ens ta upp..

Tror du på allvar att rockstar är så idiotiska så dom först säger att det ska komma till PS3 och sedan bara: "Nä men vafan.. PS4 ser ju bättre ut ju! *Skriker ut över kontorslandskapet* Grabbar! Radera alla filer ang. PS3 vi satsar på PS4 istället! "

Knappast..
2013-02-08, 17:03
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Men det var ju helt onödigt att ens ta upp..

Tror du på allvar att rockstar är så idiotiska så dom först säger att det ska komma till PS3 och sedan bara: "Nä men vafan.. PS4 ser ju bättre ut ju! *Skriker ut över kontorslandskapet* Grabbar! Radera alla filer ang. PS3 vi satsar på PS4 istället! "

Knappast..
Självklart tar de ju inte bort grunderna men jag tror de just nu sitter och gör spelet för Xbox 360, Xbox 720, Playstation 3 och Playstation 4. Ryktas ju om att de släppts utvecklingskonsoler.

Släpper de ett spel precis i slutet av 360 och PS3, tappar de ju mängder med med potentiella köpare. Det ryktas även om att Playstation 4 kommer utannonseras 20feb.

Jag tror Rockstar vet när playstation 4 släpps och de själva skulle blivit klara med spelet strax efter att Sony släppt releasen till PS4. Hade de släppt spelet innan PS4 kan dom ju inte porta spelet och räkna med att vi konsumenter skall betala full pris.
2013-02-08, 17:19
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ahh det finns folk som tror saker, men inte fan betyder det att man måste bemöta det. Det är bekräftat att GTA V kommer till ps3 och xbox 360. Därför behöver man inte tjafsa om det. Sen om det kommer till PS4 och Xbox 720 får tiden utvisa. Varför måste den här tråden översvämmas av idioter som dig? Du säger självklara saker som alla vet och dom som inte vet vill troligtvis inte veta för då skulle de veta helt enkelt.

Är jäkligt skönt att ha ett releasedatum som man har siktet inställt på! Känns mycket bättre att ha ett datum på kalendern där det står GTA V!! Än nåt jävla spring 2013.

Ber om ursäkt för rörighet har lite innanför västen

Edit: En ganska kul video så här i väntan på GTA V... http://www.youtube.com/watch?v=Ax4APrQmWzE
Senast redigerad av Cosmo.Kramer 2013-02-08 kl. 17:48.
2013-02-08, 19:01
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Självklart tar de ju inte bort grunderna men jag tror de just nu sitter och gör spelet för Xbox 360, Xbox 720, Playstation 3 och Playstation 4. Ryktas ju om att de släppts utvecklingskonsoler.

Släpper de ett spel precis i slutet av 360 och PS3, tappar de ju mängder med med potentiella köpare. Det ryktas även om att Playstation 4 kommer utannonseras 20feb.

Jag tror Rockstar vet när playstation 4 släpps och de själva skulle blivit klara med spelet strax efter att Sony släppt releasen till PS4. Hade de släppt spelet innan PS4 kan dom ju inte porta spelet och räkna med att vi konsumenter skall betala full pris.
Kan ligga något i det du säger, Gta V skulle ju vara ett extremt bra spel för Microsoft och Sony använda som release-spel. Jag menar R*, Sony och Microsoft har alla något att tjäna på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in